Petter

Hva bruker dere i padwasher?

23 innlegg i emnet

Hadde planer om å teste Padvaskeren fra Swissvax gruppekjøpet en dag snart. Men har ikke Snappy, og ikke plan om å bestille bare aleine.

Har dere noen andre tips? Har tenkt på Omo eller Zalo.

Zalo er kanskje ikke noen höydare??? Mtp skum...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vann fungerer utrolig bra for min del i allefall ;) Hvis paden er helt jævlig så følger det jo med en sånn flaske du sprayer på paden før rens.

Alle padene jeg ikke har greid å fått rent i vasken med zalo og gnikking ble 100% rene etter 15 sek med rent vann i padwasheren. Tror den også er designet for å brukes med kun vann.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare vann rettogslett ja.

Tenkte ikke det kunne gjøres så lett... ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pleier å kun ha vann i selv, er det ekstremt skitne padder det er snakk om så bruker eg av og til snappy clean eller den sprayen som fulgte padwasheren.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herjet vilt på gammel rød ss lakk med ull her forleden dag, funket gull med vann i washern. :)

Brukte sprayen, men mulig det funker nesten like bra uten og.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå begrenser min erfaring seg til 2 runder med PAD washeren i helgen.

Fyllte den med vann og sprayet den medfølgende spray på PADer etter å polert meget oksidert rød SS lakk. De ble rene !

Veldig overbevisene :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg pleier å bruke litt Snappy oppi, jeg synes det har fungert bedre på padwasheren min, dog bruker jeg den sjeldent.. Har heller ikke den som er beregnet for DA maskin og roterende..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til og begynne med brukte jeg bare vann, og det funket i og for seg greit. Men merket at jeg måtte skifte vannet ganske fort om den ble brukt en del pga at det ble mugg i bøtta... Testet med snappy i bøtta, og da holder det mye lengre uten mugg eller vond lukt :) Men så klart, har du tillgang til vann der du står er jo ikke det så farlig, men renser nok også noe bedre med snappy i bøtta!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan du trygt si.. Det lukter skikkelig råttent etter kort tid.. Jeg tømmer vasker for hver gang.. Er ikke så stas å spy og rense pad samtidig..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, har ikke kjent denne lukta selv enda, men tar ingen sjanser. Tømmer ut vannet etter hver jobb.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipsene bare triller inn.. Liker!!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint jeg satte på lokket skikkelig før jeg satte bøtta til gjæring borte i hylla. :(

Blir vel vakkert til helgen når jeg må åpne og vaske. Jaja, lærer så lenge en lever.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere kan jo prøve å bruke en combivac når ungene har spysyke, for så å glemme hele maskinen i ett par uker UTEN å tømme tanken :D

DET var moro det :blink:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I min padwasher bruker jeg øl, konjakk, melk i ny og ne - men også mye vann. En skvett brus har det hendt blitt brukt også. Lukter ikke så ille egentlig - blir jevnlig skrubbet fri for muggsopp og andre ulumskheter dog.

Glemte å nevne at min padwasher ser veeeeeldig lik ut som mitt speilbilde...

:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint jeg satte på lokket skikkelig før jeg satte bøtta til gjæring borte i hylla. :(

Blir vel vakkert til helgen når jeg må åpne og vaske. Jaja, lærer så lenge en lever.

Fikk du en pakke snappy hos meg ?

I tilfelle så er nok det good shit i pædvaskern

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I min padwasher bruker jeg øl, konjakk, melk i ny og ne - men også mye vann. En skvett brus har det hendt blitt brukt også. Lukter ikke så ille egentlig - blir jevnlig skrubbet fri for muggsopp og andre ulumskheter dog.

Glemte å nevne at min padwasher ser veeeeeldig lik ut som mitt speilbilde...

:)

Takker for det tipset Espen. :)

Men testet med kun vann og det renset godt. Hvis jeg kommer over en helt jævli pad så skal jeg teste tipset ditt. ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, men jeg ville jo ikke bruke opp den på første testen! :)

Så den ligger pent i hylla, og washern står til gjæring. Får se om jeg rekker å ta meg en tur innover på fredag el lørdag å tømme den..

Utrolig bra bøtter, med utrolig bra lokk. Angrer absolutt ikke på dette.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har satt meg opp på padwasher gruppekjøpet til BlankBil og sitter og lurer på om en skvett SurfreksHD kunne være noe å ha oppi vannet , tenker også at den muligens kan kan lage mye skum , kansje noen har prøvt det eller er det bare en dum ide?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan fint bruke en APC i washern. Jeg bruker som regel en liten skvett med Meguiars APC i min washer...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

se der ja B) , kom på at jeg har greenclean også , har vel snappyclean igjen også (fra første kjøpte hos SS)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive