s0lberg91

DiTec behandling!

Hello, trenger hjelp med en bmw 318i 2003 http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=144815!

Vurderer DiTec behandling, men lest på div. forumer med de fraråder det. Visse steder på bilen, meste kanalene på hver sin side begynne å bli litt "grå/matt", vasker bilen stort sett annen hver dag. Trenger noe som får fram glansen i lakken? Noen som er interessert i en jobb og lyst å gjøre dette for meg? Bor 6 mil nord for Oslo, Hønefoss.

Mvh Martin Solberg

Ps! Se link!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flyttet denne til riktig underforum.

Lykke til og velkommen til forumet!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flyttet denne til riktig underforum.

Lykke til og velkommen til forumet!

Hehe takk :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke veldig god erfaring, men som jeg nevnt tidligere så var det lagt på en liten stund før mamma kjøpte en bil.. Det var ikke antydning til en eneste vannperle og lakk lå helt flat på alle paneler.. Men kan hende forrige eier gjorde noe feil!

Og velkommen hit ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke veldig god erfaring, men som jeg nevnt tidligere så var det lagt på en liten stund før mamma kjøpte en bil.. Det var ikke antydning til en eneste vannperle og lakk lå helt flat på alle paneler.. Men kan hende forrige eier gjorde noe feil!

Og velkommen hit ;)

"Det var ikke antydning til en eneste vannperle og lakk lå helt flat på alle paneler" Hva mener du her?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Det var ikke antydning til en eneste vannperle og lakk lå helt flat på alle paneler" Hva mener du her?

Det betyr at det ikke var noe beskyttelse igjen på lakken. Hvis sealer-egenskapene hadde vært aktiv ennå så skulle lakken ha "sheetet" vannet. Ved voks så "perler" vannet seg ("beading"). Fravær av begge to indikerer fravær av begge elementene.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Jeg kunne muligens tatt bilen din om det ikke er for langt unna! Holder til i Gjøvik :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive