Gå til innhold
West

DA maskiner og "feeling"

Recommended Posts

West    10
West

Har kjøpt meg en av de "gode" biltema-maskinene, men har ennå ikke prøvet den.

I mellomtiden sitter jeg på nett og sikler etter en G220..... Ser litt på filmer på tuben osv.

G220'en ser jo bare så lekkerish å jobbe med! Er den like "smooth" som den ser ut? Og er det en maskin som kan brukes til det meste? Tenker da på swirls/holo/RDS.

Ser for meg at jeg ikke vil trives med "feelingen" på den til biltema. To hoder som spinner rundt.... ser jo bare lamt ut ;)

Forbaska få av G220 som selges brukt da! Må vel bety at de som kjøper tviholder på sin, og at den er god. Har sjekket salg-siden her inne og ALT er solgt - seff. På finn.no er det kun butikker som selger den til 2900.-.

Kan noen bare fortelle meg at jeg MÅ nøye meg med biltema sin inntil videre og si at den er helt fin? tror kanskje ikke det hjelper heller.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Essiek    384
Essiek

Nøy deg med 'tema sin du, så kjøper du deg roterende litt senere. Og behold 'tema-maskinen fortsatt - den er fin til å glaze og ta hologrammer med på tricky lakk. 2-hodet er ingen ulempe det - måk på med Über-pads på maskinen (4") så funker den helt fint. Bare pass på at borrelåslappen som fester pads til maskinen ikke løsner - det er litt av en "sjuke" med 'tema-maskinene...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hans Marius    1 227
Hans Marius

Evt kan du kjøpe deg Kestrel DAS-6 til rundt 1000 lappen på shinearama! Den er så og si lik G220, og en helt grei DA. Men er jo uansett ikke så alt for mye du får korrigert med en DA, så lenge det ikke er Flex DA med tvungen rotasjon det er snakk om...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig