ESPP

Test Nanolex: Nanovoks!

Test avsluttet da den nye eieren ikke klarte å holde fingra fra fatet. Vasket 2 ganger med kraftig avfetting allerede.

Kommer en ny 50/50 test på min nye arbeidsbil om ikke alt for lenge.

Mvh

Endret av ESPP
3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra ut det dær... tromsø mann og.. Det verkstede har eg stått mye å skrudd på :) og spist soft-is :) og føresten "jobba" :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra ut det dær... tromsø mann og.. Det verkstede har eg stått mye å skrudd på :) og spist soft-is :) og føresten "jobba" :)

Takker! Hehe, hyggelig å høre at det er fler som har spist masse softis på verkstedet!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra forklart og bra utført test dette :) På mange biler kommer Nanolex til å bli fast hos meg :) Premium og professional er også veldig bra.Kun pad som er problem enda.De hvite putene jeg fikk med er gode på lakk, men ikke på plast..

cred gitt for realistisk test ;) Altså ikke clay,maskinpolering,wipedown og sånt folk flest ikke bruker å gjøre.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra forklart og bra utført test dette :) På mange biler kommer Nanolex til å bli fast hos meg :) Premium og professional er også veldig bra.Kun pad som er problem enda.De hvite putene jeg fikk med er gode på lakk, men ikke på plast..

cred gitt for realistisk test ;) Altså ikke clay,maskinpolering,wipedown og sånt folk flest ikke bruker å gjøre.

Takk! Ja, syntes at den fortjente en realistisk test. Dette produktet er beregned for "de vanlige" (hehe) og clay, maskinpolering og wipedown er jo ikke mange som gjør :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fin fin test dette her, følger med her fremover for å se holdbarheten...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra test så langt. Håper på fylidg oppdatering etterhvert som tida går, og bilen har vært mye på veien.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra test, men kan du bruke denne på plast også? Ser ut som du har fått litt produkt på lister og under speil...

Endret av gomega
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott test her, blir spennende og se beading/sheeting og holdbarhet :)

Jeg kommer med test av denne på en rød bil snart..

Kan nevne at den KUN blir vasket med HD-vask og dieselvarma høytrykk, og har ALDRI sett voks ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra test, men kan du bruke denne på plast også? Ser ut som du har fått litt produkt på lister og under speil...

Takk. Det er enkelt å greit en litt dårlig jobb med buffe av :) Ingen hvite merker der idag.

Flott test her, blir spennende og se beading/sheeting og holdbarhet :)

Jeg kommer med test av denne på en rød bil snart..

Kan nevne at den KUN blir vasket med HD-vask og dieselvarma høytrykk, og har ALDRI sett voks ;)

Kanon! Voksen burde bli testet på en litt eldre bil også, sånn at folk kan få et inntrykk av hvordan den henter tilbake glans/glød :)

fin fin test dette her, følger med her fremover for å se holdbarheten...

Takk! :)

Bra test så langt. Håper på fylidg oppdatering etterhvert som tida går, og bilen har vært mye på veien.

Takk! Skal få lagt opp oppdatering på vask kansje i løpet av dagen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er spent på å se holdbarheten. Det er jo tross alt det viktigeste når det kommer til valg av sealer, da det er enorme variasjoner :)

Endret av mighty82
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive