Hans Marius

1986 mod Ford Sierra Cosworth

21 innlegg i emnet

Denne bilen har jeg som sagt tatt en gang før, og eier var så fornøyd med jobben at han ville at jeg skulle gjøre en ”liten” sommershine.

Om du ikke har sett forrige tråd er den i alle fall her.

Jobben ble avtalt mens jeg var i Malta, og ble utført fra torsdag etter jobb, til lørdags morgen, helga etter jeg kom hjem(altså fra 29.04.10-01.05.10). Tidsbruk, ca 30 timer +-

Bilen har vært lagret inne hele vinteren, men eier hadde vasket bilen rett før han hadde satt den fra seg, og lagt pressenning over. Dette resulterte i etsemerker rundt om på lakken. Førerdøra hadde han også sendt til lakkering, så den hadde han fått tilbake bare for et par dager siden. Det er tydelig at lakkerer ikke hadde hatt helt peiling på hva han drev med etter lakkeringa, for døra var utrolig matt, med vaskeriper over hele. Kunne se ut som han hadde vasket den med en skuresvamp eller noe… Denne kunne jeg jo ikke kjøre så harde comboer på, siden lakken ikke hadde fått herdet skikkelig enda.

Så over til selve jobben:

Bilen ved adkomst:

april201019.jpg

april201020.jpg

april201021.jpg

april201022.jpg

april201023.jpg

april201024.jpg

april201026.jpg

april201027.jpg

april201030.jpg

april201032.jpg

april201033.jpg

april201034.jpg

Litt støv etter vinterlagring.

april201035.jpg

april201036.jpg

Her hadde også lakkereren gjort noe merkelig. Virker som han har våtslipt, men ikke polert det bort, eller noe…

april201038.jpg

april201042.jpg

april201043.jpg

Så var det tid for vask.

Produkter som ble benyttet ved vask:

Bilthamber Auto Foam

Bilthamber Surfex HD

Valetpro Orange Pre Wash

Prickbort

CG W+G

Duragloss 901

Mothers ullmitt

Ullmitt fra Autobahn bilpleie

Dodo Supernatural tørkehåndkle

SS Dehydrator Towel

CG Miracle Dryer

Valetpro Bilberry

Autosmart Smart Wheels

Autosmart Tardis

Ferrobet Degreaser

Ferrobet Rustvask

SS Foam Cannon

Karcher K6.50

Diverse børster

Startet først med å blande en ganske sterk blanding med OPW og Duragloss 901 til skumkanon.

april201045.jpg

200 ml OPW

april201046.jpg

april201047.jpg

april201048.jpg

Så 100 ml 901.

april201049.jpg

april201050.jpg

april201051.jpg

Så fylte jeg resten med varmt vann.

april201052.jpg

Så startet jeg med felgvasken. Eier hadde polert felgene med håndprodukter for ikke så veldig lenge siden, så det var for det meste bare den lille møkka som hadde kommet på fra han kjørte fra seg og til meg. Men jeg ville være sikker på at det ble rent, og kjørte dermed på med Bilberry 1:3 på en felg(det siste jeg hadde blandet ut i lavtrykkssprøyta mi), og resten av felgene fikk Smart Wheels 1:3, samt diverse koster. Dekksider fikk Surfex HD 1:3.

april201053.jpg

april201054.jpg

april201055.jpg

april201056.jpg

april201057.jpg

Alle skal få, bremsekalippere å ;)

april201058.jpg

april201059.jpg

april201060.jpg

april201061.jpg

april201062.jpg

april201063.jpg

Brukte så Ferrobet Degreaser på nedre paneler rundt hele bilen. Det var generelt lite møkk på bilen, så jeg trengte ikke å bruke så veldig sterke midler.

april201064.jpg

april201065.jpg

Tenkte også jeg skulle ta hjulbuene, men eier har fått på coilovers siden sist, så det var helt umulig å komme til i hjulbuene :P Ikke var det plass til å jekke opp bilen med vanlig jekk heller, så de fikk bare Tardis og HT.

april201066.jpg

april201071.jpg

april201072.jpg

april201073.jpg

Så ble felger, hjulbrønner og stedene som hadde fått Ferrobet Degreaser spylt med HT.

april201074.jpg

april201075.jpg

april201076.jpg

april201078.jpg

Så fikk nedre paneler en runde med Prickbort.

april201080.jpg

april201081.jpg

april201082.jpg

Prickbort virker:

april201083.jpg

april201084.jpg

april201085.jpg

april201086.jpg

april201087.jpg

Så ble bilen foamet. Blandingen ga ikke så veldig mye skum, men jeg tror det kan ha noe med at skumkanonen har vært litt tett… Renset kanonen i løpet av helga, og det ble mye bedre skum etter det.

april201088.jpg

april201089.jpg

april201090.jpg

april201092.jpg

april201093.jpg

april201098.jpg

april2010100.jpg

Så ble det laget en ny blanding til skumkanonen, denne gangen med bare Autofoam og vann.

april2010101.jpg

Gikk så over alle lister, sprekker, emblemer og andre åpninger med SV detail brush.

april2010103.jpg

april2010104.jpg

Mer skum.

april2010105.jpg

april2010106.jpg

Så var det avspyling med HT.

april2010107.jpg

april2010108.jpg

april2010109.jpg

april2010110.jpg

april2010111.jpg

Bilen hadde vist blitt vokset med Megs Tech Wax for ikke så veldig lenge siden, og denne satt faktisk veldig bra på fortsatt.

april2010112.jpg

april2010113.jpg

Så var det klart for håndvask. Her med Duragloss 901 i bøtta, sammen med Autobahn ullhanske. Synes denne hansken var ganske god, men den holdt ikke på så mye vann som Mothers, og den ga ikke fult så mye glid. Men den var allikevel ganske god å bruke.

april2010114.jpg

april2010116.jpg

april2010120.jpg

april2010121.jpg

april2010122.jpg

april2010123.jpg

april2010124.jpg

april2010125.jpg

april2010126.jpg

april2010127.jpg

april2010128.jpg

Så spyle..

april2010131.jpg

april2010132.jpg

april2010133.jpg

april2010139.jpg

Så fikk sideskjørt, rundt skilt og hjulbuer smake Tardis... Dæven hvor mye asfalt og tjære og annet dritt denne tar. Me like :)

april2010140.jpg

april2010141.jpg

april2010142.jpg

Jobbet så litt med eksosstussen med Ferrobet Rustvask og Tardis, sammen med SV Wheel Brush og Megs felgbørste som har sett sine bedre dager :P

april2010144.jpg

april2010145.jpg

april2010146.jpg

april2010147.jpg

Så ble de stedene som hadde fått smake Tardis skummet igjen med Autofoam.

april2010150.jpg

april2010151.jpg

april2010152.jpg

Så vasket jeg dørkarmer med Surfex HD 1:3 og såpevann med SV Detail Brush.

april2010165.jpg

april2010157.jpg

april2010158.jpg

april2010159.jpg

april2010160.jpg

april2010161.jpg

april2010162.jpg

april2010163.jpg

Så var det clay time. Clayet med Bilthamber Soft clay med rennende vann som lube. Fungerte supert igjen.

april2010168.jpg

april2010171.jpg

april2010172.jpg

april2010173.jpg

april2010176.jpg

april2010180.jpg

april2010181.jpg

Clayen ble ikke så veldig møkkete, så det er tydelig at ting virker...

april2010184.jpg

april2010191.jpg

Så til tørk med Dodo Supernatural tørkehandkle, som er ekstremt stort og mykt! Ble litt missfornøyd med hvor bra den sugde vann, men skal gi den en sjanse til…

april2010202.jpg

april2010203.jpg

april2010209.jpg

Bilen ble deretter kjørt opp i garasjen der alle lister og lignende ble blåst rent for vann med trykkluft.

april2010220.jpg

april2010221.jpg

Ble også en liten vask med ONR bak alle hjul siden det hadde sprutet opp litt møkk på den lille turen opp. Merkelig dette når bilen har sinter clutch ;)

april2010222.jpg

april2010223.jpg

april2010224.jpg

Bilen så i utgangspunktet ganske blank ut etter forrige behandling etter jeg fikk vasket den, men eier ville ha den ENDA blankere!

april2010226.jpg

april2010227.jpg

april2010228.jpg

Så litt inspeksjon av lakk. Dette er noen av etsemerkene som hadde blitt av pressendinga.

april2010230.jpg

april2010231.jpg

april2010235.jpg

april2010236.jpg

50/50 bilde, FØR jeg startet å polere… Ikke godt å vite hva lakkerer har gjort med døra, men den er i alle fall mer matt enn resten av bilen.

april2010239.jpg

april2010240.jpg

april2010242.jpg

april2010243.jpg

Hadde vist også vært en katt på panseret…

april2010247.jpg

Litt ellers hva jeg hadde å bryne meg på.

april2010249.jpg

april2010250.jpg

april2010251.jpg

Litt mat må man ha :)

april2010225.jpg

april2010257.jpg

april2010260.jpg

Hmmm

april2010263.jpg

april2010265.jpg

Må allikevel si at eier har holdt lakken godt ved like, og vasket med ordentlig utstyr etter den fikk sist runde. I alle fall mtp hvor myk denne lakken egentlig er.

Startet så å teste litt forskjellige comboer, og kom frem til at Scholl S17+ på gul Megs polish pute ga ønsket korrigering. Startet da med å spre produktet på 600 rpm 1 pass, deretter to pass på ca 1200 rpm med medium press. Deretter 2 pass på 16-1700 rpm med hardt press, og deretter 1 pass med lite press og rett av uten å gå ned på turtall. Den la dog igjen noe som jeg ikke her helt sikker på om er hologrammer eller mikroriper/kjørespor. Dette så det ut som jeg klarte å fjerne med 3M Ultrafina med blå 3M pad. Kjørte UFSE nesten på samme måte, bare at jeg til slutt tok et pass på ca 1000 rpm med 0 press. Kjørte både 3 runder med IPA wipedown, samt en runde med GPAC for å sjekke at holo/kjørespor var borte, noe det så ut som…

april2010266.jpg

april2010267.jpg

april2010268.jpg

april2010269.jpg

april2010270.jpg

april2010271.jpg

Så å si alle vaskeriper og RDS ble i alle fall borte.

april2010272.jpg

april2010273.jpg

april2010274.jpg

Eier var litt nervøs for om jeg klarte å fjerne etsemerkene i lakken…

april2010289.jpg

No problem B)

april2010292.jpg

Så gjorde jeg klart for noen 50/50 bilder. Før venstre side:

april2010298.jpg

Før høyre side:

april2010297.jpg

Produkt spredd:

april2010300.jpg

april2010301.jpg

Ferdig:

april2010302.jpg

april2010303.jpg

:)

april2010304.jpg

april2010305.jpg

april2010306.jpg

Et par dypere riper var igjen…

april2010309.jpg

april2010310.jpg

50/50 på den nylakkerte døra.

april2010314.jpg

april2010316.jpg

april2010317.jpg

april2010318.jpg

april2010320.jpg

Før:

april2010324.jpg

Etter:

april2010325.jpg

In action.

april2010331.jpg

april2010332.jpg

april2010333.jpg

Konsentrert detailer…

april2010346.jpg

Happy detailer...

april2010350.jpg

Wipedown

april2010351.jpg

april2010352.jpg

Over på spot pad på de mer knotete stedene(det er det nok av på denne bilen…)

april2010366.jpg

april2010367.jpg

Buffe polish rester

april2010369.jpg

Så over med UFSE.

april2010370.jpg

Se etter holo

april2010371.jpg

Litt til.

april2010372.jpg

Blankt ble det..

april2010373.jpg

Fosterstilling :wub:

april2010376.jpg

april2010381.jpg

Før:

april2010385.jpg

april2010386.jpg

april2010387.jpg

Etter (ikke buffet alle rester enda).

april2010388.jpg

april2010389.jpg

april2010391.jpg

Etter UFSE, uten wipedown.

april2010397.jpg

Så ble alle sprekker og lignende sprayet inn med 3M kontrollspray, før bilen ble kjørt ut for vask.

april2010400.jpg

april2010401.jpg

Som dere ser på bildene under, så ble det ganske sent på fredagen(lørdags morgen). Bilen skulle stilles ut på treff dagen etter, og treffet startet kl 10, så bilen måtte være ferdig før 9… Var veeeeldig sliten i både armer og hodet når klokka nærmet seg 4, og vurderte sterkt å kaste inn håndkle. Men jeg tenkte med meg selv at det var bare å stå på. Kan jo ikke svikte kundene. Så da var det bare å få ut bilen og starte å vaske polish rester kl halv 5 på lørdags morgenen. Rigget meg til med lyskaster og kamera på stativ og selvutløser.

april2010403.jpg

april2010405.jpg

april2010406.jpg

Startet med å spraye ned hele bilen med Surfex HD 1:3.

april2010407.jpg

april2010408.jpg

april2010409.jpg

april2010410.jpg

april2010411.jpg

april2010412.jpg

april2010413.jpg

april2010414.jpg

april2010415.jpg

april2010416.jpg

Så ble bilen foamet med samme blanding med Autofoam som dagen før. Denne gangen ble det bra skum :)

april2010417.jpg

april2010420.jpg

Så gikk jeg igjen over alle lister og sprekker med SV detail brush.

april2010427.jpg

april2010429.jpg

april2010433.jpg

Så var det avspyling med HT.

april2010447.jpg

april2010450.jpg

april2010456.jpg

Klar til ny håndvask, denne gangen med CG W+G.

april2010461.jpg

april2010466.jpg

Til slutt frem med hageslangen for å ”flushe” over lakken så minst mulig vann ble liggende.

april2010479.jpg

april2010481.jpg

Tørk med SS Dehydrator Towel.

april2010487.jpg

april2010492.jpg

Bil etter vask. Det har som dere ser på bildene under blitt lyst i løpet av vaskeøkta, og klokka nærmet seg halv 6…

april2010497.jpg

april2010499.jpg

Nå var jeg så sliten at jeg orket nesten ikke å ta flere bilder, men jeg oppdaget jo selvfølgelig til min fortvilelse at det fortsatt ikke var strøkent for holo/kjørespor/microswirls… Fa%&¤% i he#¤%¤#&… Tydelig at ikke 3 runder med IPA og en runde med GPAC klarer å fjerne oljene fra UFSE… Det var jo bedre enn før UFSE, men ikke bra. Da var det bare å håpe at SV CFP klarte å fjerne det. Brukte den sammen med svart uber pad, og kjørte lett over på rundt 1200 rpm med jevnt trykk et par pass, og null trykk på siste pass. Tok wipe og sjekket. En god del bedre, men fortsatt ikke 100%. Tenkte med meg selv at dette kom jeg ikke til å klare å fjerne med roterende. Hadde uansett avtalt med eier at jeg skulle gå over den nylakkerte døra igjen litt senere da den hadde fått herda litt, så da fikk jeg heller få tak i DA maskin til den tid å gå over hele bilen med den da.

Her er i alle fall bilder av lakken etter SV CFP.

”Greit” blankt.

april2010501.jpg

april2010502.jpg

april2010503.jpg

LSP = Concorso selvfølgelig! Det var dog ikke så kos å legge den på som jeg hadde håpet på, da jeg var så utrolig sliten…

april2010504.jpg

Etter buff.

april2010505.jpg

Klokka var da blitt halv 7, og jeg skulle være med eier på treffet dagen etter, så det var bare å hoppe til sengs å sove 2-3 timer.

Våknet av eier som ringte å lurte på om jeg var klar til å reise halv 10... Fikk en halv time på meg til å stå opp og gjøre meg klar. Rakk da og buffe over lakken en gang for å fjerne svetting.

Så bar det til Gjøvik til treffet. Stoppet innom selvvasken for å spyle av den dritten som hadde kommet på bilen på turen. Det hadde jo selvfølgelig regnet på veien ned... Fikk i alle fall tatt noen beading bilder!

april2010506.jpg

april2010507.jpg

april2010508.jpg

april2010509.jpg

april2010510.jpg

april2010511.jpg

Eier som tørker med sin nye Miracle Dryer.

april2010513.jpg

Bilen fikk også et par klistremerker!

april2010516.jpg

Vel fremme på treffet gikk jeg over all vinyl med CG New Trim Look samt ONR QD på dekk, felger og rundt hjulbuene på den lille møkka som hadde kommet på etter turen fra selvvasken. Så fikk dekkene SV Pneu. Hadde jo også med DCN skiltene som ble montert.

april2010521.jpg

april2010523.jpg

Går bra også denne gitt.

april2010524.jpg

april2010525.jpg

april2010526.jpg

april2010528.jpg

april2010529.jpg

april2010530.jpg

april2010532.jpg

april2010533.jpg

april2010534.jpg

april2010537.jpg

april2010591.jpg

april2010592.jpg

april2010593.jpg

Det var alt for denne gang. Ser det ble ganske mange bilder, da både jeg og søstera mi var litt "triggerhappye" med den nye speilrefleksen!

Var desverre lite sol, men satser på at jeg kan få noen bilder ute i sola neste runde. Kommer som sagt til å få tilbake denne bilen om ikke så alt for lenge, og da skal den nok få smake på DA maskin så jeg får has på holo/kjørespor/microswirls. Kommer også til å gå over endestussen, vinyl en gang til, samt forsegle rutene med Nanolotus.

Enda det ble veldig mye stress på denne jobben har jeg lært veldig mye, men den største lærdommen er vel å ikke ta på deg jobb som gjør at du må jobbe 20 timer i strekk …

Takk for at du tok deg tid til å lese igjennom tråden!

21

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BLANKT! Utrolig bra jobbet, og du skal ha all ære for å holde på så mange timer.

Uten appelsinlakk denne her? Så utrolig glatt å fin ut i lakken på refleksjonsbildene... Liker slik :D

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra jobbet - det å nesten døgne med en jobb står det respekt av (og kred-verdig) :) Og det kan forsåvidt aldri bli for mange bilder, så det er ikke noe problem :thumbs:

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi, finfin writeup, bra jobb!  :D

Jobbe døgnet rundt frivillig er deilig. Jobbe døgnet rundt med dead line suger pung. Rart det der. 

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempebra jobbet.. :)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig bra jobba! Og bra ble det også så vidt jeg kan se :) Creds for å ha ofra nattesøvnen! :P

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

WOW...... :blink:

Litt av en detaljert writeup av et ikon av en bil dette her...

Kosestund med Stratos og kaffe her :)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skikkelig artig og se resultatet av lengre tids venting på å komme igang med polering igjen. Da gjør det ikke fullt så mye med lange økter og tidspress.

Ble et utrolig blankt resultat. Føler med deg på å oppdage hologrammer/kjørespor/microswirls når en står der med kun roterende, og i tillegg er så sliten.

Jeg har fanget meg en FlexDA i tillegg til Makitaen, og har allerede hatt stor glede av den som redningsplanke når det ikke vil seg med roterende. Blir nok ikke lenge før du har noe tilsvarende, du shopper hardt om dagen virker det som. :)

Cred for detailerinnsats, resultat og flott writeup. Det nye kamera funker veldig bra!

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For en jobb! sitter her helt målløs jeg nå!

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det noen som har stått på gitt... Fy flate. Bra jobbet, ble jo råblank! :thumbup:

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Strøken jobb :D

Jeg er imponert over motet og utholdenheten din :)

Skikkelig mange og ikke minst gode bilder, veldokumentert... Akkurat slik vi liker det :D

+ :thumbup:

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her skal du virkelig ha for en stor innsatsvilje, og et utrolig strøkent resultat. Morsomt med slike tråder med masse bilder og en kjempebra writeup!

Ble utrolig blankt :thumbup:

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BLANKT! Utrolig bra jobbet, og du skal ha all ære for å holde på så mange timer.

Uten appelsinlakk denne her? Så utrolig glatt å fin ut i lakken på refleksjonsbildene... Liker slik

Takk takk :)

Ja er ikke så alt for ille med appelsinlakk på denne, så ble bra refleksjoner :)

Bra jobbet - det å nesten døgne med en jobb står det respekt av (og kred-verdig) :) Og det kan forsåvidt aldri bli for mange bilder, så det er ikke noe problem :thumbs:

Hehe, bra det er flere enn meg som liker mange bilder. Kommer nok til å fortsette å knipse i vei jeg da ;)

Oi, finfin writeup, bra jobb!  

Jobbe døgnet rundt frivillig er deilig. Jobbe døgnet rundt med dead line suger pung. Rart det der. 

Ja det er gørt å jobbe under tidspress altså, i alle fall når det gjør at det blir så mange timer i strekk. Da mister egentlig jeg kosen med jobben...

Kjempebra jobbet.. :)

Takk :)

Utrolig bra jobba! Og bra ble det også så vidt jeg kan se :) Creds for å ha ofra nattesøvnen! :P

Ja ble ikke så værst. Men det er med LED lykt du ser djevelskapet :(

WOW......

Litt av en detaljert writeup av et ikon av en bil dette her...

Kosestund med Stratos og kaffe her

Hehe, bra du fikk litt lesestoff til kaffen!

Skikkelig artig og se resultatet av lengre tids venting på å komme igang med polering igjen. Da gjør det ikke fullt så mye med lange økter og tidspress.

Ble et utrolig blankt resultat. Føler med deg på å oppdage hologrammer/kjørespor/microswirls når en står der med kun roterende, og i tillegg er så sliten.

Jeg har fanget meg en FlexDA i tillegg til Makitaen, og har allerede hatt stor glede av den som redningsplanke når det ikke vil seg med roterende. Blir nok ikke lenge før du har noe tilsvarende, du shopper hardt om dagen virker det som.

Cred for detailerinnsats, resultat og flott writeup. Det nye kamera funker veldig bra!

Takk for det Øyvind. Det var ordentlig godt å begynne med polering igjen. Har blitt en del pakker i det siste ja, og hadde egentlig tenkt til å ha en liten pause nå, men det spørs nok om det blir en pakke eller to til om ikke så lenge da...

Er veldig fornøyd med kameraet selv også, men må nok bli litt bedre til å bruke det.

For en jobb! sitter her helt målløs jeg nå!

Takk, slike kommentarer varmer.

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra job og wright up, kjønner godt du var sliten. Ble jo konge resultat selvom du ikke var helt 100% fornøyt.

Eieren strålte jo som en glad julegris :D

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så skikkelig bra ut!

flotte ikoner er herlig å se på! har heldigvis fått sitte på i en sånn en gang, den med 330hk (mener jeg å huske) og du verden så det gikk unna.

godt jobbet og god tolmodighet!

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det noen som har stått på gitt... Fy flate. Bra jobbet, ble jo råblank! :thumbup:

Takk Bo. Det ble noen timer på denne ja ;)

Strøken jobb :D

Jeg er imponert over motet og utholdenheten din :)

Skikkelig mange og ikke minst gode bilder, veldokumentert... Akkurat slik vi liker det

+ :thumbup:

Takker :) Lover enda bedre writeup neste gang!

Her skal du virkelig ha for en stor innsatsvilje, og et utrolig strøkent resultat. Morsomt med slike tråder med masse bilder og en kjempebra writeup!

Ble utrolig blankt :thumbup:

Takk LarsØ. Kjente dog på slutten at innsatsviljen var på bunn, men bare måtte dra meg igjennom de siste timene :P

Veldig bra job og wright up, kjønner godt du var sliten. Ble jo konge resultat selvom du ikke var helt 100% fornøyt.

Eieren strålte jo som en glad julegris :D

Takk Rasmus! Eier ble bra fornøyd han ja :)

så skikkelig bra ut!

flotte ikoner er herlig å se på! har heldigvis fått sitte på i en sånn en gang, den med 330hk (mener jeg å huske) og du verden så det gikk unna.

godt jobbet og god tolmodighet!

Ja dette er helt klart en rå bil! Er vel ca 400 hk i denne her i følge eier, men det kommer etter hvert datasprut ++, så det blir fort 500 hk+

Syntes den gikk ganske fælt med det som sitter i nå og jeg da...

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fleste lov ord er sakt så jeg føyer meg bare inn i rekkene og sier: BRA JOBBA!

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fantastisk jobb! :thumbs:

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

exelent job , og veldig bra dokumentert , cred seff.

jeg tenkte på maraton , å ta hele jobben uavbrutt er en økt det står respekt av :thumbup:

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er helt rått! Et eksempel til etterfølgelse :D

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!


Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.


Logg inn nå

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    Ingen innloggede medlemmer aktive