oysf

Foma VAC1150

Har den samme selv til bruk i bilen, og den fungerer i alle fall veldig greit for min del :) Bruker dog Foma MIMO når det kommer til rensejobber ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har den samme selv til bruk i bilen, og den fungerer i alle fall veldig greit for min del :) Bruker dog Foma MIMO når det kommer til rensejobber ;)

Takk for svar! Ser den suger vått også, har aldri drevet noe spesielt med rensing av interiør, vil det være muligheter for å rense med denne også, spraye på noe interiørrens, "vaske" med vann og suge opp med denne? Føler meg ikke helt klar til å kjøpe mimo'en enda :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan jeg glimte til med noe jeg lærte på kurset i Ås og det va at, ja en kan bruke en våtstøvsuger som rensemaskin. Bruker f.eks CG GreenClean som ren, spruter på, går over med en interiørbørste eller lignende, spruter på godt med vann og suger opp :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var noe sånn jeg tenkte ja, helt konge! Akkurat det svaret jeg ville ha ;) Da blir det en slik en idag!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Elprice har rensekitt til denne maskinen. Da får du munnstykke og rensespray. Jeg kjøpte mitt sett på OBS og betalte HELE 49kr. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men den er jo ikke på langt nær like kul som Mimoen ;) Lenge leve R2D2 hehe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere som har prøvd denne VAC1150'en? Under 1000lappen er jo en billig investering, til mitt bruk, da jeg ikke har biler innom hver uke til detailing, kun min egen. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kostet 599,- tidligere, ser ut som Elprice har skrudd opp prisene ifb med lansering av nye websider :blink:

Endret av sruben
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Flere som har prøvd denne VAC1150'en? Under 1000lappen er jo en billig investering, til mitt bruk, da jeg ikke har biler innom hver uke til detailing, kun min egen. :)

Ja jeg bruker denne. Fungerer veldig bra på tørt, og passe bra på vått..

Tenke jeg skulle teste dette munnstykket som er i posten lengre oppe.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive