Akkarbelling

Tatoveringsfototråd

62 innlegg i emnet

Er det noen flere her inne som har tatoveringer? Vis bilde av de i såfall!

Har selv tatovering på begge underarmene.

n519457673_1361419_3168.jpg

n519457673_1361420_3573.jpg

n519457673_1361421_3875.jpg

n519457673_138290_5019.jpg

n519457673_1361424_4821.jpg

Dette er min første tatovering. Har i ettertid lagt til hodeskallen og den nakne dama:

n519457673_1361418_2864.jpg

Størrelsen på bokstaven er litt ujevn, men har planer om å få fikset dette en gang i fremtiden.

Alle tatoveringene er tatt på Arctic Tattoo i Tromsø av Phil og Susanne.

Slenger ut ett til bilde av Griffin tatoveringa på venstre armen:

My_new_Griffin_Tatto_by_VolvoPower86.jpg

Endret av Akkarbelling
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Likte Ace of spades tatoveringen. Har selv siklet på tatovering i et par år, men får aldri surret meg til det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Likte Ace of spades tatoveringen. Har selv siklet på tatovering i et par år, men får aldri surret meg til det.

Det var den første tatoveringa som jeg tok. Kosta 2000kr. Var verdt prisen B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 3 små, men planer om iallefall en litt større.

tn_roadtrip%202008%20108.jpg

12949_209085325905_577875905_3617083_4942519_n.jpg

tn_IMG_3054_2.JPG

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ingen, men samboeren har en meget bra Gandalf på armen, laget av Thomas Brudvik hos Lets Buzz i Bergen

post-703-1270216534,75_thumb.jpg

Endret av Cyberdog
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøffe tatoveringer Tommy og Cyberdog B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bildet av den siste. Fikk ikke med alt , ikke enkelt og ta bilde av sin egen legg ;)

006.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er det "beste" tatto studio i norge egentlig?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott tatovering Steez! Hvor i Norge er den tatt? Har du flere?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det .

Tok den på Karma Tatto i Haugesund , Renathe som gjorde jobben :thumbup:

Har en til som går rundt albuen , kan se om jeg finner bilde av den...

Vurderer en hannya maske men føler det er litt oppbrukt....gidder ikke ta noe som alle andre har.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe ikke alle har sier du?

post-1293-1270279390,25_thumb.jpg

Beklager dårlig bilde....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva betyr de tattoveringene dere har? Jeg har navnet til den ene datteren på leggen, den andre kommer iløpet av kort tid også..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva betyr de tattoveringene dere har? Jeg har navnet til den ene datteren på leggen, den andre kommer iløpet av kort tid også..

For min del betyr det ikke mer enn at jeg alltid har likt Roadrunner (Bippe Stankelbein), noe også nicket mitt gjenspeiler. Det kommer neppe som noe sjokk på noen om jeg forteller at jeg heter Rune ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser den :) Va bare nysgjerrig om den hadde noen betydning for dere :) Bippe er forøvrig dritkul, men Per Ulv er enda kulere, så mye juling som han har gjennomgått :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok denne tatooen for bare en måned siden. Ble veldig fornøyd med den :) For meg blir den litt som et minne fra min 3 måneders lærlingperiode i Malta, samt at var ganske tøff!

IMG_0152.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøffe tatoveringer Roadrune og Gomega B)

Roadrunner er jo ett tøft motiv!

BlueYellowRoadrunner.gif

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

får kaste meg på denne tråden jeg og

overarmen er work in progress - masse som gjenstår før den er bra men sånn er det når det blir litt størrelse på det

underarmen er igrunn ferdig med unntak av noen detaljer.. har etterhvert ett bedre oversiktsbilde av hele armen men her er en liten preview..

litt bilder her fra før blandet sammen med bilder inkl overarmen som ikke er ferdig enda.. .men men

DSC00051.jpg

bakside arm

DSC00293.jpg

innside arm, biceps

DSC00290.jpg

før overarmen er ferdig skal det litt mer farger her og der plus dragen på overarmen skal gjøres ferdig. Kommer litt mer bilder etterhvert som den er klar

har en liten tribal på utsiden av leggen og men den finner jeg ikke noe bilde av akkurat nå

det er jo klin umulig å ta bilde av egen arm =)

min har strengt tatt ikke noen betydning i den grad... har vell egentlig bare alltid vært fascinert av det og da ble det sånn. Navnet på sønn/portrett eller noe i den duren kommer her og, har bare ikke bestemt meg for hva/hvordan enda

Endret av daniel
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe sier meg at enkelte kommer til å angre når huden blir rynkete og slengete, skalle- og tribalmotiver har gått av mote, ungdomen er en svunnen tid og nakne damer ikke lengre er så tøft å vise frem... :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe sier meg at enkelte kommer til å angre når huden blir rynkete og slengete, skalle- og tribalmotiver har gått av mote, ungdomen er en svunnen tid og nakne damer ikke lengre er så tøft å vise frem... :)

Når jeg blir 80 år så vil jeg tro at tatoveringene jeg tok for 60 år siden vil være den minste bekymringen :) Ser at dette er ett argument som ofte kommer opp i slike diskusjoner. "Tenk om du angrer på tatoveringen når du blir gammel? (om 40 - 50 års tid)" Tror ikke det blir noe problem for min del :)

Tror at de fleste som angrer på tatoveringer er de som gjør det på impuls. På syden ferie for eksempel, en tatovering som koster ett par hundre kroner og hos en tatovør som knapt snakker engelsk. En tatovering er kanskje heller ikke like tøft når man møter 5 stykker i løpet av byturen som har akkurat den samme. Jeg har 3 tatoveringer og jeg har tenkt nøye gjennom det hver gang. Har betalt dyrt for å få det gjort hos en meget dyktig tatovør her i byen. En tatovering er tross alt noe man skal ha resten av livet uansett. Om det stemmer vet jeg ikke, men det var noen som sa at å fjerne en tatovering koster cirka 10 ganger mer enn å ta den. Med andre ord vil mine tatoveringer koste langt over 100 laken å fjerne. Det bør vel være en grei motivasjon for å beholde de :)

Og når i alle dager kommer nakne damer til å gå av moten B) ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og når i alle dager kommer nakne damer til å gå av moten B) ?

dagens !!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive