Mats

Nanolotus rens

Tenkte jeg skulle legge Nanolotus forsegling på rutene mine nå, men ser at det står bakpå rensen at etter denne er påført skal rutene skylles grundig med vann etterfulgt av tørkt.

Jeg har ett vokslag som står og herder på bilen så det er litt upraktisk og begynne og skylle med vann, går det greit og bruke en fuktig microfiber klut og dra over rutene med etterfulgt av tørk? Eller vil ikke det fungere noe optimalt?

:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte aldri vann, bare tørket med klut. Forseglingen funker optimalt den enda :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Good! Da kjører jeg den versjonen jeg og :)

Hadde lite lyst til og dra frem igjen slangen når det står ett lag med shield og god gjør seg der

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge du får rutene helt rene så skal ikke det være noe problem.. Det mest ideelle er nok å bruke nano rensen etterfulgt av skylling, men kjør på du..

Selv pleier jeg å bruke SV Crystal etterfulgt av litt IPA før jeg legger på forseglingen, nettopp av samme grunner som har nå:-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nanolotus ligger nå og herder på ruta, satan så fort den forseglinga tørket :P

Hadde litt problemer med og få fordelt det jevnt men tror det blir bra. Får kjøre en dråpetest etter vert idag :)

Edit: hvor lenge bør jeg vente før dråpetest?

Endret av Mats
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du venter en dag er vel alle fornøyd ;)

Forresten kjempedigg med Nanoforsegling på rutene!!

Endret av hanso
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nanoforsegling er en sikker vinner. Når naboen står å "hugger" is fra rutene, så løsner is fra mine ruter svært så lett. :thumbup: Jeg er veldig fornøyd i allefall.

Endret av TotenJeep
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres bra ut, sitter nesten og håper på regnvær her jeg nå så jeg får testa det skikkelig :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk denne hvis det er noe du lurer på når det gjelder nanolotus ruteforseglinga :) Bør stå det meste der ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk skal du ha!

Fikk forøvrig en wow opplevelse når jeg testa ut forseglingen, haha snakk om vannskrekk :D skal legge på resterende ruter i helga

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive