Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Strøkent Bo. :D

Hva blir neste Swissvax Home Edition Detail?

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

Skrevet

Veldig bra Bo. B)

Kastet et blikk på Moccamasteren hjemme i går. Den kunne trengt en skikkelig behandling som en del annet utstyr i heimen.

Skrevet

Så den testen ja,er vel ikke noe å lure på. Må ha en sånn! Nå vet jeg hvordan man skal vedlikeholde den også :lol:

Hvis du kjøper likedan, regner jeg med at klarer å holde den like fin...hehe

Råbra Bjorke :lol:

Du kjører med stil må jeg si... ;)

Blir jo bla. inspirert av baderomsdetailen din :)

Bra normalt dette! :D

Takk!

Strøkent Bo. :D

Hva blir neste Swissvax Home Edition Detail?

Takker, må nesten få tillatelse av Dag til videre prosjekter... Da det ikke er alt som "fortjener" merket..:P

Veldig bra Bo. B)

Kastet et blikk på Moccamasteren hjemme i går. Den kunne trengt en skikkelig behandling som en del annet utstyr i heimen.

Det er bare å sette i gang det, men husk at det forventes bilder ;)

Skrevet

Sinnsykt bra jobb.  :lol:

Har vært innom tanken selv, men har stoppet etter en god vask med APC. Og har ihvertfall ikke hatt noen planer om å ta bilder av prosessen, kan bli tvangsinnlagt for mindre...  :P

Godt det ikke var noen som tok bilder når kjøleskapet fikk en runde med clay og flex...  ;)

Hans Marius
Skrevet

Jeg tok spisebordet i helga jeg, med roterende, #105, D151 og instawax+. Nå må unga + Finansminister spise med hansker, smekke og helst sitte i en bestemt posisjon også...

Skrevet

Sinnsykt bra jobb.  :lol:

Har vært innom tanken selv, men har stoppet etter en god vask med APC. Og har ihvertfall ikke hatt noen planer om å ta bilder av prosessen, kan bli tvangsinnlagt for mindre...  :P

Godt det ikke var noen som tok bilder når kjøleskapet fikk en runde med clay og flex...  ;)

Var egentlig planen min å bare vaske over den kjapt, men så lå kameraet like ved siden av..hehe

Hehe har sluttet å forundre meg over alt som blir detaila nå altså ;) Men denne ble i alle fall så god som ny og vel så det ;)

Hva blir det neste nå mon tro..? :)

Jeg tok spisebordet i helga jeg, med roterende, #105, D151 og instawax+. Nå må unga + Finansminister spise med hansker, smekke og helst sitte i en bestemt posisjon også...

Akkurat tatt dusjen og vasken med Shield jeg nå :)

Skrevet

jeg tok en runde på Nespressoen men glemte bilder og sånt.....

kanskje jeg må gjøre det en gang til snart :)

[center]I put Swissvax on my Swissvax[/center]

[center]Mirage[/center]

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår