trogha

Trogha`s produkter

Etter å ha solgt/gitt bort en del forbrukerprod. og relativt ubrukte produkter var det på tide med en liten opprydding og fikk samtidig knipset noen bilder. Det eneste jeg føler at jeg mangler er en ordentlig rensemaskin (ala mimo) men ellers har jeg vel det jeg trenger for å holde min egen bil tilstrekkelig ren og pen :D

Div.

DSC_0001-1.jpg

Våtslip

DSC_0005.jpg

Våtsuger fra CO + Hitachi

DSC_0012-1.jpg

Div.

DSC_0027.jpg

DSC_0020.jpg

Har ikke hatt tid til å teste denne enda..

DSC_0029.jpg

Polish/rubbing/compounds

DSC_0060.jpg

Div.

DSC_0065.jpg

Div. MF + vask etc.

DSC_0041.jpg

Div.børster

DSC_0036.jpg

Pad`s + div.

DSC_0058.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja her så det da ut som det var det aller meste du trenger :) Men savnet kanskje Foam cannon? Og du har vel ikke rød SS lakk vel :P Så noe rosa ut de alle fleste paddene :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja her så det da ut som det var det aller meste du trenger :) Men savnet kanskje Foam cannon? Og du har vel ikke rød SS lakk vel :P Så noe rosa ut de alle fleste paddene :)

Hadde ihvertfall bil med rød SS lakk for en stund siden, og den har satt sine spor på en del av paddene ja <_<

Det er gøy med skum men strengt tatt ikke nødvendig når man har god LSP, HT og gode avfettinger, skum ble vel først og fremst tatt i bruk av de som ikke har HT for å få løsnet mest mulig skit før vask....men gøy er det ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe vet hvordan det er ja ;)

Synes egentlig det er greit uansett å ha skum jeg da, siden det virkelig hindrer nye swirls når det kommer til hvor mye møkk som sitter på lakken når du skal gå på med mitt...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei se her... Va mye fint...

Bynne bli like stor sammling som jeg har snart *hihi* (heller va det motsatt)

I love foam cannon.. fint når man ska ta en lett vask og uten å bruke avfetting

Endret av Amzoch
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er NL A/C cleaner? fornøyd?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin samling du har der,ja! Omtrent kun kvalitetsprodukter, men det er vel slik når du har gitt bort forbrukerproduktene? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe vet hvordan det er ja ;)

Synes egentlig det er greit uansett å ha skum jeg da, siden det virkelig hindrer nye swirls når det kommer til hvor mye møkk som sitter på lakken når du skal gå på med mitt...

Møkka fjerner jeg med surfex eller PB eller begge, eneste fordelen med skum er at den kan legges utenpå avfetting når bilen er skikkelig ille slik at produktet ikke tørker ut. Går aldri på med mitt før all "synlig" møkk er borte, mulig skum ikke er like agressiv mot LSP men ellers ser jeg fortsatt ikke det store behovet. Men det kan evt. diskuteres videre i egen tråd ;)

Hvordan er NL A/C cleaner? fornøyd?

Ikke fått testa den enda...

Fin samling du har der,ja! Omtrent kun kvalitetsprodukter, men det er vel slik når du har gitt bort forbrukerproduktene? :)

Er ikke helt ferdig med "oppryddingen" enda, fortsatt mye som ikke blir brukt som sikkert blir solgt/byttet..

Men det er klart at når forbrukerproduktene forsvinner sitter man igjen med "godsakene" :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive