Gå til innhold

hva bruker dere for å ta LSP??


Tyggern

Recommended Posts

Tyggern

Hva bruker dere for å fjerne all beskyttelse ved vask før korrigering?

type navn nr osv...

Hva dere bruker til vanlig vask er ikke så intresant, men før korrigering av lakk.

Hitil har jeg ikke brukt noe spessielt selv kun STERK vask og clay, men hva gjør dere?

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Jeg liker å strippe bilen mest mulig før korrigering, føler at jeg har ett bedre utgangspunkt da og ikke en hel haug med lurium fra sealer, voks osv som legger seg i paden.

Jeg bruker:

KCL Micro Royal/CG Grime Reaper/ Scholl Rapid9000

Foam (CG Citrus Wash & Gloss)

HT

Tardis/Crack 9000

Foam (CG Strongwash)

Håndvask (Mix av CG Strongwash og CG CWG)

Stort sett så går det i denne komboen, men har prøvd litt av hvert den siste tiden og stortsett ramler jeg alltid tilbake på det ovennevnte.

Når i jula begynner du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

Det jeg tenkte på er at når alt er borte er det også enklere/bedre å se hva en har å jobbe med som skal bort. da ligger det ikke igjen så mye i swirls og rds som gjør de mindre synlig. Men helt klart et godt poeng det der også Bernhard. Greit å høre hva andre gjør også.

tenkte kline på litt IPA nå for å se etter strongwash.

Og Mr.B blir vel vask 2.dag og start korrigering på søndag. Men det som er kjipt er at jeg må bli ferdig da eventuelt på søndag.... for bilen skal ut på mandag. skal til hjembyen til LP (halden) med masse ting........

hvis ikke må jeg vente til 1.nyttårsdag og tror ikke jeg klarer vente så lenge.f

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...