Lexgtturbo

SS: Montreal Blå BMW 320i e36

34 innlegg i emnet

Forrige helg fikk en bmw 320i tillatelse til å entre garasjen, personlig mener eg at den trengte det sårt.

Produkter:

Vask og avfetting

CG Grime reaper

Tardis

CG CW&G

3 inch thick wash pad

Felger

Scholl Rim7

Tardis

Tørk

2x CG miracle dryer

Lakk

S03 på ull og blå pad

S30 På orange pad

CG Vertuabond

LSP

INSIGNIS default_wub.png

Ruter

NanoLotus Proff ruteforsegling

Plastlister

CG New trim look gel

Sånn så bilen ut ved ankomst:

IMG_0794.jpg

IMG_0797.jpg

IMG_0798.jpg

IMG_0799.jpg

Etter at lakken hadde fått seg en runde med CG Grime reaper på lakk og Scholl Rim7 var det fortsatt endel asfalt igjen på både lakk og felger, så då var det frem med hardere skyts: Tardis!

Tardis som godgjør seg på bilen, man kan se at det virker:

IMG_0808.jpg

IMG_0807.jpg

Etter dette var det vask og clay. Det betyr frem med gritguard bøtter og 3inch Thick Wash Pad, og en sterk blanding av CG CW&G og CG Grime Reaper, dette pleier å ta det meste før clay... Sorry for manko av vaskebilder.

Meeeen etter bare panseret så clayen slik ut:

IMG_0810.jpg

Så var det gjort og det var på tide med et par utebilder før bilen ble kjørt inn i garsjen:

IMG_0811.jpg

IMG_0812.jpg

IMG_0816.jpg

IMG_0836.jpg

Mmm Appelsinhud.... DOH!

IMG_0826.jpg

Herlig hærværksripe av typen nøkkel:

IMG_0832.jpg

Ferdig vasket og clayet:

IMG_0838.jpg

IMG_0842.jpg

Våtsliping for å dempe appelsinhuden litt meguiars 1200 og 3000 papir:

IMG_0844.jpg

IMG_0845.jpg

IMG_0850.jpg

IMG_0857.jpg

IMG_0858.jpg

IMG_0860.jpg

Et aldri så lite 5050 bilde etter våtslip og S03 på ull pluss S03 på blå scholl pad, hard lakk for en gangs skyld, wohooodefault_biggrin.png :

IMG_0867.jpg

Etter dette begynte det å bli litt hastverk dessverre, men det ble heldigvis tid til å ta noen etter bilder:

Her står Insignis og godgjør seg på lakken, Herlig voks å jobbe med dette:

IMG_0870.jpg

IMG_0877.jpg

Insignis tørket av og på tide å vise resultatet :D

IMG_0880.jpg

IMG_0887.jpg

IMG_0891.jpg

IMG_0901.jpg

IMG_0909.jpg

IMG_0910.jpg

IMG_0914.jpg

IMG_0922.jpg

IMG_0927.jpg

IMG_0925.jpg

IMG_0960.jpg

IMG_0962.jpg

IMG_0976.jpg

Flere bilder av bilen ble det dessverre ikke tid til før eier kom og hentet bilen, dessverre...

Takk for at dere har tatt dere tiden til å lese hele tråden :)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott jobb det der... veldig bra 50/50 bilde.. ble ett flott resultat!!

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempejobb! Flott 50/50 bilde :) Ble det LSP klart med S03 og blå pad?

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heheihei....dette ble nydelig Lex :)

Knalljobb, og veldig bra en del av bildene der.....bilde 7 nedenifra var helt rått

Tardis ser ut som noe man skulle hatt gitt <_<

Kjempejobb! Flott 50/50 bilde :) Ble det LSP klart med S03 og blå pad?

Da finnes det i tilfelle et veldig potensiale i glans som ennå ikke er hentet ut <_<

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker :)

Oisann har glemt produktliste... Sånn da er den der :)

Og nei ble en runde med S30 på orange scholl pad før LSP... sorry for den

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott som vanlig Lex.. Deilig å jobbe med hard lakk igjen?

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker Mr B :) Hard lakk er bare default_wub.png

Lei av myk japselakk for en god stund fremover hehe

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra som alltid dette Lex B) Men savner så mange bilder som du pleier å ha i trådene dine ;) Men satser på du kommer tilbake sterkere senere ;)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra som alltid dette Lex B) Men savner så mange bilder som du pleier å ha i trådene dine ;) Men satser på du kommer tilbake sterkere senere ;)

Jo takk for det :) Og ja eg lover flere bilder neste gang, så det er ingen grunn til panikk der ;)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo takk for det :) Og ja eg lover flere bilder neste gang, så det er ingen grunn til panikk der ;)

:thumbup:

Endret av gomega
0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker :)

Oisann har glemt produktliste... Sånn da er den der :)

Og nei ble en runde med S30 på orange scholl pad før LSP... sorry for den

Ok Regnet med at du hadde gått over med noe finere ja :) Kjempe fint resultat!

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt av japser skulle vært satt fyr på og bygd opp igjen med hard lakk wink.gif

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Strøkent dette her.... så ut som om du tok en del topper av appelsinlakken også der....

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nice jobb!

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blåfargen kom til sin rette igjen her. Bra jobb på bilen og bildene du har lagt ut sier sitt :)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nyyyydelig :)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ble jo knall Jørgen! :D Faktisk en fantastisk fin farge den fargen der, når den vell å meke e godt holdt :P

tatt av med våtsliping no asså? ser virkelig ut som du har fått teken på det!! :D

Må treffs en dag å preike drit ;)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt av japser skulle vært satt fyr på og bygd opp igjen med hard lakk wink.gif

Det finnes jo japser der ute med medium lakk då, noen få men de finnes, så de får heller ha livets rett... ;)

Strøkent dette her.... så ut som om du tok en del topper av appelsinlakken også der....

takker :) fikk de heldigvis ned litt ja og det var strengt tatt nødvendig. Eg klarer ikke se for meg hvorfor BMW har valgt å slippe ut biler med så dårlig finish på lakken... Jaja

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

meget flott resultat, gjorde seg med litt våtslip for og få bort det verste av appelsinlakk. B)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint å jobbe med hard tyskerlakk, men stadig flere av dem som har blitt lakkert opp igjen. Har tatt 8 stk BMW til nå, og bare to av dem hadde komplett orginal lakk...

Kjempebra resultater hvertfall! Fikk du fjernet ripen fra nøkkelen?

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!


Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.


Logg inn nå

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    Ingen innloggede medlemmer aktive