Matsbuer

gode pads til Flex DA

Noen som kan anbefale gode pads til Flex DA. er klar over MG sine, men de koster skjorta.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uberpads fikk jeg anbefalt av ketil .....og det tror jeg på for de er ihvertfall super på roterende :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uberpads fikk jeg anbefalt av ketil .....og det tror jeg på for de er ihvertfall super på roterende :)

takk for raskt svar :rolleyes:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan anbefale gode pads til Flex DA. er klar over MG sine, men de koster skjorta.

Pads er vel ikke det mest håpløse å få fraktet fra det store utland. Jeg skal kjøre Meguiar's på min Flex DA. For å sitere verdens eldste bilmerke: "Das beste oder nichts" ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt megs softbuff 1.0 og sonus pads og er klart best fornøyd med meguiars padsene..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De nye soft buff 2.0 koster nok litt, men når du ser på de om 2 år tenker du uansett "steike de her er holdbare"..... holder veldig lenge i forhold til mange andre pads, både borrelås og skum er av kjempekvalitet

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De nye soft buff 2.0 koster nok litt, men når du ser på de om 2 år tenker du uansett "steike de her er holdbare"..... holder veldig lenge i forhold til mange andre pads, både borrelås og skum er av kjempekvalitet

har tittet litt på de på cleanyourcar og prisene som er der går jo ann å leve med. blir nok MG store soft buff pads og noen små uber pads til de trange stedene.

et annet spørsmål, må man legge CF føre man legger en SW voks for å få den til å sitte skikkelig eller går det fint uten?

Sikler veldig på Insignis, men så må jeg jo ha + på kontoen til julegaver også ;) vanskelige valg det her, blank bil og grinete kjerring eller omvendt :mellow:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Må" ikke ha CF under, men det er absolutt å annbefale da det gir et bedre utseende og gir bedre heft. Men det funker også med en annen rens alla CG Vertua Bond.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Må" ikke ha CF under, men det er absolutt å annbefale da det gir et bedre utseende og gir bedre heft. Men det funker også med en annen rens alla CG Vertua Bond.

har allerede bestilt CF PRO så det blir nok CF under SW voksen :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive