Gå til innhold
Mattjin

Mattjins samling

Recommended Posts

Mattjin

Her er samlingen sånn den ser ut idag. Begynte med bilpleie i sommer etter at jeg kjøpe min første bil, tenkte at jeg bare skulle ha en bøtte og en svamp men etter å ha lest Truhaas bilpleie for dummies ble det andre planer. Bra for bilen :D , mindre bra for VISAn :( . Produktene er handlet hos Godkjemi, SS, og BlankBil. Bildene er tatt med mobil så kvaliteten er ikke den beste <_<

Hele stasen:

DSC01783.jpg

MF og pads

DSC01784.jpg

Vaskeutstyr

DSC01785.jpg

Voks og div

DSC01786.jpg

Såper++

DSC01787.jpg

diverse stæsj

DSC01788.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hans Marius

Ser ut som du har fått med deg en god del snadder der ja :) Bra med 901 i gallon! Men hva er den flaska med spray på dette bildet?

DSC01786.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mattjin

Ser ut som du har fått med deg en god del snadder der ja :) Bra med 901 i gallon! Men hva er den flaska med spray på dette bildet?

Det er Muc-Off Glass Cleaner. Gleder meg til å prøve Duragloss såpen, fikk den i posten i dag så har enda ikke testet den :) . Foreløbig er Muc-Off Ubershine favoritten så blir spennende å se om den blir vippet av tronen :lol: EDIT: Den i bakgrunnen er forøvrig Turtle Avfettning :P

Fin oppstart dette Postet bilde

Takk, takk. Blir nok roterende og kanskje litt SwissVax etter hvert B) . Hadde ikke vært dumt med en Flex :D

Endret av Mattjin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hans Marius

Det er Muc-Off Glass Cleaner. Gleder meg til å prøve Duragloss såpen, fikk den i posten i dag så har enda ikke testet den :) . Foreløbig er Muc-Off Ubershine favoritten så blir spennende å se om den blir vippet av tronen :lol: EDIT: Den i bakgrunnen er forøvrig Turtle Avfettning :P

Takk, takk. Blir nok roterende og kanskje litt SwissVax etter hvert B) . Hadde ikke vært dumt med en Flex :D

Tror nok 901 kommer til å falle i smak ;) I alle fall en av de beste (om ikke DEN beste) såpa jeg har prøvd :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ståle

Tror nok 901 kommer til å falle i smak ;) I alle fall en av de beste (om ikke DEN beste) såpa jeg har prøvd :)

Word...

Det skulle forundre meg om ikke du har en særdeles ren, pen og blank bil med den samlinga der :)

Og hvis du er som oss andre så ligger det snart en haug med pads, poleringsmidler samt en roterende maskin på det bordet der.

Du er på kjøret nå - welcome to the jungle :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mattjin

Hehe, bilen er nok kanskje litt blankere og renere enn gjennomsnittet ja :lol:

Fikk en pakke med snadder i posten i dag:

524769.jpeg

Endret av Mattjin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mattjin

Var en tur til Stavanger hvor jeg spottet Ferro-Bet Rustvask i en hylle. Måtte bare ha! Blir spennede å prøve! Har også fått nytt kamera :D

007.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mattjin

Word...

Det skulle forundre meg om ikke du har en særdeles ren, pen og blank bil med den samlinga der :)

Og hvis du er som oss andre så ligger det snart en haug med pads, poleringsmidler samt en roterende maskin på det bordet der.

Du er på kjøret nå - welcome to the jungle :D

Du er synsk!!!

DSC_0075.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hmsilset

Begynner å bli en bra samling dette :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her finner man det meste man lurer på innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig