Gå til innhold
ØyvindBraaten

Grafitiekspert?

Recommended Posts

ØyvindBraaten    22
ØyvindBraaten

Noe spesielt spørsmål, men prøver alikevel. Noen som kjenner noen som er horribelt gode på grafiti tegninger evt motivlakk? Spørsmålet kommer i samhold med planleggingen av nye arbeidslokaler. Skal bygge nytt verkstedet, å derfor ønsker jeg noe røft og ålreit bilrelatert på veggene. Noe alà West Coast Custom om noen har kikket på det. Takk på forhånd! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hans Marius    1 227
Hans Marius

Slemreke her på forumet er jo veldig flink til dette! Sjekk www.belys.no for eksempler :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hc_Tk    58
hc_Tk

fortell litt mer i detalj hva du vil ha,så kan jeg godt slenge opp noen skisser til deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ØyvindBraaten    22
ØyvindBraaten

fortell litt mer i detalj hva du vil ha,så kan jeg godt slenge opp noen skisser til deg.

Vil ha litt spreke biler i 3D på vegga, som skal se ut som de glinser, klarer du å mekke opp pinupgirls som vasker så er jo det enda tøffere! Noe tøft og vulgært som skiller seg litt ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hc_Tk    58
hc_Tk

hm. er ikke så god på biler eller characters. skal du ha noe skrift skal jeg kunne klare å fikse noe rått til deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
daniel    30
daniel

Thomas Brudvik hos Lets Buzz tattoo i Bergen skal være _god_

www.letsbuzz.no

Endret av daniel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ØyvindBraaten    22
ØyvindBraaten

hm. er ikke så god på biler eller characters. skal du ha noe skrift skal jeg kunne klare å fikse noe rått til deg.

Hva forno tøft klarer du å drolle sammen av "Auto Clean Elverum" evt kun "Auto Clean" ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hc_Tk    58
hc_Tk

Hva forno tøft klarer du å drolle sammen av "Auto Clean Elverum" evt kun "Auto Clean" ?

vil du ha det enkelt og "cleant" eller vil du ha det litt mer vilt? mye farger? Noen spesielle farger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ØyvindBraaten    22
ØyvindBraaten

vil du ha det enkelt og "cleant" eller vil du ha det litt mer vilt? mye farger? Noen spesielle farger?

Vilt er tøft! Men samtidig cleant, ikke noe regnbue liksom. Svart og chrysler blue er en sinnsykt rå kombinasjon!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hc_Tk    58
hc_Tk

du har vel ikke msn? har noen ideer som du kan se på, men gidder ikke slenge det ut her.

også om det er noen spesielle merker dere fører og hvor stor plass som skal males på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig