olaskips

Vokstips i autofil!

51 innlegg i emnet

I autofil på frekke finn så anbefaler dei swissvax voks og det er jo greit nok, men siste delen måtte eg le ganske greit.

Sitat:

"Et dyrere og enda bedre alternativ er de råeste utgavene fra swissvax. Men en ting som er viktig å få med: du har ikke sjangs til å få av carnuba voksene uten poleringsmaskin. Så legger du den på uten å ha det tilgjengelig, da har du et STORT problem (men morsomt for naboen da....)"

Reagerte på dette, og rekner med det ikkje stemmer???

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha - makan til tullete utsagn. Regner med at Dag "kjekker tak" i den karen der og forteller ham forskjell på voks og størkna syltetøy...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAHA, det er det dummeste jeg har hørt, såsant de ikke har brukt en halv boks på bilen da...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morn du... må inkludere oljesøl på garasjegulvet med tilhørende lårbensbrudd og 5 uker i strekk før fjerning av voks det da... :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Irriterende når det opplyses om slikt, ikke rart folk tror så mye rart da alt en leser er sant for mange.... så jeg hadde def sendt en mail til de og krevd en rettelse i neste Autofil, hvilken inntrykk får folk av Swissvax etter det der da? at den er knallhard å fjerne? noe som vel er stikk i strid....

de som sender mannen en mail og forklarer det på en seriøs måte sender link til han med www.dcn.no og ønsker han velkommen hit til oss som bruker hammer og meisel for å fjerne voksene :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mail er allerede sendt journalist kontakt ja :angry:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra du tar affære Dag ;) Alle her vet i alle fall at SV voks er noe av de enkleste å buffe av, så hvordan denne journalisten har klart å få for seg dette er ubegripelig for min del :blink:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som så mange andre som kommer med slike uttalelser Hans-Marius - de har aldri forsøkt selv... ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er noe med det ja, selv om de burde gjøre det når de først kommer med tips i et såppas "seriøst" bilblad...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan jo hende stakkaren har prøvd en annen "carnauba voks" som han hadde problemer med å fjerne og antar at alle carnauba vokser er like :P Han skriver jo "carnauba voksene", ikke "swissvax ******" :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tykt lag med MG16 kan jo være pain in the a## å fjerne, men greit å ikke bruke roterende til å ta det :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

pain in the a##

Arm du mener el?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker jo som fyren tror at det er vanlig å fjerne voksrester med poleringsmaskin. Har vet sikkert ikke forskjellen på polering og voksing heller, som de fleste. Han bare gjentar ting han har hørt så godt han kan stakkar :P

Arm du mener el?

Hahahaha! :lol:

Endret av mighty82
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er fæltange journalister som driter i å bruke tid på research når det gjelder bilpleie... På tide at de tar seg sammen snart?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det skal jo ikke mere til enn å lese en guide her på forumet f.eks så kan du jo det elementære. Så slipper de å lære folk å vaske med svamp, tørke med pusseskinn og polere med voks :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje polèrgarnet ikke var så genialt til voks likevel? :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror nok han journalisten der tuller litt. Til og med jeg som har nyopperert brystkasse skal jo legge nytt lag sv på vogna når jeg kommer hjem :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått noe svar fra journalist`n da?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi, gammel men ikke ferdig tråd :)  Fikk du noe svar?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg snakket faktisk med journalisten og han skulle demmentere dette, men de på grunn av litt tid før han tok kontakt og deretter lang trykktid så skulle dette komme nå rett over nyttår... Jeg tror bladet kommer i handelen denne uka, så jeg krysser fingrene for at det står der... :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive