Gå til innhold
Torby

Er det ikke typisk?!

Recommended Posts

Torby    204
Torby

At Scandicshine, Autobahn og Blankbil skal ha tilbud samtidig, og i tillegg så har jeg lagt inn bestilling hos Dag. Snakk om tidenes dyreste bilpleie-måned! :blink::o

God Jul... :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bernhard    2 323
Bernhard

Da har jeg gode nyheter til deg, jula er utsatt iår, vi kommer til å ha en Julitrefest hos meg isteden, da kommer jeg til å dekorere plenen med skum og slenge opp ett grantre med voksbokser, polishflasker, pads osv og helt i toppen kommer Divinen til å lyse og spre glede til oss alle:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
terjed    0
terjed

god jul ja.... fruen kom forbi her når jeg surfet innom scandicshine og sa som følgende " sant at du kan bruke alt på dinna sida der? " " ja det meste ja, tenkte på da?" " e jo snart jul :)" hehe tror hun har skjønnt det ja :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hans Marius    1 228
Hans Marius

Er i AKKURAT samme båt som deg :P Vel, vi får se hvor langt ned i lommene jeg klarer å grave denne gangen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tomas    339
Tomas

"Er vi ikke enige om at det holder for en stund nå?"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Essiek    384
Essiek

Jeg har slik "boss-key" jeg nå på min PC her, hver gang Finansministeren går forbi her nå så trykkes det ctrl-alt-shift-F9 fortere enn futen hanker inn penger - hu tror sikkert at jeg surfer på julegaver til henne.... rolleyes.gif

muahahhahahahha

Tror jeg kommer til å ta "hente selv"-opsjonen hos alle jeg bestiller hos - litt smålangt å kjøre, men hva gjør man ikke for å bevare husfreden. Hvis jeg pælmer oppsamlet pappesker fra tidligere leveranser i garasjen så ser det sikkert ikke ut som annet enn at jeg ikke har ryddet ennå default_biggrin.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Torby    204
Torby

Jeg pleier å si "hvor mange par sko var det du hadde igjen..?" og så blir det som regel stilt... :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
common    2
common

Jeg pleier å si "hvor mange par sko var det du hadde igjen..?" og så blir det som regel stilt... :lol:

Den bruker jeg også....

Her prater vi maaange sko..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig