Gå til innhold

Konsentrert produkt i vanlige "brusflasker"


hanso

Recommended Posts

Hans Marius

Det går nok ikke i lengden nei... Hadde bare et par desiliter med Bilberry i en halvlitersflaske som jeg skulle blande ut senere. Etter noen uker hadde det meste av toppen etset bort :blink: Flaska hadde da ligget på siden, og siden det er tynnest plast på toppen var det der jeg så det først. Regner med at hele flaska hadde etset bort etter hvert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du skal oppbevare bilberry i andre flasker må du sjekke at det står "HDPE" under de nye flaskene.

Og på GR flaskene må det stå "V" eller "PVC", sjekket dette på GR og bilberry flaskene som jeg har liggende her.

Info om HDPE

Endret av Stein86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt Ublandet Bilberry stående i 1,5l brusflasker i ca. 1/2 år. Funker det. ;) Når det er sagt så hadde jeg CG Citrus Wash & Gloss på 1/2 l brusflaske da gikk gjengene til korken i oppløsning etter en stund. Skjedde på 2 flasker jeg prøvde. Har hatt samme såpe på 1,5l flaske og det fungerer. Kanskje det brukes forskjellig plast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ca 2 dl ublandet bilberry i en Farris Bris flaske, som sto i bilen fra ca 2200 til 1000 dagen etter. Her hadde bilberryen gått igjennom flasken og inn i bilen. Når jeg tørket av flasken så den helt fin ut men det var akkurat som produktet hadde trengt igjennom bunnen på flaska gradvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan fortelle at bilberry i utblandet form, 1:3 tok knekken på ei spruteflaske fra turtle wax, rant under den... Og hva var den til i utgangspunktet? jo, felgrens...

Endret av rudilgr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at mange nok har forsøkt diverse her ja :)

Selv bruker jeg Hozelock trykksprøyte (7liter) til Bilberry, og den duger knall!

Hozelok flaskene går jeg god for. har den lille på 1.5l eller noe sånn til bilberry selv... Men skulle ha en litt sterkere blandet og da, og det ble på tw-flaske som gikk til helv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute sjekket mine brusflasker med Bilberry. Ble nervøs etter å ha lest her. Har ublandet Bilberry på 1,5l Coca Cola flasker (originalen, hehe). Like fine etter ca. 6 måneder. Kan jo være forskjell på plasten i flaskene da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...