Tyggern

Tyggern`s samling

96 innlegg i emnet

Hei. godt folk.

Ser jeg ligger litt etter på samlingene her :o , men har skaffet meg det nødvendigste foreløpig.

Og det kommer stadig fler produkter inn i hylla... og jeg tror nok det er en sykdom at en stadig vil prøve nye produkter..

Men hva er egentlig neste "MÅ" ha produkt???..... (kommer mer mikrofiber og felgrens om ikke så lenge)

lar bilde tale for seg selv..

IMG_2959.jpg

Endret av Tyggern
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var jo en del greie produkter her da! Og Flex er jo aldri dumt :D

En god avfetting er jo alltid grei å ha, og kan ikke se noen her... Prickbort er en slager her inne, evnt Scholl Rapid/Crack som ser ut som å bli mer populært hehe

En kvalitetsvoks er også fint å ha (eller står den oppe til venstre???), men det er muligens like greit å vente til våren med det siden vinteren er en sealer-tid B)

Dekkfornyer og plastfornyer? Swissvax Pneu og Seal Fead og bra produkter her.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser jo ut som du har fått deg det mest nødvendige der da ;) Litt mer MF skader jo aldrig, ellers er det greit med litt forskjellig såpe og velge mellom. Kanskje foam cannon :) Ellers kan du trygt kjøpe Owatrol Polytrol som er en veldig god vinylfornyer!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut dette Tyggern, og regner med det blir noe mer etterhvert også ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skapets innhold:

flex maskin.

fra CG:

creame glaze

jetseal 109

citrus wash+gloss

pete`s 53 voks

Nanolotus:

AC rens

Proff glassforsegling

Div microfiber+svamper

3M: perfect it III gul grønn og blå med tilhørende pader i 150 og 75mm og kontrollspray. og 3M bakplate

Menz PO106FA

SW leater care kit

MG quik detailer og clay. + intensive polish.

+ div rekvista som microfiber, bakplater osv...

P.S: prickbort skulle stått der men gikk tom her om dagen...

dekkfornyer og plast fornyer kommer.

Står AG rubber&vinyl care der og bumper care... men blir ikke brukt...

Må vel ha noe litt flotere vax til våren (concorso viking E.L) også få inn spotlights i skapet.. hehe..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok du etterhvert blir nødt til å vokse inn i et større skap i stedet for spotlights:-) Men flott skal det være...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foam Cannon - ScandicShine sin er fantastisk

Høytrykkspyler - Mulig du har det men :P )

God avfetting - Prickbort, 79,- på Statoil

Clay - Bilt-hamber? Vann som lube

Dekkfornyer - Swissvax Pneu? Migliore Bella Lustra Tire Glaze 3pk? 299,- for 3pack.

Plastfornyer - Owatrol Polytrol? Varer _LENGE_, men du burde maskere lakken før du kliner det på. Vanskelig å få vekk fra lakken når det har tørket har jeg hørt..

Flere microfiber - MICROPAK 530 "Big Boy", MICROPAK \"Green Monster\" 600gm er kjempe gode microfiber. Samt Cookie Monster V2.0

God såpe - både til å ha i bøtte og i foam cannon

Voks - Her er det egentlig bare å velge å vrake. Selv bruker jeg for tiden Poorboys Nattys Blue, White og Red. Men nå som det er vinter så er vel en god sealer å foretrekke.

Men det skal sies. Du har mye gode produkter i samlinga allerede! :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er en flott start.default_cool.png Du velger kvalitets produkter ser jeg.default_smile.png

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok du etterhvert blir nødt til å vokse inn i et større skap i stedet for spotlights:-) Men flott skal det være...

Lys en en av fordellene med den daglige jobben.... ser for meg glass skap langs taket i hele garasjen med downlights... :rolleyes:

Det lukter stor bestilling hos kjetil nå..... kjenner lommeboka er varm..... og det har gravd godt i den nå den siste mnd.....

Angående høyttryk så har jeg det, kjøpte ny kærsher i våres, også har jeg utekran med varmt vann... B)B)

ser det er utsolgt for foamkanon.. :o men jeg har en til å sette på slangen som er hjemmelaget. funka greit men får prøve den med snow foam.

Vært på "jula" i dag og kjøpte trykksprøyte flasker.. som skal tåle kjemikalier. virket som grei kvalitet og kosta kunn 60kr for 2 liter håndholt. kommer en test av de snart da jeg venter på en 5 liter med Prickbort...

Og Brynjar jeg legger all skylda for galskapen på deg... det sier jeg til "fruen" også...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og Brynjar jeg legger all skylda for galskapen på deg... det sier jeg til "fruen" også...

Ingen problem.. Har på følelsen at det er andre her som også gjør det:-)

Ser frem til test av jula flasken..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har første del leveringen av samlingengs utvidelse kommet i posten.

Nå gleder!! jeg meg til å teste litt nytt. V70n skal få seg en omgang med avfetting clay og shield en av de nærmeste dagene.

Også skal jeg få kjørt en skikkelig test på pumpe flaskene til JULA, har testet de med med prickbort og så langt virker de bra. Men kan jo ikke si noe om holdbarheten enn så lenge.

bilde av pakkens innhold... ( tilegg var det jetseal 109 og SV onyx til en kolega)

21102009130.jpg

Endret av Tyggern
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snasent! Gled deg til og legge på shield'n, konge voks!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liten update igjen.. ser jeg ligger langt etter dere andre.

Nå har jeg det aller nødvendigste, så nå er det bare må ha tingene igjen. men så er det jo snart jul....

og om jeg må ha ny HTspyler vill det gå utover andre ting..... 3mnd gammal skitt!! dyr var den også..

om ikke blir det vel noe fra foma "pushern" fra østfold..

i denne omgang, kjørt av ketil fra "værdarn" og nesten hjem på døra..... det er service det..

Gleder med til å teste "green monster" ble 2 stk. kostene var gull å vaske felger/dekk med.. og for et skum.... morro!! "store barn, store gleder".

IMG_3507.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra samling her ja :)

Testa min nyinnkjøpte foamcannon i dag .. fy f...n så morro.. :fun:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt påfyll til samlinga i dag også...

SV autobahn og en ny pnue kost..

også genser og dag sin egen "lsp" skjorte :) :)

10122009152.jpg

10122009153.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer Gratulerer :D Informative de håndbøkene??

(kle på deg, kle på deg :) )

Hvordan er disse i størrelse?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulere den va jo stilig... Men sku det ikke være røde sømmer? heller jeg som surre?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulere den va jo stilig... Men sku det ikke være røde sømmer? heller jeg som surre?

Nei, hvite... :) Unntatt på XXL - de har ikke kontrastsømmer... uvisst av hvilken grunn... :unsure:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Strøkent, men hvorfor har du fått Dag sin trøye, hadde han ikke nye default_biggrin.png

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, hvite... :) Unntatt på XXL - de har ikke kontrastsømmer... uvisst av hvilken grunn... :unsure:

WTF???? da skal ikke jeg ha!!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive