wreckmaster

Real bilvask :)

2007 Nissan Navara som rullet i vannet uten brekket på :o

003.jpg

005.jpg

006.jpg

008.jpg

009.jpg

010.jpg

011.jpg

012.jpg

013.jpg

014.jpg

015.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha snakk om uflaks! Også den lille flekken med vann da. wreckmaster til utsetning! :thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er trist å sette seg inn i den bilen igjen :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kjørte bilen til stasjonen og hadde førstehjelp på den for forsikringa. Og i løpet av kvelden så fikk vi faktisk start på den :) Men den gikk ikke akkurat pent, elektronikken var nok ikke helt i form ;) Vet ikke om den ble reparert eller kondemnert, men hvis den ble fikset så var det at det var ferskvann som reddet den.......Saltvann = død!!!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakker bad luck der ja... Bra du kom til unnsettning ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit å få ta en grundig vask en gang iblandt... Men kanskje ikke å anbefale i lengden? :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som han har tatt seg vann over hodet den bilen der ja :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok innrømme at hvis det var min bil så hadde jeg håpet på kondemnering ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror jeg hadde dødd på meg hvis det hadde vært min bil....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man hadde lagt på 200 lag Divine på den bilen der, lurer da på om det da hadde skjedd det samme som når moses eller jesus eller hvem det var som delte vannet i to, kanskje man hadde unngått det der da :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man hadde lagt på 200 lag Divine på den bilen der, lurer da på om det da hadde skjedd det samme som når moses eller jesus eller hvem det var som delte vannet i to, kanskje man hadde unngått det der da :lol:

Kanskje det var det jeg skulle sagt til eieren: Der ser du hvor dårlig grønn turtlewax er, hadde du brukt Swissvax :wub: hadde detta aldri blitt et problem :rofl1:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det var det jeg skulle sagt til eieren: Der ser du hvor dårlig grønn turtlewax er, hadde du brukt Swissvax :wub: hadde detta aldri blitt et problem :rofl1:

:lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og nevn også at snorkel er å anbefale ;)

Får sause inn elektronikken med rødsprit da, så er det full rulle igjen :) he he, basseng med rødsprit :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og nevn også at snorkel er å anbefale ;)

Får sause inn elektronikken med rødsprit da, så er det full rulle igjen :) he he, basseng med rødsprit :)

Hvis det er noen som trengte snorkel her så var det nok den som evt skulle ha sittet inni :rofl1: Heldigvis så sto ikke motoren og gikk, så den slapp og innhalere mere enn nødvendig :wacko:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde nok vært best om den hadde blitt kondemnert ja.

Prate med en tidligere US marine, hver gang de hadde vært ute å 'svømt' med bila sine brukte de 3-4 dager med preventivt vedlikehold, rett og slett plukka ned hele bilen og satt den sammen igjen. Og de er litt lavere standard på militærkjøretøy mtp. interiør og finish... :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive