Gå til innhold
cotte78

cotte78 sine produkter

Recommended Posts

cotte78    389
cotte78

Nye MF Familie bilde av Meguiars Pro Detailer produkter.

Milwaukee maskina mi

Milwaukee maskina er riktig nok kjøpt i Mai, ville bare poste ett bilde av den.default_smile.png

Endret av cotte78

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
cotte78    389
cotte78

Det er egentilig pakker som er motatt etter Juli 09. Samlingen min inneholder mye mere.default_biggrin.png Men jeg har planer om og poste bilder av pakker som blir motatt framover.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
HHA    36
HHA

TI (10!!) Cookie monster. Ditt syke syke menneske :P Jeg har 5stk og synes det er mye, hehe.

Du må få lagt ut bilder av alt du har. Fine pakker du har fått her også. Glad i voks kan jeg tenke meg. Når man ser på første bildet :thumbs:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
cotte78    389
cotte78

TI (10!!) Cookie monster. Ditt syke syke menneske default_tongue.png Jeg har 5stk og synes det er mye, hehe.

Du må få lagt ut bilder av alt du har. Fine pakker du har fått her også. Glad i voks kan jeg tenke meg. Når man ser på første bildet thumbs.gif

Ja, jeg har nok en liten voks mani.laugh.gif Jeg er ganske fersk i faget, så det meste må testes. Venter på pakke fra Swissvax med concorso voks, jeg har stooore forventniger til denne. Da jeg allerede har testet viking voksen deres og den er meget bra. Blir nok lagt ut flere bilder av samlingen etter hvert.wink.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
S-Stian    2
S-Stian

Flott samling med både swissvax og mequiars - prøvd viking på en volvo?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
cotte78    389
cotte78

Flott samling med både swissvax og mequiars - prøvd viking på en volvo?

Nei, jeg har ikke testet Viking på Volvo, men den gir bra resultat uansett lakk/farge.wink.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ØHN    5 293
ØHN

Masse gromsaker i samlingen din.

Voks har jeg ikke kjøpt i det hele tatt ennå, bare sealere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 520
truhaa

Ja var greit det der, var noen 5 litere der også, så skulle det bli streik så klarer du deg noen uker tipper jeg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 520
truhaa

Concorso = snadder det, blir gromt å legge på dette i ny t-shirt tipper jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hans Marius    1 227
Hans Marius
:thumbs: burde ha voks en stund du nå ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
cotte78    389
cotte78

Concorso = snadder det, blir gromt å legge på dette i ny t-shirt tipper jeg default_smile.png

Greit og ha på detailers club skjorta når man koser med bilen, kanskje naboene forstår att det finnes flere som har samme interesse som meg.default_biggrin.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
cotte78    389
cotte78

Jeg var en tur innom bilpleie mekka i dag. (Scandicshine) Jeg var på kurs og hadde derfor ikke mulighet til og komme meg til butikken innen åpnings tiden. Pirex stiller opp og jeg får handlet. Pirex gir kjempe service.default_biggrin.png

Her er det som ble med meg hjem:

Scholl Rim 7 felg rens

Foam canon

4 stk tørke MF og flasker

Nano Proff forseglings sett.

Swissvax felg voks og vaske ting

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mats    16
Mats

Lekre saker det der ja!

Håper du kommer med en review av Scholl sin felgrens, kunne gjerne godt tenkt meg og teste den ut bare for og ha prøvd den. Scholl er jo kjent for og lage bra saker!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
cotte78    389
cotte78

Lekre saker det der ja!

Håper du kommer med en review av Scholl sin felgrens, kunne gjerne godt tenkt meg og teste den ut bare for og ha prøvd den. Scholl er jo kjent for og lage bra saker!

Skal legge ut noen bilder med noen komentarer når jeg får testet Scholl Rim Seven.wink.gif Jeg er spent på denne selv også,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 520
truhaa

ja men må jo være farlig å gå inne hos Ketil da, skal du ha en MF så blir det fort full bil har jeg følelsen av .)

men ja, en review av den felg rensen hadde vært supert, hva kostet den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
HHA    36
HHA

En test av den felgrensen der vs Bilberry og P21S hadde vært noe! :) Også har du glemt en ting! Du må fortelle oss hvordan den lukter (VIKTIG!) :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AudiRS2    50
AudiRS2

Hvordan synes du MG Super degreaser funker, hvordan bruker du å balnde den? Er den like god som prickbort?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig