ØHN

CG Citrus Wash and gloss

Prøvde Chemical guys Citrus Wash and gloss i foamkanon i dag. Funket veldig bra, men lurer på en ting. Både på originalkannen og i såpebeholderen var ikke produktet helt oppløst. I kannen lå såpen i ulike lag, som det hadde skilt seg, og i såpebeholderen fløt det biter rundt i vannet. Er det normalt at såpen er slik?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk CG citrus wash and gloss og foam gun her om dagen, og opplevde akuratt det samme, så det er nok normalt. ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

riste den godt så har ikke jeg det problemet etter den er utblandet, men den skiller seg i gallonen , har vært oppe en gang før her tror jeg, skal være slik

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal nok være slik ja ;) Er gloss partikklene som skiller seg mener jeg det var Pirex sa... Bare å riste så er det ingen problem ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er normalt at den er slik ja, er viktig å riste den gått før bruk som rudilgr sier. Prøv å bruk varmvann i foam cannon beholderen da blander den seg lettere synes jeg :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leste ett par steder at det ikke var nødvendig å riste den siden den var såpass konsentrert, jeg gjør det alltid, men kan dere bekrefte at det er viktig å riste den?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leste ett par steder at det ikke var nødvendig å riste den siden den var såpass konsentrert, jeg gjør det alltid, men kan dere bekrefte at det er viktig å riste den?

Kommer vel an på om du vil ha bra effekt(noe den alltid har) eller RIKTIG effekt av såpen det... Så lenge noen av ingrediensene i beholderen skiller seg vil jeg påstå at det er viktig å riste den for at den skal være som den skal :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man ikke rister den, får man jo ikke med alle de forskjellige ingrediensene. Siden den skiller seg lagvis.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for oppklarende svar alle sammen. En knallsåpe dette. Jeg ristet på gallon kanna, og det hjalp. Kommer også til å bruke varmt vann for å blande det i såpeholderen. Holder det med ca 1 cm såpe i foamkanonbeholderen for vanlig vedlikeholdsvask?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jupp, vet at den skiller seg og alt det der, og jeg rister den selv, men siden mange sier at den ikke bør ristes, så bare lurte jeg på om den MÅTTE det for å få den effekten den egentlig skal ha..

Men nok om det, ikke rist mer enn tre ganger, da leker du med den

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive