Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har herved offisielt fått innvilget tillatelse fra Finansministeren til å delta den 13.september :)

Bakk: tror Pirex (Ketil) skal nedover - kan sjekke med han? Hvis det ikke går så kan jeg ihvertfall kjøre deg til og fra Oslo S

Nice :D

Virker sikkert utrolig påtrengende jeg men det er jo et godt stykke og kjøre da :P

• Svar 126
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

• truhaa

29

• Essiek

12

• Ad|oS

7

• Hans Marius

6

• Admins
truhaa
Skrevet

Partytelt skal jeg få sjekket ut, ellers er det 4 "båser" der vi kan benytte på 2 x 3 m (sirkus) om været blir noe vel Norskt den dagen ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

• Admins
truhaa
Skrevet

Da var testpanser anskaffet, takker Bråthens Bilco for gratis panser også :) Hyundai, Honda, Nissan og VW ble det, så nå kan det testes som aldri før på treffet ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Skrevet

Da var testpanser anskaffet, takker Bråthens Bilco for gratis panser også :) Hyundai, Honda, Nissan og VW ble det, så nå kan det testes som aldri før på treffet ;)

Skal gjøre alt jeg kan for å rekke dette. Slipper jeg unna jobb denne dagen kommer jeg helt sikkert. Kan ikke være der kl. 12, men skal i så fall dukke opp utover dagen. Blir roterende på meg om 14 dager, så da blir det en fin anledning å finne ut hvilke produkter som passer meg og min bil :)

• Admins
truhaa
Skrevet

Holder på til kl 18 så, bare å komme :)

-Thomas A Edison

• Admins
truhaa
Skrevet

Da har jeg fått bekreftet at Scandicshine og Swissvax stiller opp på Detailersclub treffet, så bare å vrenge madrasser og be om bursdagpressanger på forskudd de neste årene da ryktene skal ha det til at bilene er forholdsvis fullastet :)

-Thomas A Edison

Hans Marius
Skrevet

Skal prøve å komme meg bort dit en tur jeg også, må fylle opp litt stæsh her hjemme :)

har ikke vært innpå her på en stund, finnes det noen "ønskeliste" for produkter man gjerne vil se denne dagen?

• Admins
truhaa
Skrevet

Nei har ikke noe ønskelist ;)

Det jeg tar med er i allefall:

Metabo

Hitachi

Porter cable DA

FOMA hotline

FoamCanon

pluss noe 3M produkter tipper jeg; samt litt Scholl/menzerna, swissvax holdes hjemme ;)

-Thomas A Edison

Hans Marius
  • Admins
Skrevet

Bare å håpe at været er med oss så blir nok dette knall :D

Skrevet

Du må ikke ta med foam canon og foma! da blir jeg fattig ut måneden..

Eller forresten jo! eller pokker... jeg er solgt

Skrevet (endret)

Norsk Prol er jo nære.....kommer de? Eller remitek/autoboss..som har Lahega.

Endret av Odd
  • Admins
truhaa
Skrevet

Nei på dette treffet er kun de som er samarbeidspartnere her på forumet som har blitt spurt om de vil/kan komme ;) Kan sikkert utvide det nestegang om det er av interesse å ha flere med på treffet, foma feks kunne sikkert hatt en demo stand.... :) men blir så voldsomt dyrt da.. he he

-Thomas A Edison

Rasmus/Nanolotus
Skrevet

Jeg kommer !!!!!!!!

Alle nye sett og produkter kommer også med :thumbs: Kommer i regi Nanowebshop så alt vil være til salg :shocking2:

Gleder meg som et lille barn til at se jeres flotte biler LIVE :eek:

Rasmus

Nanolotus®Norge
rasmus@nanolotus.dk
www.nanolotus.dk
Tlf: +4745419713

Skrevet

Si du skal på opplæring i regnskap og fakturering med meg, så ordner det seg sikkert :)

• Admins
truhaa
Skrevet

Supert Rasmus :)

kazzper får ta det nestegang ;)

-Thomas A Edison

• Admins
truhaa
Skrevet

Vi har noen skur vi kan trekke under der om det skulle trenges, er 4 skur, men 3 av de er forbeholdt forhandlere/demo om de trenger det, da det ikke er gunstig om det øser ned og de står utendørs, inngangspartiet er også overbygd så det funker å henge der også........

Om noen trenger å sitte anbefales det å ta med en stol av ett eller annet slag da pansersitting og "proff" bil lening blir slått hardt ned på der ;)

Kaffe skal jeg se om ikke jeg fikser noen som kan lage der til en rimelig kr, men det blir da å trakte på stedet, så om mange nok er skikkelig kaffelarser så kan det nok også være en ide å snike med en termos med bare kaffe i og ikke "kaffe" ;)

Flere en meg som gleder seg ?

wooooth :)

-Thomas A Edison

Skrevet (endret)

Gleder meg ja default_smile.png

Gruer meg litt til dagen før da - må jo spit-shine (så godt jeg kan ihvertfall) kjerra. Kommer man slengende innom der med felga fulle av bremsestøv (noe det er i enorme mengder av på min bil, skulle tro at etter 4400km at skiten hadde roa seg ned litt), seter med skomerker størrelse hhv. 26 og 32, Pokemon-kort slengt rundt omkring, tyggegummi gjemt på strategiske steder etc etc så blir man vel henvist til inngangen foran hamburgersjappa tenker jeg...

Ja - har tatt "praten" med unga, men det er ikke så enkelt gitt...

Endret av EssieK
  • Admins
truhaa
Skrevet

Foma hotline er tilgjengelig der til å shine "sjerra" om det er ønskelig ,bare det ikke blir for lang kø :) men vask av bil kan vel foregå hele dagen det bare jeg har diesel nok..

Regner med at jeg er der nede noe før 12, da Evo også bør vises fra sin beste side der nede.... treffet er "fra" 12 det offisielt, men en rekker å vaske mye på et par timer fra 10 feks ;)

-Thomas A Edison

Skrevet

Håper dere tar masse bilder og deler med oss stakkare som ikke kan komme dit (Les: Meg og Kazzper :P)

Argh, kjett og være stuck i nord Norge nå ja

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår