truhaa

Nye Moderatorer på DCN

2 nye moderatorer her på DCN nå, Brynjar og Torby skal passe på oss sammen med lexgtturbo :)

Velkommen er dere :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer til dere alle! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen skal dere være! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det:-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

congrats :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takktakk :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heey.... :fun:

Gratulerer med tildelt tillit, og lykke til med vervet.

mvh ståle :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gratulerer og ønsker lykke til med oppgaven!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis ja :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer ja!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha vært moderator her i noen måneder, må jeg bare si noen ting. Det er en svært takknemlig oppgave å være mod. på DCN. Det er stort sett å klistre noen tråder, rette litt på overskrifter, slå sammen tråder og ikke minst titte på alt det gode arbeidet som blir lagt ned her inne.

Generelt sett er folk her inne veldig hyggelig med hverandre, tilbakemeldingene er stort sett positive og det som kommer av kritikk/råd er for det meste konstruktivt, noe som er nyttig for alle som ønsker å utvikle sine detailer-ferdigheter:-) Dette er veldig bra, selv med en stadig økende medlemsmasse.

Det at trådene som man har brukt en del tid på får hyggelige tilbakemeldinger er også med på å bygge enda mer motivasjon for å skrive en ennå bedre tråd/worklog etc neste gang. I så måte må jeg si at størrelsene på trådene og write-up'ene har blitt betraktelig mye bedre, bare siden jeg startet å vanke mye her inne. Dette har jeg også prøvd å bidra med selv, men det er på bakgrunn av andre tråder jeg har fått inspirasjonen. Her inne skal det ikke være galt i å "herme" etter noen, men mer et kompliment til den det gjelder. Det skal heller ikke være galt å påpeke feil/forbedringspotensial/mangler i jobben, bare ha i bakhodet at trådstarter stort sett legger ut sitt arbeid fordi han/hun selv føler de har gjort en god jobb. Her gjelder det å være konstruktiv, slik at også trådstart og også andre kan dra lærdom av det :thumbup:

Det at Dennis og Truls har en policy på at man ikke skal svare "google it," tror jeg er med på å gjøre det enklere for spesielt nye medlemmer, samt at man får repetert og frisket opp i "gamle" kunnskaper, og ikke minst så får man en ny vinkling på svarene. At det blir noe dobbelpostering av samme tema, skal vi nok alle klare å overleve. :P

At nye medlemmer synest det kan være litt tøft å skulle spørre om "noobie" spørsmål, samt starte tråder er litt synd. Man burde ikke føle at man ikke strekker til kunnskapsmessig her inne, da har vi bommet litt og så må alle huske på at vi alle har vært nybegynner en gang. Jeg tror at vi alle kan bli flinkere til svare de nyeste medlemmenes spm på en ennå bedre måte - det er når man begynner å poste på forumet man virkelig blir engasjert og at dette blir en lidenskap..

Når det er sagt, så tror jeg også at "drevne" detailere også en gang har noen "noobie" spm som vi lurer på, men som vi er redde for å spørre. La oss ikke være så stolt at vi ikke tør å spørre hva "vaske i to bøtter-teknikken er?"

Ellers virker det som de fleste her inne er "happy" med tingens tilstand, og at det er lite disputter. Hvis du derimot opplever situasjoner/innlegg som oppleves som lite hyggelige, så er stort sett alltid det beste å løse det seg i mellom. Føler du derimot at du ikke kommer noen vei, må du ikke være redd for å ta kontakt med en av oss.

Vi er her for å hjelpe så godt vi kan:-)

PS! Trenger ikke bare være gruff for å sende en PM, hvis det er noe man lurer på ;)

Brynjar

4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil gjerne få takke alle dere som administrerer dette forumet og passer litt på oss.

Dette er en trivelig og lærerik plass å være :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig med Ole Gunnar. Fantastisk jobb dere gjør. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp i mente.

Dette må være et av landets "ryddigste" forum; ikkeno drittkasting, og alle får gode svar!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henger meg på! Et svært informativt og hyggelig forum. :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette forumet er et funn! Konstruktivt, lærerikt og inspirerende. Fortsett det gode arbeidet dere moderatorer gjør. Det smitter over på brukerne, så vi alle bidrar til felles glede og nytte.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

henger meg på denne. dette forumet er det beste jeg noen gang har vert på.

jeg vil også tilføye at forumet er veldig ryddig, veldig bra design++

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive