Gå til innhold

Erfaringer med Scholl A15 og spiderpad?


cyanide

Recommended Posts

Sitter i garasjen nå og skal gjøre en 1-step jobb på bilen til søsteren min. Har kjøpt inn Scholl A15 og spiderpad til slike jobber og skal teste det for første gang i dag. Blir jo veldig blankt og fint, og har faktisk en god del cut og, men opplever at det blir kjørespor :( Scholl lover jo høyt og hellig at det ikke skal bli kjørespor og alt skal være bare fryd og gammen.

Er det noen andre som har prøvd A15 og opplevd det samme? Kanskje jeg bryter ned produktet for lite, eller for mye? Flasken jeg fikk fra Scandicshine hadde ikke klistrelapp på baksiden, så har ingen "instruksjoner" i hvordan A15 skal brukes. Anyone? Hadde håpet å slippe å kjøre flere steg på denne bilen, da hun ikke er ute etter noe korrigering. Hun vil bare at bilen skal bli blank og fin igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, testa med scholl sin sorte waffle pad. Ser ut til at denne avslutter uten å lage hologrammer og kjørespor.

Kanskje lakken er for myk på denne bilen til å bruke spider paden?

Bilen er en Chrysler Voyager. Ikke helt sikker på årsmod, men er sånn "eggeformet" karross :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh, det blir kjørespor med sort pad og. Bare litt mindre .. :( Da blir jeg nødt til å gå over med s30 og orange etterpå likevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Du skal klare å kjøre A15 uten kjørespor, den er jo en form for AIO, med litt sealer i seg. om du drar over med noe annet etterpå vil den egentlig være unødvendig.

kjør med lite press til slutt, og får du kjørespor av A15 + finishpad HAR du bløt lakk ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og det var jo det som var så genialt med den :) Prøvde det meste her altså.. Løsningen ble faktisk S17 og finishpad. Da forsvant det riper og swirls som bare det, og avslutta lsp klart :)

Kan vel trygt si at denne bilen hadde bløt lakk ja. Var til tider sticky også, så den var jo "kjempekos" å jobbe med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...