Gå til innhold
TunkX

Hvor bra er Maguiars microfiberhåndkler ?

Recommended Posts

TunkX    11
TunkX

Bruker i dag Maguiars sine microfiberhåndkler og er egentlig veldig fornøyd med disse.

Men så er det jo sånn at man stadig ønsker og finne noe som fungerer bedre.

Så spørsmålet er som følger: hvor bra er egentlig Maguiars sine håndkler.

Selvfølgelig fint med svar fra de som har erfaringer med Meg sine og har prøvd andre merker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 520
truhaa

Meguiars sine håndkler er mer en bra nok de, ander er bløtere og tykkere osv men Meguiars sine holder i massevis.

Jeg liker å ha en del forskjellig å velge i jeg, mye som er bra av Microfiber og så fremt de ikke linter/riper så er de bra :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
cotte78    389
cotte78

Jeg er kjempe fornøyd med CG sitt håndkle, fungerer vask etter vask.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hans Marius    1 227
Hans Marius

Synes de fungerer helt greit. Men må si jeg liker best f.eks CG sine litt mer "fluffy" kluter til å fjerne voks osv. Men for all del, meguiars sine fungerer utmerket de :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Reodor    2
Reodor
Synes de fungerer helt greit. Men må si jeg liker best f.eks CG sine litt mer "fluffy" kluter til å fjerne voks osv. Men for all del, meguiars sine fungerer utmerket de :)

X2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bernhard    2 323
Bernhard

Bare styr unna de hvite, de er interiørkluter hos meg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
wreckmaster    15
wreckmaster

Hvor får man kjøpt Meguires MF da? Tror jeg bare har sett watermagnet og ultimate shine towel(?).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Øivind    32
Øivind
Hvor får man kjøpt Meguires MF da? Tror jeg bare har sett watermagnet og ultimate shine towel(?).

2 forskjellige Meg's MF:

Ultimate Wipe (hvit, denne er veldig grov og kalles gjerne "proff-mf" av bedrevitere) og

Supreme shine Wipe (gul, den du finner i butikkene. Jeg selger masse 3pk av denne)

Endret av kazzper

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
wreckmaster    15
wreckmaster
2 forskjellige Meg's MF:

Ultimate Wipe (hvit, denne er veldig grov og kalles gjerne "proff-mf" av bedrevitere) og

Supreme shine Wipe (gul, den du finner i butikkene. Jeg selger masse 3pk av denne)

Takker for svar :) Det var supreme shine jeg mente, og det er den jeg har :thumbup: Er veldig fornøyd med den!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Øivind    32
Øivind
Takker for svar :) Det var supreme shine jeg mente, og det er den jeg har :thumbup: Er veldig fornøyd med den!

Bruker ikke annet på lakk med mindre jeg skal korrigere etterpå.. det er et par andre MF'er jeg "stoler på," men disse synes jeg det er lettere å legge igjen rester (polish, voks osv) med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig