Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet (endret)

Har en kia sportage jeg tenkte jeg skulle gi litt pleie nå.. og den har masse små prikker på panseret etter noe maling..

hvilken claybar er best på dette? hva er deres erfaringer? har prøvd meguiars sin claybar som følger med i det kittet og den tok ikke malingsflekkene.

http://godkjemi.com/index.php?page=shop.pr...rt&Itemid=1 denne jeg har nå (kjøpt ifjord på vårparten)

Endret av DunnDunn
Skrevet

Bilder? Type maling?

Jeg har fått bort oljebasert industrimaling med bruk av Quick Clay og tommelneglen, skal du til med mer agressiv clay enn dette må du som oftest korrigere etterpå..

Før:

Bilde023.jpg

Etter:

Bilde024.jpg

Skrevet (endret)

antar at det er husmaling egentlig.. malte huset her ifjord så spørs om det er synderen.

div30mai2009001.jpg

div30mai2009002.jpg

div30mai2009003.jpg

Endret av DunnDunn
Hans Marius
Skrevet

Har klart å fjerne en god del både lakkstøv og malingsflekker med Riccardo clay, prøvde på bilen jeg tok i forrige uke også, men der hadde nok lakkstøvet vært på for lenge. Fikk bort en del med litt grov polish da, men heller lite med clay.

Tommy
Skrevet

Meguiars sin "agressive clay" (den røde) bør ta dette.

Tommy

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR

Tommy's CAR SPA (facebook)

Skrevet

Har tatt både husmaling og -beis med Quick Clay, men det må jo jobbes litt med...

• Admins
truhaa
Skrevet

Riccardo tar malingsprikker bra.. men korrigering er nødvendig etterpå..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Skrevet

jeg får prøve meg fram litt til med den jeg har=| har ikke mulighet til å korrigere da jeg ikke har skaffet meg maskin enda=) så kanskje de får vente til da=P hehe.. er en sliten bruksbil som trenger korrigering over alt så..

Skrevet

dumt å stå i sola og leke med dette her?

skal jo rense og pollere bilen snart uansett!

• Admins
truhaa
Skrevet

Beste er i skyggen :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

cotte78
Skrevet

Jeg fikk fjernet lakk flekker som kommer fra slike lakk stifter man får kjøpt for og utbedre stein sprut, jeg brukte en veldig sterk lakk tynner.

Den tar det aller meste, men vær forsiktg og bruk bare på malingsflekkene. Vask over flekkene med bilsåpe med engang. Bilen bør vokses etter på.

Det fungerte kjempe bra på bila mi.

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår