Eldorado

Hjelp til polering av Audi A4 2005 sort metallic

Utifra hva jeg har fått med meg så er denne lakken grise hard, så spørsmålet til dere med litt erfaring her inne er hvilken kombo som bør fungerer best.

med de produktene jeg har:

Menz: PG,SIP og 106FF

Sonus: gul, hvit og blå pad og ull pad av ukjent merke kjøpt på scandicshine

Scholl S17 med blå og sort pad.

Har desverre ikke noen bilder, men er i hovedsak snakk om vaskeriper (en GOD del av de) og noen andre litt grovere (akuratt så man ikke kjenner de med negelsen) men alikevel litt grove..

Har liten erfaring med så hard lakk så takker for all hjelp, så kanskje bilen blir blank før 17mai :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Scholl S17 med ull og sort pad eller Menz SIP med ull og 106FF med hvit pad(?).

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er notert...

Takker for svar...

Det må ull til på denne lakken altså??

Ikke brukt ull så mye før, er det noe spes jeg bør tenke på? eller er det stort sett som å polere med pad??

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stort sett det samme ja, men den kutter kjappere og lager ikke så mye varme. Du kan kanskje oppleve at produktet tørker litt fortere enn med pad...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Stort sett det samme ja, men den kutter kjappere og lager ikke så mye varme. Du kan kanskje oppleve at produktet tørker litt fortere enn med pad...

da er det vel som med pad att det bare er å sprute på litt vann å kjøre på videre vel??

på de litt grovere ripene da? Må kanskje til med litt PG på ull der da? Eller ossen fungerer det med PG på gul sonus? (vil dette cutte mere enn SIP med ull??)

Endret av Eldorado
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal funke å sprute på litt vann mener jeg ja (lenge siden jeg har brukt ull kjenner jeg :P) Kommer litt ann på hvor dype de ripene er, men tror kanskje det skal holde med SIP og ull, gul og PG cutter nok kanskje like mye som med ull, men det går raskere med ull.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skal funke å sprute på litt vann mener jeg ja (lenge siden jeg har brukt ull kjenner jeg :P) Kommer litt ann på hvor dype de ripene er, men tror kanskje det skal holde med SIP og ull, gul og PG cutter nok kanskje like mye som med ull, men det går raskere med ull.

Javel, masse takk for svar folkens... :) Da blir det forhåpentligvis blank bil til 17 mai.. :) bare krysse fingra for god vær nå da :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og vi krever som vanlig bilder ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Og vi krever som vanlig bilder ;)

Mange bilder! hehe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive