Dr_S

Meguiars Gold Class Endurance High Gloss

32 innlegg i emnet

Kjøpte denne nå i vår og var spent på holdbarhet osv da jeg hadde hørt så mye skryt av denne. La på denne dagen før avreise til Oslo og vårmønstring med BMW klubben 2. mai.

Torsdag 7. mai var jeg tur retur Sandefjord-Tønsberg i lett regnvær(6 mil) og etter vask da og tørk, var dekkene brune igjen... :(

Skal holde i UKER står det på flaska og skal også holde i regnvær... Vel, det gjør den IKKE!

31CHC4ZTDCL._SL500_AA280_.jpg

Endret av Dr_S
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlige dekk :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan la du den på? Bruker selv en svamp til å spre produktet, lar den så ligge på i noen min før jeg tørker over med en MF. Så legger jeg eventuelt på et lag til på samme måte en halvtime senere. Dette har pleid å holde en stund, men pleier å bruke bilberry til å vaske dekksider først, da tror jeg den sitter lengre.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva vaska du dekka med før du la den på?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med lukta på denne, så er dårlig holdbahet ikke noe minus....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hvordan la du den på? Bruker selv en svamp til å spre produktet, lar den så ligge på i noen min før jeg tørker over med en MF. Så legger jeg eventuelt på et lag til på samme måte en halvtime senere. Dette har pleid å holde en stund, men pleier å bruke bilberry til å vaske dekksider først, da tror jeg den sitter lengre.

La den på med svamp og MF klut, kanskje jeg må skrubbe dekksidene litt først ja. Vasket bare med mitt og shampo.

Dårlige dekk :)

Goodyear F1 dekk ;)

Hva vaska du dekka med før du la den på?

Bare vanlig NXT såpe, men skrubba ikke akkurat da... Men dette har jeg aldri behøvd gjøre med Insane Shine sprayen til MG..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Amazing Roll Off og litt skrubbing gir deg rene dekk, og da beholder dekkene glansen lengre.

Men kan godt hende det er et dårlig produkt, har ikke vært borti det. NXT Tire Shine er iallefall noe av det verre jeg har vært borti :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med ARO trenger du nesten ikke å skrubbe engang, møkka bare pumper ut av dekkene... Jeg prøvde ARO opp mot Mothers sin Tire Cleaner el noe og når Mothers sin ikke slapp ut mer møkk sprayet jeg på ARO og møkka kom som bare det...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vasker jo bilen relativt ofte, men synes den holder greit.. Har ikke funnet noe som holder noe spesielt lengre, sikkert derfor jeg fortsett bruker den

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

CG Grime Reaper drar og ut dritten fra dekkene svært effektivt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme gjør Lahega sin felgrens, samme opplevesles om Bernhar der...møkka bare renner/pumper ut av dekket

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Samme gjør Lahega sin felgrens, samme opplevesles om Bernhar der...møkka bare renner/pumper ut av dekket

Bruke felgrens på dekksiden?

Noen som vet om Prikkbort vil funke?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt prickbort sammen med en grov børste, funket fjell :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

The ARO-effect.

Her har jeg først brukt Swissvax Wheel (dog ikke jobbet det inn i dekket), og en runde med ARO. Dette er runde nr 2.

IMG_2907.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ARO er helt vill, synd jeg er tom for den..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen av våre norske venner som har ARO ennå?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 2 gallons, men vi er ikke venner da fredrikrb, ikke har jeg netbutikk heller :P:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jeg har 2 gallons, men vi er ikke venner da fredrikrb, ikke har jeg netbutikk heller :P:)

Hadde aldri turt å kjøpt noe fra deg uansett ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hadde aldri turt å kjøpt noe fra deg uansett ;)

Enig der.. Når kan mener ARO, så mener han Amazing Rectal Odor.

Så hold deg unna! 2 gallons av det kan bli tøft.

Endret av ClearCoatChristR
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fort gjort at det er en liten misforståelse mot hva ARO faktisk er her ja, Christer. Bernhard er sikkert litt forvirret på hvilket forum han er på til tider og...?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive