offroad

pc trøbbel

Når detailersclubsiden åpnes så vises en "ventesirkel??" mens siden lastes. Dette takler ikke pc`n min og låser seg. Hvis den først klarer og åpne forsiden så går det som regel bra, men har opplevd å måtte restarte manuellt 5-10 ganger for å få åpna siden. Detter ett problem nesten bare på sider hvor "rullende bilder" eller mye reklame kommer opp. Noen som har tips?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags nettleser bruker du?

Når detailersclubsiden åpnes så vises en "ventesirkel??" mens siden lastes. Dette takler ikke pc`n min og låser seg. Hvis den først klarer og åpne forsiden så går det som regel bra, men har opplevd å måtte restarte manuellt 5-10 ganger for å få åpna siden. Detter ett problem nesten bare på sider hvor "rullende bilder" eller mye reklame kommer opp. Noen som har tips?
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Explorer..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror jeg ville lastet ned feks Opera eller Firefox og testet der. Ikke for at det ikke skal fungere i Explorer, men for evt å skille ut om det er Exploreren din som krangler.

Jeg foretrekker uansett Opera til det meste.

Explorer..
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prov å installere en nyere utgave av explorer hvis ikke du nettopp har gjort dette

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er ny utg. av explorer lastet. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Da er ny utg. av explorer lastet. :)

..og da har pc`n låst seg tre ganger igjen.. <_< riktignok ikke på detailersclub sine sider..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reinstallering av Windows er nok tingen da..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Evt. Opera

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Evt. Opera

Hmm, er det gratis? Og er det bare nettleseren eller er det hele operativsystemet vi snakker om her??

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opera er gratis ja, og det er bare en webbrowser det er snakk om. Ikke opperativsystem. Men tror nok jeg hadde vurdert en reinstallasjon uansett, da jeg tviler på at det bare er IE som har skylden i at PCen krasher. Men test med en annen browser så får du se :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå hatt dette problemet siden i høst, og nå var det nok! Fant fram rørtang og hammer og gikk løs på pc`n. når jeg kikka inni så jeg at hovedkortet bare var skrudd fast med 4 skruer, og det var plass til 8 (tror jeg det var..) og siden problemene var størst når den hadde stått på lenge og var god og varm bestemte jeg meg for å prøve dette som siste utvei. demonterte det jeg måtte for å få ut hovedkortet og monterte inn fester nok. Monterte alt sammen igjen slik at innmaten blei fast og fin uten løse ledninger og skruer, og slo på pc`n. Nå har den stått på i 3 døgn, surfa masse på nettet og den er friskeldt!!! (..for denne gang..) Tidligere var jeg heldig om jeg fikk 15 min. før det var slutt.. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive