Gå til innhold
wreckmaster

Campingvogn.

Recommended Posts

wreckmaster    15
wreckmaster

Da nærmer det seg den tida på året når det er på tide og ta frem husvagnen :) Noen som har noen gode ideer til produkter jeg kan bruke på denne for vask, voks etc.... I fjlor brukte jeg den 2hodete clasohlsson DA`n men syntes det var vanskelig og få vekk alle polish/voks rester siden sidene på vogna er ruglete....

post-711-1240474824_thumb.jpg

post-711-1240474869_thumb.jpg

Endret av wreckmaster

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hans Marius    1 227
Hans Marius

Prøvde du med wipedown da? Tror ikke du skal ha noe problem med å fjerne polishrester med enten 50/50 vann og isopropanol eller Menzerna Top Inspection.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
wreckmaster    15
wreckmaster
Prøvde du med wipedown da? Tror ikke du skal ha noe problem med å fjerne polishrester med enten 50/50 vann og isopropanol eller Menzerna Top Inspection.

I fjor visste jeg ikke hva en wipedown var :) Brukte en elller annen billig båt/caravanpolish og var vel generelt ikke spesielt intressert i slikt :(

Noen som har erfaringer med bra produkter (helst lett tilgjengelig) for bruk på campingvogn? Kan evt Meguires for båt brukes( lett tilgjengelig på Bilxtra)?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Odd-M    25
Odd-M

Du får poleringsverktøy for å sette på drillen som er effektiv til slikt, f.eks Mothers Powerball eller lignende. De har slikt hos bilrekvisita-forhandlere og campingforhandlere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Øivind    32
Øivind
Kan evt Meguires for båt brukes( lett tilgjengelig på Bilxtra)?

Jepp :)

Båtproduktene til Meguiar's heter ofte "Boat/RV" osv

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ståle    306
Ståle
Da nærmer det seg den tida på året når det er på tide og ta frem husvagnen :) Noen som har noen gode ideer til produkter jeg kan bruke på denne for vask, voks etc.... I fjlor brukte jeg den 2hodete clasohlsson DA`n men syntes det var vanskelig og få vekk alle polish/voks rester siden sidene på vogna er ruglete....

Jeg kjørte i fjor høst over vogna vår med 2hoder fra biltema, og paintcleaner fra Megs (DC1) og deretter Megs DC carnubawax (DC3) - fluffet over med MF og vogna blinger utmerket ennå :)

Anbefales pga veldig enkelt&greit

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig