Gå til innhold
truhaa

Nytt hos Detailers Club

Recommended Posts

truhaa    1 518
truhaa

Vil ønske Ståle aka Smellycat velkommen som en DCN tester, dvs han skal teste og gi tilbakemldinger med enten info her i forumdelen eller komme med mer utfyllende artikkler på hovedsiden ang bilpleie relaterte produkter..

Grunnene er:

1. at jeg ikke har tid til å teste alt mulig jeg har her etterhvert

2. trenger flere synspunkter på enkelte produkter

3. han har magiske fingre på tastaturet og skriver knalle reviews

Så forhandlere der ute som ønsker noe testet igjennom Detailers club Norge kan nå også sende varene til nevnte Smellycat, bare å sende han en PM ang hva du ønsker å teste og så informerer han dere videre om hva som skjer :)

Så velkommen i DCN teamet Ståle :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ståle    306
Ståle

Vil først få si tusen takk for tilliten,

Som Truls skriver så har jeg takket ja til å bidra med testing av produkter og til å skrive synspunkter og reviews på disse.

I starten vil nok testene ha en tilnærmet samsvarende utforming og utførelse som det vi allerede er godt fornøyde med fra

Truls & Co, så får vi se etterhvert som rollen har fått "satt" seg om testene mine støpes i en annen form.

Uansett, det er som Truls skriver bare å ta kontakt på PM eller mail smellycat@adsl.no så skal vi helt sikkert få til en god og informativ test.

Med hilsen

Ståle :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Fredster    0
Fredster

Da vil jeg bare få skyte inn at jeg har det perfekte "prøve-objektet" ! Jeg sier ikke det for å få bilen gratis shinet, for jeg liker strengt talt best å ha kontroll på hva/hvordan ting blir gjort, og for å kunne si: Se hva JEG har gjort !

Hovedårsaken er at den bilen er sort 2001 mod Pug 206 CC som ikke har fått annet enn en tur i vaskemaskinen en eller to ganger i året de siste 5-6 årene - noe den bærer TYDELIGE preg av. Var en tur innom hos "Kazzper" og tror vel han kanskje kan skrive under på dette. Bilen har potensiale som bare f... men når den har være eid av folk med "Autofobi", så resulterer det i f.eks. småriper selv midt oppå taket av alle steder, swirls ut av annen verden fra de to gangene den har blitt forsøkt vasket for hånd, og da har de sikkert brukt Zalo og en brukt skureklut (evt. stålull). Jeg kunne fortsatt i evigheter men velger å avslutte med at noen har forsøkt å vaske frontruten med en diamantring eller noe lignene på fingeren - need I say more :blink: ?

Så om det er ønskelig, så kan jeg stille min til disposisjon. For tiden er jeg langtidssykemeldt (tre senebetennelser i høyre skulder) så jeg har tid stort sett når som helst på døgnet.

Først NÅ etter å ha skrevet dette, så tenker jeg brått; hmmmm..... hvordan ligger det ann rent geografisk :( ? Svaret ble: Ikke bra !! Oslo-Molde.....nja....skeptisk ja ! Men da vet dere i hvertfall at hvis noen som holder til litt nærmere trenger et objekt, så er det bare å si i fra i hvertfall !

Hvis det er ønskelig med bilder så har jeg MASSEVIS, men legger ved et som et eksempel på hva jeg mener med misshandling (OBS ! Bildet inneholder sterke scener, og egner seg dårlig for sarte sjeler :P ) ! Det er ikke skyer dere ser på panseret - desverre !

post-203-1240181433_thumb.jpg

Mvh Fredrik "Fredster" Horn

PS ! Gratulerer til "Smellycat" forresten !

Endret av Fredster

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Scandic Shine AS / Ketil    257
Scandic Shine AS / Ketil

Sender deg 3 svære pappesker. Du er opptatt ut september :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
NeDD    1 215
NeDD

Gratulerer! :)

Greit å være 2 om slike jobber.. Trulsi må ikkje "brenne seg" :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lexgtturbo    134
Lexgtturbo

Grattis! Må jo være gull å få testet ut alt mulig av bilpleieremedier, free of charge B)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
trogha    442
trogha

Dette blir bra smellycat, nå er det bare å komme seg i testinga ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
RuneV    0
RuneV
Sender deg 3 svære pappesker. Du er opptatt ut september :D

Kan du sende innholdet til meg? Så kan smellycat leke med eskene? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig