Gå til innhold
EndreM

Meguiars Gold Class Trim Detailer

Recommended Posts

EndreM    64
EndreM

Er det mulig å bruke denne innvendig i bilen? Tenker på plasten som i dashen, dørsidene osv. Antar det ikke er lurt å ha på skinnsetene..

Hvorfor/hvorfor ikke bruke denne innvendig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hans Marius    1 227
Hans Marius

Det går sikkert helt fint å bruke den på dash ol, men ville nok ikke brukt den på skinnseter nei. Hva du burde bruke kommer jo litt ann på hvordan du vil at det skal se ut. Matt eller blankt. Trim detaileren gjør det vel noe blankt vil jeg tro, mens f.eks Chemical guys silk shine dressing gjør det matt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
kris1986    186
kris1986

blir kansje litt seit? kansje støv fester seg fort

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bernhard    2 322
Bernhard

Blir som Kris sier ville jeg tro, og den har heller ikke noe antistatiske egenskaper..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hans Marius    1 227
Hans Marius

Stemmer det... Som regel best å gå for produkter som er beregnet for interiør når du skal drive med interiør ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tiger    0
Tiger

Lukter vel nesten hest av Gold Class Trim Detailer, så den vil jeg ikke anbefale innendørs.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arne    88
Arne
Lukter vel nesten hest av Gold Class Trim Detailer, så den vil jeg ikke anbefale innendørs.

Snakk for deg selv ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tiger    0
Tiger
Snakk for deg selv ;)

hehe, mulig det er bare meg, men jeg synnes ikke noe om alle de "godluktene" i disse produktene. Da tenker ikke spesielt på mg, men generelt.

Skal lissom ikke lukte frisørsalong i bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ståle    306
Ståle
hehe, mulig det er bare meg, men jeg synnes ikke noe om alle de "godluktene" i disse produktene. Da tenker ikke spesielt på mg, men generelt.

Skal lissom ikke lukte frisørsalong i bilen.

Har en aldri så liten fetisj for bilsåper som lukter godt jeg...men interiør produkter blir fort litt "slitsomme" hvis de lukter

hubba-bubba :huh:

Back on topic :

Trimdetaileren vil bli nokså glatt og blank på interiøret, neppe å anbefale :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Øivind    32
Øivind

Blir ikke særlig blank, spesielt hvis du går over med tørr MF etterpå. Men den er alt for tyktflytende til å bruke innvendig spør du meg, da må du eventuelt vaske alt etter at du har lagt den på..

Sånn er det når man bruker den utvendig også; etter applikasjon suger den til seg støv og dritt, men når du har vasket bilen er den strøken.. og holder leeenge :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig