Gå til innhold

Har alle sikret seg biletter til fredagens premiere?

Recommended Posts

Skrevet (endret)

Det er premiere på Fast&Furious til fredag!! Har akkurat sikret meg biletter og gleder meg storveis ;) Dette kan umulig bli dårlig :P :P

Link til trailer av filmen: Fast&Furious

Endret av Lahega
Skrevet

Den skal jeg se,mange fine ..............biler der,også ei og anna skreppe og da,men det er greit det.

• Admins
Skrevet

Må nok få sett den filmen ja :) bra Vin Diesel er tilbake igjen :D

Skrevet
Den skal jeg se,mange fine ..............biler der,også ei og anna skreppe og da,men det er greit det.

Jepp! Ikke feil kombinasjon det!! Bil og damer lissom :)

Dennis: Det er ikke feil!! Blir ikke det samme uten han og den dype stemmen ;)

Tommy
Skrevet

Skal ikke før på søndag, satt i tre dager å ventet på billettene skulle legges ut på kinoens nettsider, å var inne 5 min etter at de hadde lagt dem ut, å da var det utsolgt :angry:

Tommy

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR

Tommy's CAR SPA (facebook)

Skrevet

Denne filmen skal sees:)

Får vel ta en tur på kino i påska de seh.

Skrevet

Denne filmen skal jeg se!! Måtte selvfølgelig jobbe i morgen da, men.

Vin Diesel og fine biler er ingen dum kombinasjon :wub:

Hans Marius
Skrevet
Skal ikke før på søndag, satt i tre dager å ventet på billettene skulle legges ut på kinoens nettsider, å var inne 5 min etter at de hadde lagt dem ut, å da var det utsolgt :angry:

Sendes premierien i Storståvå? :o hehe

Skrevet

Må få sett filmen jeg også, men synes den ser noe jævlig overdreven ut da men... det har jo de 2 siste også vært så...

Skrevet

DCN visning?

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

Følg på Facebook!

Skrevet
Denne filmen skal jeg se!! Måtte selvfølgelig jobbe i morgen da, men.

Vin Diesel og fine biler er ingen dum kombinasjon :wub:

En ting du glemmer, DAMER :lol:

Skrevet (endret)
En ting du glemmer, DAMER :lol:

hehe, damer er ikke helt min greie;-)

Endret av Reaper
Skrevet

Da var filmet sett..Var kjempe fornøyd! Tilogmed samboeren syns filmen var bra..eller var det Vin Diesel som var bra...? :lol:

Alt i alt en kanon gøy film!!!!

Skrevet
hehe, damer er ikke helt min greie;-)

Å faen... :lol:

Da var filmet sett..Var kjempe fornøyd! Tilogmed samboeren syns filmen var bra..eller var det Vin Diesel som var bra...? :lol:

Alt i alt en kanon gøy film!!!!

Ja, dette var en gedigen opptur fra forrige gang synes jeg! Er ikke noe som slår Vin Diesel!! Kjerringa synes også den var verdt å se!! Anbefales!!

Skrevet

Vet ikke hva dama ville synes men jeg synes iallefall filmen var knall :) Mange som rasa på veien hjem også gitt ^_^

Skrevet

Godt å høre at det var en bra film!! Skal prøve å få sett den snart, men er litt usikker på hvilke dager kinoen her jeg er nå er åpen. Tviler sterkt på at det er noen her som gidder å se den med meg da <_<

Skrevet
Den fikk terningkast 5 hørte jeg...

Jøss! Det var jo litt uvanlig, kritikerne pleier vel ikke akkurat å være overbegeistret for denne typen filmer:)

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår