Lassen 10 Rapporter innlegg Skrevet 29 Mars, 2009 Hei. I dag tok jeg å shinet pappas E 220 CDI med Meguiars 3 step. Begynte med å vaske bilen for hånd(wash mitt) med Meguiars Gold Class Car Wash siden det ikke var så lenge siden jeg hadde gått over med Meguiars NXT Car Washen. Dermed vasket jeg bilen, har desverre ikke bilder av bilen før vask, bare etter vask også clayet jeg bilen med Meguiars Quick Clay System. Deretter gikk jeg over bilen med Meguiars Scratch X på forskjellige riper og swirls. Fungere faktisk ganske bra. Så var det å begynne å polere bilen. Slenger opp en del bilder av prossesen, men bildene er ikke av beste kvaliet! Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
truhaa 1 528 Rapporter innlegg Skrevet 29 Mars, 2009 Ser bra ut dette, pass på så han betaler deg da så du får oppdattert bilpleie samlingen også ScratchX er ikke en dum sak det nei, DC serien er også mye for penga også Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Lassen 10 Rapporter innlegg Skrevet 29 Mars, 2009 Betalingen får vel være at jeg får lov til å bruke bilen :-) Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Emil 0 Rapporter innlegg Skrevet 29 Mars, 2009 Ble ikke dumt det her Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Arne 88 Rapporter innlegg Skrevet 29 Mars, 2009 Stor bil og ta uten maskin,men trøsta er at man lærer en del når man jobber slik!! Blankt og pent ble ihvertfall. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Bernhard 2 326 Rapporter innlegg Skrevet 30 Mars, 2009 Bra jobba, sant at man er noen erfaringer rikere Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
bjorke 377 Rapporter innlegg Skrevet 30 Mars, 2009 Ble blank og fin nå ja Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Hans Marius 1 228 Rapporter innlegg Skrevet 30 Mars, 2009 Bra jobba Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
kris1986 186 Rapporter innlegg Skrevet 30 Mars, 2009 ble blankt og pent Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Lassen 10 Rapporter innlegg Skrevet 30 Mars, 2009 Tenkte jeg skulle legge et lag med tech wax 2.0 oppå dette igjen vil det ha noen mening? Eller har det ikke noe å si? Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
General Lee 25 Rapporter innlegg Skrevet 30 Mars, 2009 Nice. Svart bil er morro å jobbe med. Gir kanskje ikke så mye mtp. våthet og dybde, men mere bling får du. Og mere beskyttelse, som bare er bra. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
NeDD 1 280 Rapporter innlegg Skrevet 31 Mars, 2009 Ble bra denne Mercedes til å ha jobbet for hånd. Liten ekstra finish med dekkfornyer så blir denne helt topp. Velkommen som detailer Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider