Dr_S

Scratch-X 2.0

30 innlegg i emnet

Noen som har testet denne? Skal visstnok være bedre enn den "gamle"..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke testet den selv enda, men har også inntrykk av at den er en del bedre en den gamle, denne kan du i allefall benytte sammen med en DA maskin.. samt at den kommer høyt på cut lista til Meguiars

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Truls skriver så tror jeg den funker best med D.A maskin.Er et ork og holde på for hånd med det stoffet.Husk at en D.A maskin jobber 100 ganger fortere og mere effektivt en du klarer med hånden din!!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både Scratch-X 2.0 og Swirl-X skal være adskillig mer agressive enn "vanlig" Scratch-X ifølge linuep'en her.. interessant lesning

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det var den lista jeg mener jeg så.. skal få testet den en dag..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo være greit å ha til steder som inni dørhåndtak :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du ikke en liten pute som går inn der :blink: jeeezz ;) Bruker Scratch X selv inne i dørhåndtakene

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er faktisk ikke alle her inne som bruker roterende... ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker roterende, men har ingen puter og bakplate som kommer inni det trange dørhåndtaket mitt nei! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gamle scratch x var såpass effektiv på de plassene at det nesten er/var kjappere å dra over med den. Nye er nok enda vassere en den gamle så super på slike steder samtidig som den er grei på små felter som trenger en touch up når ikke hele bilen skal taes (subbemerker etter andre biler feks som ikke er dype riper)

A1 nano scratch polish er samme konsetptet, begge to er bra saker mht tester av de ser jeg..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så den er det beste alternativet f.eks inni dørhåndtak?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I alle fall et av de bedre/raskere alternativene...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja den anbefales den, bare jobb over noen ganger så blir det bra, maskin og pads er greit det også men inni dørhåndtak er det en obs obs sone, kanten der kan fort bli ugrei om du jobber litt mye der, lakken er ofte litt tynnere på de stedene. kommer jo litt an på hvilken type løsning du har mht døråpneren der også, noen er værre en andre..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor selges denne da? Ikke sett den noe sted...Trenger noe til å fjerne småriper inni dørhåndtakene så..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hvor selges denne da? Ikke sett den noe sted...Trenger noe til å fjerne småriper inni dørhåndtakene så..

2.0 kommer visst inn til importør i April

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje ikke så rart jeg ikke har sett den da..hehe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har testet 2.0 og den er gull til småjobber.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her ligger det noen før og etter bilder med ScratchX 2.0 brukt for hånd på en 2005 Toyota Corolla sølv. Har testet ScratchX på to biler nå og er imponert. Må regne med å gå over et sted flere ganger, men det går relativt fort alikevel om du ikke skal ta "hele bilen". Blir litt gnikking, men det er verdt det!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

imponerende...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvordan ser det ut om man vasker over med sterk avfetting f.eks? Er det ikke bare fillere og fettstoffer? :P Har aldri fått scratch-x til å fungere i det heletatt jeg. Må prøve å gnukke med mf nestegang tror jeg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive