Gå til innhold
Maarten

Den store ATV tråden!

Recommended Posts

Maarten    3
Maarten

Kjører du ATV? Legg ut bilder og erfaringer i denne tråden! Er på jakt etter ATV, og tips mottaes. Skal kjøpe meg brukt hadde jeg tenkt, rundt 25-30 lapper. Det er av typen Suzuki LTZ, Yamaha Raptor osv jeg har tenkt på. Vil annta at den går inn i HiAcen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Vegar    0
Vegar
Kjører du ATV? Legg ut bilder og erfaringer i denne tråden! Er på jakt etter ATV, og tips mottaes. Skal kjøpe meg brukt hadde jeg tenkt, rundt 25-30 lapper. Det er av typen Suzuki LTZ, Yamaha Raptor osv jeg har tenkt på. Vil annta at den går inn i HiAcen ;)

Så en slik en på Mc messa idag: http://www.zett.no/motor__til_salgs.html?objectId=1479891

Litt dyrere en det du så etter, men grisetøff! B)

http://www.cectekpowersports.com/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hans Marius    1 227
Hans Marius

Vi har en Kymco MXU 500 2006 mod! Den er ikke ment som et rent leketøy, men for å kunne bruke i sammenheng med gården her. Ga 60K ink mva for den. Den er registrert på hvite skilt, så kan kjøres etter veien med bilførerkort. Den går allikevel fint ann å leke seg med ;) Kan enten ha RWD eller 4WD. Toppfart på 90 km/t (elektronisk sperre). Veldig sterk, med automatgir. Kan slenge ut noen bilder av den senere om det er interesse for det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
skoTner    94
skoTner

Har sååå lyst på ATV. Vondt å stå på messa i flere dager når det vrimler kule ATVer rundt. Var innom Honda-standen i dag og fikk noen tilbud, men er jo så mye annet moro. Må ha 4x4 og hvite skilt.. det er kravet. Men havner tydligvis fort på 100 000 da :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Vegar    0
Vegar
Har sååå lyst på ATV. Vondt å stå på messa i flere dager når det vrimler kule ATVer rundt. Var innom Honda-standen i dag og fikk noen tilbud, men er jo så mye annet moro. Må ha 4x4 og hvite skilt.. det er kravet. Men havner tydligvis fort på 100 000 da :(

+ brøyteskjær så blir det gøy å måke snø! :rolleyes:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Maarten    3
Maarten
Vi har en Kymco MXU 500 2006 mod! Den er ikke ment som et rent leketøy, men for å kunne bruke i sammenheng med gården her. Ga 60K ink mva for den. Den er registrert på hvite skilt, så kan kjøres etter veien med bilførerkort. Den går allikevel fint ann å leke seg med ;) Kan enten ha RWD eller 4WD. Toppfart på 90 km/t (elektronisk sperre). Veldig sterk, med automatgir. Kan slenge ut noen bilder av den senere om det er interesse for det :)

Jeg sitter å tenker veldig på en litt mer "arbeids" maskin også.. Det går jo fint annt å leke seg med de som du skriver..!! Legg gjerne ut noen bilder!!

Ble i overkant dyr den atven Vegar! Grisetøff, men litt for dyr!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
skoTner    94
skoTner
+ brøyteskjær så blir det gøy å måke snø! :rolleyes:

NEMLIG! MÅ ha brøyteskjær... Finnes jo vanvittig mye kult utstyr til de modellene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bernhard    2 323
Bernhard

Var inne og tittet igår og det er blitt sykt mye å velge i også... Den ene Ørjan og jeg så på lignet på Dodge Charger forfra....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
offroad    20
offroad

Tråder er til for å gjennopplives! Jeg hadde også veldig lyst på ATV, da i arbeidsversjon til bl.a. beitepussing på gården. Men så blei det klart at den gamle traktoren min trengte litt påkost, så da endte jeg opp med å bytte inn Fiaten og kjøpe meg noe midt i mellom! Denne får du mye utstyr til den!!default_tongue.png

post-567-1259602063,21_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hans Marius    1 227
Hans Marius

Tråder er til for å gjennopplives! Jeg hadde også veldig lyst på ATV, da i arbeidsversjon til bl.a. beitepussing på gården. Men så blei det klart at den gamle traktoren min trengte litt påkost, så da endte jeg opp med å bytte inn Fiaten og kjøpe meg noe midt i mellom! Denne får du mye utstyr til den!!default_tongue.png

WTF, akkurat samme traktorer som fattern har jo tror jeg ;) Fiat 8090 og New Holland 100 han har i alle fall. Har du forresten sett denne ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig