Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet
grattis me ny bil :) Skikkeli fint me skinnseter i de bilene :D Gode å sitte i!!!

Så ut som bilen ble bra etter behandlingen den fikk! :thumbup:

Takker :)

Setene er faktisk veldig behagelig å sitte i ja.... :D

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

• trogha

16

• Scandicshine.no

4

• Bernhard

4

• Ståle

3

kris1986
Skrevet

Grattis med ny bil! Skikkelig fine å kjøre :)

Hva synes du egentlig om polytrolen? Ikke den beste lukta akkurat, men fy f, den holder i evigheter ;)

Skrevet
Grattis med ny bil! Skikkelig fine å kjøre :)

Hva synes du egentlig om polytrolen? Ikke den beste lukta akkurat, men fy f, den holder i evigheter ;)

Takker :)

Polytrolen funker som bare det, la den på 940`n i slutten av oktober og den var "still going strong" i begynnelsen av februar når bilen ble solgt.

Skrevet

Da var Swissvax Glacier bestilt + Vertua Bond, scholl S0 og noen Höen pærer... :D

Hans Marius
  • 2 weeks later...
Skrevet

Da var produktene i hus og hjertelig takk til Ketil for bonus MF :D

Höen Pærer

DSC_0045.jpg

Vertuabond og scholl S0

DSC_0081.jpg

Og sist men ikke minst...Swissvax Glacier :D

DSC_0089.jpg

Skrevet
Legger du ut før/etter bilder ev pærebyttet?

Har tatt før-bilde og skiftet pærer, men skal prøve å få tatt et etter-bilde i nærmeste fremtid :)

Da dukket det plutselig opp en til sak i postkassen i dag :D

DSC_0099.jpg

DSC_0098.jpg

Skrevet
Nice pakke :D

Når skal Glacier´n på bilen da? ;)

Egentlig var planen å vente til "våren", men nå har det klødd i fingra sia den kom i hus så den blir nok testet på panser e.l så snart det blir litt tid til overs :)

Skrevet

Da var Glacier testet på panser og det ble ihvertfall griseblankt :)

Nå er ikke panseret korrigert og det ble ikke brukt cleanerfluid/vertuabond, så det blir antakeligvis et par hakk bedre når ting skal gjøres ordentlig til "våren". Selve voksen måtte varmes litt hvis man brukte appl.pad, prøvde å legge den på med bare hendene og det funket faktisk ganske greit men klarte ikke å legge like tynt som med appl.pad.

DSC_0291-1.jpg

DSC_0293-1.jpg

DSC_0295-1.jpg

DSC_0301-1.jpg

DSC_0302-1.jpg

DSC_0303.jpg

Her er før/etter bilder av Höen pærene

Før:

DSC_0329.jpg

Etter:

DSC_0309.jpg

Skrevet

Nå som det er både snø og mørkt der oppe, hvordan er lysstyren på de nye pærene? Driver å vurderer å bytte på min også, men jeg er mørkeredd. Så jo mer lys jo bedre.

Skrevet
Ser kjempebra ut Trond :)

Takk for det Bo :)

Nå som det er både snø og mørkt der oppe, hvordan er lysstyren på de nye pærene? Driver å vurderer å bytte på min også, men jeg er mørkeredd. Så jo mer lys jo bedre.

Synes de lyser litt bedre også er det litt mer blå/hvitt lys istedet for gult, ikke noen revolusjon etter min mening men etter at jeg monterte xenon i nærlys synes jeg "de andre" pærene blir litt slapp. Men de ser ihvertfall mye bedre ut, også er ikke lyset gult ;)

Skrevet

Ok. Hvis det lysstyrken er ca. lik så tror jeg at jeg må teste slike. Det er en del av de "blåe" pærene som rett og slett lyser rævva. Så ser det jo mye finere ut med hvit/blåskjær fremfor gulskjær. Lekker bil du har det da. B)

• Forhandlere
Scandicshine.no
Skrevet

Dette så veldig bra ut :D Ble bra blankt det panseret ja, moro å se om det holder helt til du skal ta hele bilen også.

Höen pærene ble meget bra, litt finere med blå skjær i alt!

www.scandicshine.no
Alt i bilpleie

Skrevet
Ok. Hvis det lysstyrken er ca. lik så tror jeg at jeg må teste slike. Det er en del av de "blåe" pærene som rett og slett lyser rævva. Så ser det jo mye finere ut med hvit/blåskjær fremfor gulskjær. Lekker bil du har det da. B)

Takk for det, ser absolutt mye bedre ut og er vel verdt de ekstra kronene ;)

Dette så veldig bra ut :D Ble bra blankt det panseret ja, moro å se om det holder helt til du skal ta hele bilen også.

Höen pærene ble meget bra, litt finere med blå skjær i alt!

Takktakk, blir interessant å se hvor lenge den holder mtp at den ble påført etter kun vask og IPA, og ingen cleanerfluid/vertuabond + at den stod bare tørt og varmt ca 40 min etter påføring. Men det var jo uansett bare for å teste litt, og til og med min "ufaglærte" assistent var meget imponert over sheeting og hvor blank den var ;)

Men varmer du/dere voksen (og i så tilfelle hvordan?) før påføring?

Har DPMaxwax, AGHD, Pinnacle signature paste og Collinite men disse er jo ganske enkle å ha med å gjøre i forhold til Glacier`n, så at det er kvalitetsforskjell er vel egentlig ganske opplagt, men Glacier`n var en drøm å fjerne selv om det kanskje ble litt vel mye voks der jeg påførte med bare hendene... ;)

Skrevet

Ååå... heldiggris. Har også lyst til å teste Glacier. Ser på visse engelske forum at den skal være så himla rå på sølv bil.

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

Følg på Facebook!

Skrevet

LOL!

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

Følg på Facebook!

• Admins
truhaa
Skrevet

ikke noe LOL det, slikt spøkes det IKKE med gitt...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår