Reodor

Brrrrr kaldt

74 innlegg i emnet

Brrrrr kaldt

post-193-1233609644_thumb.jpg

Godt med ved/varmpump

-12 grader UTE her..

Noen lavere hehe.

:wub: Sommer :wub:

Endret av Reodor
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var -18 her når jeg dro på jobb idag. Så måtte bytte ut t-skjorta med en genser idag :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prater vi innendørs eller utendørs? :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dennis suser runt i t-shirt stort sett han, men innimellom ser jeg han i genser, jakke har jeg faktisk ikke sett han i noengang...

fra nord han vet du....de bader jo ute alt der oppe...shorts og t-shirt vær dette...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig i at genser er for pingler..bruker aldri det selv heller. Men hender jeg slenger på meg ei tynn jakke..hehe..

Er vel ikke mer enn -7 her ute..og +15 inne..hehe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært på ei øy i dag med båt (naturligvis)... Det var vel -4 snø og kuling.. La meg si det sånn, 3 jakker holdt ikke kulda ute! Hadde t-shirt, genser, tynn fleece jakke, tykkere fleece jakke og ei Wenaas jakke utenpå.. Da er det kaldt ;) Sjøen slo forresten opp på ruta og frosna momentant.. Såå, ja i dag var det kaldt ja.. Men men.. så jo ut som en tomat når jeg fikk varmen igjen.. Da er det ikke kipt å komme hjem nei ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt jeg har Canada Goose jakke, den tar jeg ikke frem annet en når det kryper opp mot 20 kalde ellers er den for varm...

-12,5 her nå, skal dette ned mot 20-25 i løpet av uka, morro å oppleve skikkelig kaldt også så fremt bilen starter og IKKE punkterer....

bank i bordet

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

-22 her! #@¤% vinter!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

-18 her nå. Var det samme i dag tidlig.. -22 i morgen tenker jeg. er bae og ha på seg klær så går det..

Kaldeste jeg har vært med på er vel -35 eller noe sånt hjemme. Var vel noe mere effektive kuldegrader på ørlandet når jeg var der i militæret..

-22 her! #@¤% vinter!

midt i mellom kaldt og bikkjekaldt altså. hehe

http://www.veldre.historielag.org/dialekttempen.htm

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ligget i telt i noe som var kaldere enn -40. Vet ikke akkurat hvor mye kaldere det var, for gradestokken gikk bare til -40. Viste bare "Err" i displayet. Det var småkaldt..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger ikje så varm jakke, på Svalbard brukte eg heller varme underklær så trenger du ikje varm jakke, bare en jakke som er vind tett.. Det hadde eg, hadde en tynn soft shell lignende jakke utenpå alle klærene, det holdt varmen inne og kulden ute ;)

Og der va vi nede i -32 minus på gradestokken, og me tanke på luftfuktigheten og vind så e vel -20 på østlandet sommer i forhold ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
trenger ikje så varm jakke, på Svalbard brukte eg heller varme underklær så trenger du ikje varm jakke, bare en jakke som er vind tett.. Det hadde eg, hadde en tynn soft shell lignende jakke utenpå alle klærene, det holdt varmen inne og kulden ute ;)

Og der va vi nede i -32 minus på gradestokken, og me tanke på luftfuktigheten og vind så e vel -20 på østlandet sommer i forhold ;)

Røros?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

-5 i sarpsborg nå (hjertet av Østfold ;) ) Har vel vært -19 / 20 grader her i år, det kaldeste jeg har jogget i, i år er -17, da ble jeg sjuk dagen etter.. hhe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var ikje siktet til deg Torby, du skrev inn mens eg holdt på å skrive ;)

Røros klarer ikje eg å plassere på kartet en gang så henne e det? :P

men 40 minus e bra kaldt !

No vet eg ikje me luft fuktighet der å sånn, men når det va 32 på Svalbard var det gaaanske kaldt ute... Var ikje behageli å være ut då :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en som handler en del hos meg som jobber på svalbard... husker ikke navnet hans da...

hvor mange er det som bor på svalbart tot nå om dagen?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah - du mente på Svalbard. Hjernekapasiteten min er på et absolutt minimum akkurat nå tror jeg. Røros er vel offisielt Norges kaldeste sted?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

han mobba goose jakka og kalte den svalbardsbunad...ha ha ha

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Har vært på ei øy i dag med båt (naturligvis)... Det var vel -4 snø og kuling.. La meg si det sånn, 3 jakker holdt ikke kulda ute! Hadde t-shirt, genser, tynn fleece jakke, tykkere fleece jakke og ei Wenaas jakke utenpå.. Da er det kaldt ;) Sjøen slo forresten opp på ruta og frosna momentant.. Såå, ja i dag var det kaldt ja.. Men men.. så jo ut som en tomat når jeg fikk varmen igjen.. Da er det ikke kipt å komme hjem nei ;)

Har selv jobbet ute i heile dag med ALT for lite klær på!!!!

Brrrrrrrr kald enda heheh

Du dæven det bli godt med sommer igjen...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

-18,5 på lillehammer, har vært på jobb nå i 5 timer. Ullundertøy å wenås jakke er det eneste som duger.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Røros, Folldall, og Drevsjø er kalde plasser ja.. Karasjok har rekorden med 51,8 grader i følge yr.no.. Da er f.. meg kaldt..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive