Scandic Shine AS / Ketil

Interessen for Dodo Juice

29 innlegg i emnet

Sitter og vurderer om det egentlig er verdt å fortsette med Dodo Juice. Interessen for akkurat det produkter virker ikke så veldig stort, da jeg ikke akkurat har solgt mye av det.

Burde det heller byttes ut med noe annet spennende?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja...

Mer Swissvax, Chemical Guys og Scholl :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fyll opp sjappa med Turtle Wax.... ;)

Synes DoDo virker overhypa jeg men.... Mulig det kun er et inntrykk jeg har dannet meg

Kan du ta inn Aquapel Pirex?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes i alle fall du burde holde på noen av produktene dems hvis det er mulig, slik som born to be mild såpa, og supernatural voksen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De "vanlige" voksen er ikke akkurat så holdbare.. hehe..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har appelsinjuice, så trenger ikke Dodo. Fra spunk til gønner, så er det ikke mye man hører av Dodo på forumet her i alle fall. Det går i Swissvax, Chemical Guys og Scholl. Og her er jo eliten ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mere gallons fra Chemical Guys :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Har appelsinjuice, så trenger ikke Dodo. Fra spunk til gønner, så er det ikke mye man hører av Dodo på forumet her i alle fall. Det går i Swissvax, Chemical Guys og Scholl. Og her er jo eliten ;)

Mere gallons fra Chemical Guys :)

Noen som har skjønt det :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er kule krukker da....

Vurdert bestille, men har liksom aldri skjønt hvem voks som er til hvem farge OSV...

Men hvor har det blitt av Poor boys Voksen???? Digger den, men går mot TOM!!!! :unsure:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mer Chemical Guys!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skrumper jeg nok ned utvalget. Så blir mest sannsynlig:

Supernatural på plastikk krukke

Born to be mild såpen

Sample box?

Voks til mørke farger?

Mer fra Chemical Guys er målet, mot sommeren er det garantert mye større utvalg av Chemical Guys og Scholl ;) Gallons også

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes Dodojuice er helt kurante saker jeg. Verken dårligere eller bedre enn noe annet. Men så har jeg ikke testa alt ifra A til Å heller.

Men att Dodojuice er ett produkt for Eliten, det skal ikke jeg påstå. Erre noen jeg virkelig har tro på så er det Chemical Guys, de har ett utvalg som er enormt. Finner det meste man trenger der gitt. Oxo er det rimelig og drøye saker.

Blir iaff Gallon bestilling på meg såfort sesongen begynner igjen.

:D

Edit: Oxo har jeg seff trua på Meguiars da :D Hehehe

Gleder meg som en unge til #205 kommer.

Endret av Meguiars Fan
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gode ord :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har gode erfaringer med rainforrest rub og orange crush jeg da, er fornøyd med beading, holdbarhet og glans/dyphet etc....tatt prisen i betraktning;)

Har ikke prøvd mere enn det fra Dodo, men skal prøve banana armor nå til våren da;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg opplever at Dodo er no-bullshit-saker. Ærlige produkter som holder hva de lover, men de har liksom ikke den tysk og sveitsiske "kliniske" vitenskaplige image'et. Voksen er vel også litt "myk". Til sammenligning har f.eks. Swissvax vært i bransjen siden siden like etter andre verdenskrig (om ikke før) og Megs siden før første. Dodo begynte for knapt to år siden.

Men selger ikke Dodo, så selger ikke Dodo. Bare å ta konsekvensen av det. Likevel synes jeg det var tøft av deg å ta sjansen.

Men det hadde vært morsomt å teste Dodo Juice Supernatural Wax Machine Stick, Dodo Juice Doublewax Kit og kanskje Dodo Juice Rubbish Boy’s Juiced Edition Carnauba Wax. Men de får jeg jo med litt toll-hazzle tak i i UK.

Forslag:

Mothers har jo en stor produktlinje, men de produktene er kanskje litt for forbrukerorienterte synes jeg.

Victoria Wax får bra omtale, de har en liten produktlinje og konsentrere seg om få produkter.

Klasse er jo gode greier. De har også en forholdsvis liten produktlinje.

Hva med Worlds Best: http://www.worldsbestwax.com/main.htm. Ødelegger kanskje for Swissvax-segmentet? Noen som vet mer om dette?

Elles så støtter jeg forslaget om Poorboys. Men de er kanskje litt like GC i image?

Zymol? Går vel kanskje ikke helt i spann med Swissvax... Og så ser jeg at det etter trusler fra Z blir formatert til ***** på andre forum - sær policy som jeg ikke helt forstår.

Endret av Ghostrider264
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dodo er vel greie saker det, den voksen jeg testet var i allefall bra den, men personlig hadde jeg heller brukt mer penger på Swissvax og Duragloss, det er merker som så og si aldri skuffer..

Victoria wax er ingen dum ide

Poorboys liker jeg

Zaino vet jeg ikke om bare er en dyrere utg av Duragloss?

Swissvax istedet for Zymol, de blir nok litt like tipper jeg

og hadde ikke Kazzper hatt Meguiars på godkjemi så hadde det vært noe det også, de er og blir bra de med et enormt utvalg...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jeg opplever at Dodo er no-bullshit-saker. Ærlige produkter som holder hva de lover, men de har liksom ikke den tysk og sveitsiske "kliniske" vitenskaplige image'et. Voksen er vel også litt "myk". Til sammenligning har f.eks. Swissvax vært i bransjen siden siden like etter andre verdenskrig (om ikke før) og Megs siden før første. Dodo begynte for knapt to år siden.

Men selger ikke Dodo, så selger ikke Dodo. Bare å ta konsekvensen av det. Likevel synes jeg det var tøft av deg å ta sjansen.

Men det hadde vært morsomt å teste Dodo Juice Supernatural Wax Machine Stick, Dodo Juice Doublewax Kit og kanskje Dodo Juice Rubbish Boy’s Juiced Edition Carnauba Wax. Men de får jeg jo med litt toll-hazzle tak i i UK.

Forslag:

Mothers har jo en stor produktlinje, men de produktene er kanskje litt for forbrukerorienterte synes jeg.

Victoria Wax får bra omtale, de har en liten produktlinje og konsentrere seg om få produkter.

Klasse er jo gode greier. De har også en forholdsvis liten produktlinje.

Hva med Wolds Best: http://www.worldsbestwax.com/main.htm. Ødelegger kanskje for Swissvax-segmentet? Noen som vet mer om dette?

Elles så støtter jeg forslaget om Poorboys. Men de er kanskje litt like GC i image?

Zymol? Går vel kanskje ikke helt i spann med Swissvax... Og så ser jeg at det etter trusler fra Z blir formatert til ***** på andre forum - sær policy som jeg ikke helt forstår.

Mothers har mye, men alt er ikke topp. Blir litt for mye forbruker ja. Heller duragloss da.

Victoria wax er veldig aktuelt faktisk ;)

Wolrlds best tror jeg ikke.

Zymol er litt sært, men kan nok ikke ta inn det når jeg selger swissvax.

Poorboys har endel greit, men ikke alt. Heller ta inn mer fra Chemical Guys da.

Dodo er vel greie saker det, den voksen jeg testet var i allefall bra den, men personlig hadde jeg heller brukt mer penger på Swissvax og Duragloss, det er merker som så og si aldri skuffer..

Victoria wax er ingen dum ide ENIG

Poorboys liker jeg

Zaino vet jeg ikke om bare er en dyrere utg av Duragloss? ikke aktuell tror jeg.

Swissvax istedet for Zymol, de blir nok litt like tipper jeg SWISSVAX

og hadde ikke Kazzper hatt Meguiars på godkjemi så hadde det vært noe det også, de er og blir bra de med et enormt utvalg...

Har jo Chemical Guys, så liten vits i meguiars sånn sett. På proff biten er jo Scholl..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mothers har mye, men alt er ikke topp. Blir litt for mye forbruker ja. Heller duragloss da.

Victoria wax er veldig aktuelt faktisk ;)

Wolrlds best tror jeg ikke.

Zymol er litt sært, men kan nok ikke ta inn det når jeg selger swissvax.

Poorboys har endel greit, men ikke alt. Heller ta inn mer fra Chemical Guys da.

Har jo Chemical Guys, så liten vits i meguiars sånn sett. På proff biten er jo Scholl..

Var med i en detailing klubb da jeg bodde i Sugar Land (forstad til Houston, Texas) hvor vi møttes regelmessig for å dele erfaringer, prøve produkter etc. Der hadde Mothers en mye høyere stjerne enn feks Meguiars. I USA er Meguiars som Turtle Wax her hjemme - kan kjøpes over alt.

Hva med feks Wolfgang?

Endret av Arne Å
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns bare han kan utvide sortimentet sitt litt jeg, med det han allerede har av produsenter.. Chemical Guys har jo som det blir nevnt tidligere sykt mye gode produkter, og til halvparten av Megs sine priser..

Og noen børster, gjerne med villsvinhår :)

Eller noe fra Vikan..

Valet Pro har jo kanskje noen gallons med snowfoam som er verdt å teste ut ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive