hardrocx

tips til ka eg kan finne på?

35 innlegg i emnet

Jaja så har det seg sånn at eg knakk ankelen min i dag, og får ikje jobbe på 6 uker :(

No ska sant sies at eg elsker jobben og lurer på ka i alle dager eg kan finne på disse 6 ukene uten jobb..

Noen som har tips? Må helst være noe eg kan gjøre uten å belaste foten ( går me krykker)

No har eg vært hendi i 5-6 timer og det holder på å rable for meg, så dette lover godt! :blink:

Mvh Daniel

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jaja så har det seg sånn at eg knakk ankelen min i dag, og får ikje jobbe på 6 uker :(

No ska sant sies at eg elsker jobben og lurer på ka i alle dager eg kan finne på disse 6 ukene uten jobb..

Noen som har tips? Må helst være noe eg kan gjøre uten å belaste foten ( går me krykker)

No har eg vært hendi i 5-6 timer og det holder på å rable for meg, så dette lover godt! :blink:

Mvh Daniel

Du er jo godt i gang med å skrive det innlegget på forumet her... er bare å fortsette med innleggene det? God bedring med foten forøvrig!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

forumet her blir nok trålet mange ganger om dagen selv når eg jobber, så eg kommer vell til å bo her inne no, trykke oppdater hele tiden å vente på at det ska skje noe :P

tusen takk ^_^

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
forumet her blir nok trålet mange ganger om dagen selv når eg jobber, så eg kommer vell til å bo her inne no, trykke oppdater hele tiden å vente på at det ska skje noe :P

tusen takk ^_^

Kanskje jeg må banke deg i en "gul" da? www.jippii.no og gult rom... bare si ifra når du vil tape i minigolf ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahaha tuller du???? Det e lenge siden eg har gjort det!!

Må være 4 år siden sist:P Trodde ikje jippii.no eksisterte lenger :P

har seriøst vurdert å gå bort på leketøys butikken, og kjøpe det største byggesettet me lego :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
har seriøst vurdert å gå bort på leketøys butikken, og kjøpe det største byggesettet me lego :P

lol... lego er jo dritmoro da!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Do it! Do it!!! :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja vet! :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og så får du legge ut worklogg her :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ligget mye på sofaen de siste 4 mnd pga 2 meniskoperasjoner og det har for det meste gått i PC og TV/DVD, men blir fort lei.

Er akkurat begynt med restaurering av ei 64 mod boble, og det gikk faktisk overraskende bra å slipe rust og sandblåse selv om beina ikke henger helt med :D

Men god bedring :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ligger å tenker over ka i alle dager eg kan "detaile" noen som har prøvd å ha voks på Ipod?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ligger å tenker over ka i alle dager eg kan "detaile" noen som har prøvd å ha voks på Ipod?

Prøv. og vis oss bilder! :)

Store puslespill er også artig tidsfordriv..

Muttern er helt hekta på www.ordspill.no, ikke prøvd selv så vel anner ikke morrohetsgraden av det :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Voks på ipod, mobil, laptop, og ps3 går i hvertfall fint :P

Div interiørrens funker bra på sofaer osv. også !

Endret av Terjeo
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men no må eg ligge til at det ikje e noe "pino" lakk på verken dataen eller Ipoden eller mobilen, men tror eg må prøve å vokse alle 3 bare for å prøve..

Men ka brukte dere, voks som i NXT, eller hard voks (forseglende voks) ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du kan bruke begge, men jeg syntes i alle fall at paste voks var best på slike ting!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg brukte swissvax shield på de.

åååå jeg så en ny ting og vokse! Kanten rundt tvn er sånn pianolakk greier hehe.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp deg PS3 eller XBox da går tiden veldig fort. ellers så kan du laste ned en haug med serier. feks alle simpsons episodene.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ps3 e en så dyr invistering at eg heller bruker pengene på bilen/bilpleie ;)

Men for alldel, sku gjerne hatt en Ps3 :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke morro å ta ankel da... hvordan skjedde dette da?

polere mynt tar tid, blir blankt og du kan ligge på ryggen og gjøre det.. ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lei deg alle 24-sesongene... Eneste ulempen er at du blir sittende oppe hele natta også for å se.. Jeg snakker av erfaring ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive