skoTner

skoTner's samling

81 innlegg i emnet

... i alle fall et lite knippe av det. Begynte å gå lei av å sette opp produktene, så ble bare et utkast. Godt preget av "gamle dager" hvor jeg var delvis sponset av AutoGlym med min gamle bil og har derfor en del igjen derifra.

Og AutoGlym samlingen... det vil si en fjerdedel av den. Var ikke mer plass på benken. Skulle gjerne byttet denne i Swissvax da :\

post-528-1232233775_thumb.jpg

post-528-1232233784_thumb.jpg

post-528-1232233799_thumb.jpg

post-528-1232233805_thumb.jpg

post-528-1232233811_thumb.jpg

post-528-1232233820_thumb.jpg

post-528-1232233825_thumb.jpg

post-528-1232233831_thumb.jpg

post-528-1232233837_thumb.jpg

post-528-1232233843_thumb.jpg

post-528-1232233851_thumb.jpg

post-528-1232233923_thumb.jpg

post-528-1232233929_thumb.jpg

post-528-1232233935_thumb.jpg

post-528-1232233942_thumb.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her var det mye fint skoTner :rolleyes: . Tror ikke A5'n din kommer til å mangle produkter.....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pen samling det der...Mye Autoglym..hehe :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

AUTOGLYM :o

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra ut det der :) Autoglym har mye bra saker, har de fleste produktene dems selv, og er stolt av det hehe.. :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1/4 del av det du har av Autoglym? da har dy MYE autoglym, SERIØST mye Autoglym....

pen samling det der... fin, fint sted og starte å bygge vidre på det der ;) he he

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra samling det der.. Autoglym har også veldig gode produkter som blandt mange her inne er undervurderte....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser du har en pumpedispenser på polish der, jeg har kjøpt et lass av sånne til samme bruket, hvordan er holdbarheten? Fin samling foresten, men vokser vel hver dag som går vil jeg tro;) hehe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin samling SkoTner :thumbs: ....Vær forsiktig med den gule pumpekanna da den kan lekke litt...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja ta ut trykket av den etter bruk og vær obs på hva du har i den biltema flaska, den lakk her hos meg og hjemme hos Dennis også...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss, har du vært sponsa av Krefting eller??

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jøss, har du vært sponsa av Krefting eller??

Var det for noen år siden ja. Så hadde ikke så mye valg da gitt... Så henger som nevnt litt igjen fra den tiden, men får prøve å fylle med med andre ting utover.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ja ta ut trykket av den etter bruk og vær obs på hva du har i den biltema flaska, den lakk her hos meg og hjemme hos Dennis også...

Den flaska gikk i søpla etter en gangs bruk hos meg... :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke det værste å bli sponsa av det.... liigger mye i "know how" også mht bilpleie, vite hva, når og hvordan gir en bra blank bil nesten uansett produkt, holdbarhet/enkelhet etc er en annen greie, men mht Looks får en blank bil av så mangt..

Kjøpte opp mye Autoglym på ett konkursbo her for en stund siden, alt gikk ut til 50% så da hamstra jeg i 2 omganger... det eneste jeg ikke var noe fan av var såpa deres, den likte jeg ikke, ellers er det mye bra derfra..

har kastet min jeg også mener jeg, kjøpte nye fra Kazzper og de er bra.. CRC flasker..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Var det for noen år siden ja. Så hadde ikke så mye valg da gitt... Så henger som nevnt litt igjen fra den tiden, men får prøve å fylle med med andre ting utover.

Du fikk nok Plumbo og Skorsteinsrens også da håper jeg ;)

Neida; Autoglym har en god del bra produkter!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
.. det eneste jeg ikke var noe fan av var såpa deres, den likte jeg ikke, ellers er det mye bra derfra..

Er mye søppelprodukter, uten tvil. Såpa bl.a. er nok ikke verdens beste nei og har helt forelsket meg i Chemical Guys Citrus i stedet. Men så har Autoglym noen produkter som faktisk er veldig bra også.

Du fikk nok Plumbo og Skorsteinsrens også da håper jeg ;)

Neida; Autoglym har en god del bra produkter!

hehe... her i huset er alle rør "åpne" ja :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes lukta fra 1 liter prickbort sitter igjen i gulvet enda når jeg går forbi der det lakk ut :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Synes lukta fra 1 liter prickbort sitter igjen i gulvet enda når jeg går forbi der det lakk ut :P

Gode tips å ha med seg. Men hva er alternativene?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en på 1.8l til 103kr stk... Har hatt Prickbort i en sånn kanne i 1,5mnd under trykk, uten lekkasje..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jeg har en på 1.8l til 103kr stk... Har hatt Prickbort i en sånn kanne i 1,5mnd under trykk, uten lekkasje..

Hvor får jeg tak i den?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive