Gå til innhold

Småbulker m.m..


Mikkel

Recommended Posts

Hei alle sammen. Jeg snakket nettopp med Willy Åsheim hos Norteknikk AS. www.norteknikk.no

Han sa at han gjerne kan og vil hvis av interesse ta en demokveld for de som er interessert i dette og hva han kan få til på en bil hvis du har fått parkeringsbulker etc på bilen. Sjekk ut siden websiden for å se hva firmaet hans gjør. Helt utrolig og en lang referanseliste over hele landet. Hvis det er av interesse så si ifra:

Fint om en har en bil med noen bulker han kan fikse.

Endret av Mikkel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
  • Forhandlere
Bernhard

Da gjenstår det bare å finne en egnet garasje, noen som har?. Han er i Oslo igjen om en tre til fire uker, torsdagskvelder passer best for han. Hvis noen kan kaste seg rundt, så kan han nå den 15.01 på kvelden og 16.01 på dagen. Garasjen må være temperert (varm).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Burde vel være mulig å oppdrive noe ville jeg tro..

Passer best for meg neste gang ihvertfall, tror det blir litt kort varsel nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom ikke inn på siden du la ut her, men hva slags bulker snakker vi om? Slike små irriterende punktbulker som kan være rundt omkring på bilen? I såfall har jeg et ypperlig men gammalt testeksemplar av en bil, men morsomt å sett om man hadde klart å gjøre noe med dem......

Dette hadde vært morsomt å vært med på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han er fra Alta men reiser landet rundt. Har verksted i Stavanger som hans tre ansatte jobber ut ifra. Han masserer de vel ikke ut akkurat, men ikke hammer heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...