H_c

Banekjøring?

94 innlegg i emnet

Kjører dere på bane gutter??

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke jeg....men må få testet det en dag....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp :) Artig det :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe banekjøring nei...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjorde.. solgte godbilen til fordel for MC. Blir banekjøring med MC til sommeren!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvd kun en gang, på Rudskogen, med en Prelude VTI. Sinnsykt moro, så jeg angrer på at jeg ikke fikset S2`n... Urquattro`n skal ikke på asfaltbane, for å si det sånn :rolleyes:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke regelmessig, men jeg har vært et par ganger på autoslalom, og i sommer var jeg på Nürburgring.

Skal tilbake til ringen i år.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vært utpå noen ganger, moro det :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En gang, på ordentlig bane. Ellers en god del på hjemmelaget bane ;) Men regner med det blir mer..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tenkt å kjøpe meg et prosjekt S2 eller noe, og kjøre når jeg får tid... eehh, det var det da... men har fryktelig lyst!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp jepp, kjøre på bane er helmaks! Får et adrenalin man får! Gleder meg til å dra utpå med overhalt einser til våren nå altså! :D Da skal disse "verstingbilene" få kjørt seg i svingene.. Hehe.. Er jo akkurat som å kjøre en forvokst gocart! ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjørt en gang, riktig nok med en orginal a4TQ, men utrolig artig å kunne kjøre litt fort å presse den litt i svingene uten at man risikerer å bli tatt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører også en del på bane, å var på Nürburgring i fjor, å må nok innom en tur i år også. Det er liksom slik med Nürburgring, at "en runde å du er hekta"

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bare kjørt noen runder på ACR, det var veldig gøy :D

Men Nurburgring frister stort B)

Men er redd for at ting kan gå galt, er fort gjort å satse mer en man klarer å kontrollere på bane og da blir det dyrt :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke kjørt selv, men sittet på noen runder på ACR. Kanskje ringen også til sommeren :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke praktisert enda. Men blir vel noe nå i og med at civicen er litt mere skapt for det en primeraen var. :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke lappen enda, men blir en tur på "ringen" til sommern:D Hvis jeg kommer meg på ferja med bilen.. Med tanke på høyden:L

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Har ikke lappen enda, men blir en tur på "ringen" til sommern:D Hvis jeg kommer meg på ferja med bilen.. Med tanke på høyden:L

Ferja er ingen problem. Jeg tok ferje fra Kristiansand-Hirtshals, og Hirtshals-Larvik. Begge disse hadde fine slakke innkjøringer som ikke gav noe problem.

Det var værre i karussell, der tok den nedi sikkert 20 ganger gjennom svingen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært noe på bane. mest på vintertreff med VACN, men også på både Rudskogen og Eikåsbanen (Go kart bane utenfor Bergen). I år blir tredje året på meg i Funäsdalen med VACN på vintertreff og kan ikke si jeg gleder meg noe mindre en de andre to årene. 2 dager med kjøring på 4 ca 4 km lang snø/isbane.

Det var værre i karussell, der tok den nedi sikkert 20 ganger gjennom svingen.

Var på Ringen i Høst og så på langdistanseløp. Da fortalte Roger Sandberg at karusellen var så jævlig at flere av de med værstingbilene kjørte oppe på siden og ikke nede i karusellen for å ikke ødlegge understelle/bilen. Var vist syk påkjenning for bilene sa han.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke kjørt på bane med bil hittil, forrige sesong hadde jeg ikke en bil som var egnet til det. Men regner med at det blir endel med klubben jeg er medlem av denne sesongen. Om jeg får bilen til å gå da. Var noe snakk om treff og kjøring på ACR i sommer med toyota klubben, men tror ikke jeg gidder å kjøre så langt!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive