Bernhard

Fyrverkeri..

22 innlegg i emnet

Regner vel med at det er flere enn meg som synes at fyrverkeri er artig??

Jeg har kjøpt ett heftig "batteri" idag til 1200kr og en haug med annet gøy.... Gleder meg til imorgen ihvertfall..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var og skulle kjøpe litt i dag, men dem var så utplukket at det ble ikke så mye. Er kjipt at det ikke er lov med pinner, så får vel ta et batteri og sette en pinne på.(kanskje det blir ulovelig da).

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nok krutt og sprengstoff fra før tror jeg;) blir vel en pang eller to uansett;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke huske sist jeg ikke kjøpte fyrverkeri, men i år blir det altså ingenting.

Samboeren, sønnen min og jeg skal bare være hjemme i år, og han er ikke mer enn 10 måneder så han blir uansett ikke med ut.

Blir vel til at jeg går ut å ser på fyrverkeri, men gidder ikke stå å fyre opp aleine..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sparte penga jeg, i år også :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs nok om jeg sparer pengene mine i år jeg også... Har uansett en del fra før, og gidder ikke å stå med nesa ned i snøen til langt utåver natta gitt ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som de siste 4-5 åra så blir det ikke noe fyrverkeri på meg i år heller...blir kun å se på andre som fyrer opp... :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe her heller, etter att jeg nesten svei av nabohuset for en del år siden, samt at et par jeg kjenner litt til mistet synet på et øye har jeg ikke kjøpt annet en stjerneskudd gitt...

for min del kunne de hatt forbud for alt av fyrverkeri, og så fikk en heller ha spleiselag og la noen pyroteknikkere ta hele greia skikkelig istedet.. Men for dere som skal fyre opp litt: vær forsiktig da :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøper litt for ungenes skyld, men synes det er mest fascinerende å se på fyrverkeriet fra et "utsiktspunkt."

Men i år skal vi feire nyttår på et sted med minimal utsikt, så da får jeg vel handle inn litt i morgen..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun et stort batteri her

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har masse raketter igjen fra i fjor....men tviler på at jeg gidder å sende de opp i år :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det er litt skummelt med slike batteri. Hvis en pinnerakett går feil er det jo en rakett, hvis et batteri tipper er det jo fort 20-50skudd som går feil...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste som egentlig er skummelt med fyrverkeri er folk som nettopp fan bunnen i den andre helflasken og mener og tror at de og alle rundt dem er udødelige, men det er no min mening.

I år har eg kjøpt inn øl og har planer om å drikke og ha det kjekt, så null fyrverkeri med andre ord. Det blir jo uansett svidd av noen millioner i nærheten så det blir vel nok å se på :)

Men for alt i verden fyrverkeri er artig då :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt inn for 130kr i år.

Skal drikke, så det blir ikke så mye fyrverkeriskyting.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke kjøpt noe i år, er meldt full storm her oppe i Narvik hvor jeg er nå. Så penga går til mer øl og sprit da det mest sannsynlig blir inne vær :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingenting på meg. Penger spart, er penger brukt på andre ting ^_^

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Som de siste 4-5 åra så blir det ikke noe fyrverkeri på meg i år heller...blir kun å se på andre som fyrer opp... :D

Vi er vel i samme gate her! Har heller ikke kjøpt noe på årevis nå. Blir til at vi ser på det som kommunen sender opp! I år blir det også sendt på 2 plasser. I byen, og der hvor jeg bor i Vågsbygd!! Funker greit for meg, da jeg må gå 50 meter for å se herligheten!! Så sparte vi de pengene ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Handla meg en powerpack og litt anna stash, så litt blir det iallefall :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fornøyd med bomba :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stjerneskudd/lighter/stearinlys holder lenge for meg gitt,......

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive