Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

hehe, må ikke bli helt asbjørn brekke da.skål

Asbjørn brekke er mitt forbilde.... :lol:

Har dere lagt merke til at han prater prikk likt Rimi Hagen :D

Skål !

Takk skal du ha Ståle..

Har en kartong stående her selv, og der ble det vist et glass:-)

Skål

Det er bra Brynjar.....et glass eller en kartong rødvin om kvelden er bra for både knork, knurk, knarr og grufse og alt annet som lurer rundt om nå på denna årstida så det synes jeg var lurt av deg B)

skål :D

Skrevet

Er det Asbjøjn Bjekke du tenker på?

Drikker du Amigo Ståle?

Nei skeier ikke ut med amigo....er jo bare søndag så holder meg til spansk skvip...raimat abadia

-fatter forresten ikke at det kan være spansk vin, høres mere ut som en muslimsk helligdag....

jaja...fortsatt god skål, ...........eller var det kveld :huh:

Tss..over 40 jeg så det er ikke så nøye ;)

Brynjar
Skrevet

Mack juleøl er svært mandig..... Selv er jeg jo fra nord, dog ikke nordens Paris og hovedstad for Mack øl og drikker det heller ikke.

Er også en pappspanjol på meg Ståle.. Marqués de Chivé...

Skrevet

Brynjar: fegis som ikke drikk mack :) E nu ikke lenge så e ikke tromsø hovedstaden før mack :(

Skrevet

Mandig og mandig? Det er ikke det saftigste julebrygget jeg har kjent, men god allrounder til å drikke som koseøl med salt potetgull/nøtter. Til feit julemat og aquavit vil jeg har kraftigere lut, helst export juleøl eller bokkøl.

Jeg holder til en god del lengre sør enn Macks områder, men her jeg bor boikotter vi det lokale ølet i protest. Da står man bare igjen EN nordnorsk produsent.

Skrevet

Er også en pappspanjol på meg Ståle.. Marqués de Chivé...

Hva synes du om den?...sto og tittet på den da jeg kjøpte den muslimske helligdagen jeg super på nå

Jeg tror ikke den var beregnet på sauer....sto ikke noen sau på lappen på polhylla og tenkte at.....neinei,da er den ikke noe

for meg da :huh:

Den muslimske helligdagen passet både til sauer og svin....så den kjøpte jeg :D

Skrevet

Sehr Gut......da går jeg for den neste gang.

Har veldig sansen for spansk vin...........Brynjars vin&mat tips skal man ikke kimse av folkens :)

Skrevet

Skål med en Gin&Tonic

Har løpt 9 km nå....deilig med dusj, kosesnus, DCN og en iskald GT med knust is B)

Hans Marius
  • Admins
truhaa
Skrevet

kaster meg på den Brynjar...

LITE her i gården....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Skrevet

skål nummer fire med ec dahl - dæsken søkke så godt det smakte i dag...

Skrevet

LITE... meh, skal det aukast med kalorier og få skallebank dagen etterpå så skal det gjøres skikkelig.... dere er jo småspurver begge to og trenger alle de kalorier dere kan få dytta inn i dere

:D

• Admins
truhaa
Skrevet

Trenger der ikke jeg, men godt for det....

godt for kroppen og GODT for hjertet....

Skål

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår