tommy_sn

Vask av mf, puter osv..

Hei

Hvilke vaskeprogram/temperatur bruker dere på å vaske Microfiber's, mitter, ullmitt, påføringsputer, poleringsputer til maskin osv? Og hva med swissvax sin påføringspute og håndkle (i bomull?) som brukes på skinnrens/kremen?

Har til nå brukt Chemical Guys MicroFiber Rejuvenator, på finvask 30'C..men lurer på om det er et litt for "fint" program/temperatur?

Noen synspunkter på det?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

40 grader bør det i hvert fall være.

Chemical Guys sin vask gjør Microfiber`n meget god og myk, men renser heller dårlig, hvis man da ikke legger klutene i bløtt f.eks. kvelden før i blandingen som står på flaska.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva anbefales for å få de "renset" av maskinen da? Milo? Kan vel kanskje blandes sammen ned Chemical Guys's vasken? Ha Chemical Guys's i tøymykner kammerat kanskje?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

40c og 60c tåler vel det meste vil jeg tro, de største påføringspads (bones) blir noe klumpette etterpå, men de mindre klarer 60c bra....

enten Chemical Guys micro rejuvenator eller milo benytter jeg, så en liten runde i tørketrommelen etterpå så er de mere fluffy også....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva bruker folket for å fjerne voks fra foam applikators?

Har hatt problemer ved å fjerne bl.a zymol concourse..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

host-zalo-host,host

Eneste som funker på "holdbar" voks eller sealer det syntes jeg... enten dynker jeg padsen i det eller så legger jeg de i bløt i ekummen med bare litt, kommer ann på hvor lenge padsa har ligget med voks/sealer på seg det, ligget lenge så blir de dyntet, fersk voks/sealer så holder det med å legge de i litt vann. men vask de i maskin etterpå eller skyll de GODT i rent vann.........

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanlig standard vaskeprogram med sentrifugering og full pakke som skal benyttes eller?

Har et som liksom er for mikrofiber..men det er et veldig kort program med kun skylling 3 ganger.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker enten finvask eller ull programmet! Helt greit med 40 grader!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive