Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Hipp hurra for gomega som er voksen idag og kan endelig kjøpe seg øl selv

• Admins
truhaa
Skrevet

18 år......ja det var tider det.......

grattis med dagen

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

• Forhandlere
Swissvax / Dag
Skrevet

Gratulerer - det er en stor dag :)

www.swissvax.no

Skrevet

Gratulerer med dagen!

Husker jeg gledet meg til å vise leg den dagen, men DA skulle de ikke ha det, selvsagt! :P

Hans Marius
Skrevet (endret)

Takker folkens :) Har gledet meg lenge til dette ;) Og hva har jeg gjort på bursdagen min? Jo gjort det jeg trives best med, vaket bilen min og påbegynt en etterlengtet vinterklargjøring av den;) Fest blir det også i dag, sitter med øl og gjør meg klar nå så :) Oppkjøring på mandag så vi får se da :wub: Og det er sant som Brage sier, de skal jo ikke ha leg når du er 18 :P

Endret av gomega
Skrevet

Lykke til med oppkjøringa på mandag!! Har hørt at det er blitt vanvittig vanskelig å bestå nå for tiden.. ;)

Skrevet

Gratulerer med dagen!

Og lykke til med oppkjøringa!

Tok lappen i august selv, synes ikke det var noe vanskelig i det hele tatt egentlig, klarte alt på 1. forsøk. Du kommer nok til å være bra nervøs før du setter deg i bilen å kjører, men så fort sensor har kommet i bilen og du begynner å kjøre klarer du å roe deg ned.

Godt tips:

Dersom du gjør en feil, f.eks legger deg feil i en rundkjøring/kryss etc. IKKE heng deg opp i den feilen, da kommer du garantert til å gjøre fler feil fordi du er ufokusert på kjøringa og tenker mest på den ene feilen du gjore. Men det er viktig å huske feilen, og du forteller det til sensor etter dere er ferdige.

Du får skrive her når du har fått lappen! :D

Hans Marius
Skrevet (endret)

Da var lappen i boks, og du for en herlig følelse :wub: Men må si det var rart å kunne kjøre rundt i byen alene uten noen som hakker på alt du gjør ;) I alle fall lovlig :P På lørdag ble det også fest, og det var "en del" som var innom! Morsomt og rydde opp igjen dagen etter, men det var verdt det ;) Bra med pant ble det i alle fall :P

09112008157.jpg (Dette var bare halvparten)

Spretta litt vin også, og det relaterte i et fint merke i taket :P (Dårlig bilde)

09112008156.jpg

Endret av gomega
  • Admins
truhaa
Skrevet

Gratulerer med lappen også da....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår