Arne

Sesong slutt

Som topicen sier,så er sesongen på hell nå og da lurer jeg på du/dere driver på med i fritiden.

Selv så sitter jeg så mange timer jeg kan og spiller pc spill,eller så går det mye i bedrifts bowling,spiller nå i 2 div. her i byen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sesongslutt? Nå som bilen har fått vinterjake på seg, så er det andres biler som står får tur. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sesonge varer hele året. er så heldig å ha tilgang til verksted (gammel lakk hall) på jobb, så det er ikke noe problem, samtidig som at jeg har fått sjefen hekta på detailing.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat fått garasjeplass så tenkte å holde på hele året :) Ellers går det i skole, trening og jobb. Og endel her da selvfølgelig..hehe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok en del timer her, ellers er som sagt ikke sesongen over. Blir bare litt mer tungvint å gjøre jobben med tanke på å vaske ute! Ellers går det i skole og venner/fest.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner bare å låne garasje oftere, få inn varmeovn og lufttørker... etc

Vinter gjør ikke detailing umulig, den gjør detailerne mer kreativ ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jo full jobb med litt bilpleie på si:) Ellers er det kamerater, festing og en god del trening for å ha muskler til å holde polermaskinen ;)

Edit:

GG bøtta (med lokk) blir mye brukt sammens med bilpleiehallen på jobben :D

Endret av kris1986
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Setter på mer varme i garasjen gjør jeg.

Sesongslutt? Pfft :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver å finne en tid på døgnet det ikke kryr av folk i vaskehallen på bensinstasjonen, så det er mulig å stå der en stund....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe - Jeg tenker også på å holde på i hele vinter. Har en hall som holder konstant 23 grader som jeg jobber i.. Egen hall slik at jeg kan vaske bilen innendørs også, men da i en kald hall.

Det har likevel blitt alt for lite tid til detailing i det siste :( Høsten kom med basiller til hele familien, så vi er vel på tredje uka med penicillin og halspastiller nå.. Ellers prøver jeg å få tid til litt trening og bruker resten av tiden på tv og pc..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg pusser opp kjøkken, leser diverse BI-fag, og jobber med mitt nye prosjekt.. www.godtverktøy.no ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff.. Det minte meg på at jeg nok burde pusset opp jeg også..

Skal lage et nytt lekerom til barna. Må banke ned noen vegger, legge golv, tak, tapetsere+++. Jeg hadde det mye bedre når jeg ikke tenkte på det.. :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vasker fortsatt her, har vaskehall 5 min unna med varme så det er greit, ellers pusler jeg bare rundt i garasjen med ett eller annet, er her inne, skriver artikkler osv..

men gleder meg til sommeren det gjør jeg, vinter er ikke morro uansett...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Vasker fortsatt her, har vaskehall 5 min unna med varme så det er greit, ellers pusler jeg bare rundt i garasjen med ett eller annet, er her inne, skriver artikkler osv..

Host host kremt kremt,du skriver hva?

Litt mye personlig spør du meg :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

pumpe seg opp om vinteren, slik at en kan maskinpolere flere dager i strekk til slutt;) xD haha

Stort sett jobb, trening og bilskruing ja:P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive