Hans Marius

BMW M3 E46

BMW M3 E46

IMG_9353.jpg

Tar litt tid med meg, men her kommer endelig tråden på den mest spennende bilen jeg har hatt i sommer :) Eieren er den samme som har RS2'en jeg tok for et par år siden. Eieren trengte en bruksbil, og da er det klart det må bli en M3 ;)

Eieren trengte ikke bilen på en stund, så jeg kunne ha den i litt over 1 uke (fra 11. Mai til 19-20. Mai). På denne tiden skulle jeg få tid til å ta en 2-steg utvendig, i tillegg til motorvask, interiørrens med skinn rens.

Bilen bærer preg av å ha vært maskinvasket, så det var mye RDS over hele bilen. Så jeg hadde nok å drive med :)

Først litt bilder før start:

IMG_9133.jpg

IMG_9136.jpg

IMG_9137.jpg

IMG_9138.jpg

IMG_9139.jpg

IMG_9140.jpg

IMG_9141.jpg

IMG_9142.jpg

IMG_9143.jpg

IMG_9144.jpg

IMG_9145.jpg

IMG_9146.jpg

IMG_9147.jpg

Møkkete var den også, og dekkene så ut som de var blitt behandlet med en god gammel petroleumsbasert gummifornyer, for de var så brune som fy...

Uansett, over til vaskelista:

Karcher HDS 8/18

2 vaskebøtter med GG

Div børster

Supernatural Yeti Mitt

CG Mammoth

SV Wheel

SV Autobath

Surfex 1:3

Mac Prickbort

Autosmart Tardis

IronX

Ferrobet Rustvask

Megs APC

Orange Prewash

Rød Snø

Startet med å dynke felger i SV Wheel blandet 1:3, og dekk med Surfex 1:3.

IMG_9151.jpg

Mens dette fikk virke startet jeg med motorrom. Det første som ble gjort, var å "maskere" dynamo og div elektriske kontakter med plastposer, for så å spraye surfex 1:3 på hele motorrommet. Dette fikk ligge å virke ca 5 min, før det ble skummet ned med en blanding av 100 ml OPW, 100 ml Megs APC, 50 ml Rød snø, og 150 ml varmt vann. Skumblandingen fikk ligge å virke, mens jeg gikk over med SV detail brush. Deretter ble felger skummet, og hjulbuer fikk en dusj med surfex. Dette fikk også ligge å virke en liten stund, før både motorrom, felg, dekk og hjulbuer ble spylt med HT. Gikk så over hele motorrommet med en gammel Washpuddle og såpevann, før det igjen ble spylt med HT.

IMG_9149.jpg

IMG_9152.jpg

IMG_9153.jpg

IMG_9154.jpg

IMG_9155.jpg

Ny runde på felger, samme blanding som før, bare med SV Wheel brush denne gangen. Så ble felger og hjulbuer igjen skummet. Skummet fikk ligge i noen minutter før det igjen ble spylt av med HT.

IMG_9156.jpg

IMG_9157.jpg

IMG_9158.jpg

Så var det over til lakk. Startet som vanlig med PB på tørr lakk, fra ca midt på dørene og ned, samt Surfex 1:3 på resten av bilen. Denne blandingen fikk ligge å kose seg i ca 7 min, før hele bilen ble skummet ned i samme blanding som før. Gikk så over alle sprekker og dekaler osv med SV detail brush. Denne blandingen fikk så ligge i noen minutter, før det ble spylt av med HT. Så fikk bilen stå å tørke en stund, mens jeg gjorde klart til håndvask. Etter ca 10 min var lakken ganske tørr, så jeg kunne påføre IronX på lakk og felger. Hjulbuer fikk smake Tardis, da det var en god del rester av understellsbehandling der.

IMG_9159.jpg

IMG_9160.jpg

IMG_9161.jpg

IMG_9162.jpg

IMG_9163.jpg

IMG_9164.jpg

IMG_9165.jpg

IMG_9167.jpg

IMG_9168.jpg

IMG_9169.jpg

Mens IronX fikk jobbe, gikk jeg over eksosen med SV Wheel brush og Ferrobet rustvask. Etter noen minutter, ble bilen igjen skummet. Imens skummet virket, gikk jeg igjen rundt med surfex og detail brush i sprekker, på dekaler osv. Til slutt ble bilen igjen spylt med HT. Så ble dørkarmer dynket med surfex som skulle få virke en stund.

IMG_9170.jpg

IMG_9171.jpg

IMG_9172.jpg

IMG_9173.jpg

IMG_9174.jpg

IMG_9175.jpg

IMG_9176.jpg

IMG_9177.jpg

IMG_9179.jpg

Så var det duket for håndvasken. Den ble denne gangen gjort med Supernatural Yeti mitt og SV Autobath såpe. Etter vask ble bilen spylt med HT, og deretter dørkarmene. Surfexen hadde fjernet det meste av det som var av olje i dørkarmene, så da manglet det bare vanlig vask med såpevann og vaskehanske der. Så ble både dørkarmer og resten av bilen flushet over med vann, før bilen ble tørket med CG Mammoth tørkehåndkle og trykkluft.

IMG_9182.jpg

IMG_9183.jpg

IMG_9184.jpg

IMG_9185.jpg

Så var det på tide å se i sola hva jeg hadde i vente.

IMG_9186.jpg

IMG_9187.jpg

IMG_9188.jpg

Videre inn i lokalet for å se under halogenlamper.

IMG_9190.jpg

IMG_9191.jpg

IMG_9192.jpg

Skulle også legge i lakk i steinsprut på denne jobben, og det var det nok av kan du si... Begynte med å sette en liten tape bit ved siden av de steinsprutene som skulle fylles. Hadde jeg lagt lakk i alle, hadde jeg enda ikke vært ferdig...

IMG_9194.jpg

IMG_9195.jpg

Brukte som vanlig diamantslipebor til å slipe i stensprutene for å matte ned skaden, og fjerne eventuell rust. Deretter ble de renset med silikonfjerner og MF.

IMG_9197.jpg

IMG_9198.jpg

Så ble det lagt i ferdigblandet lakk fra ødegård lakk med tannpirker.

IMG_9199.jpg

IMG_9201.jpg

Enden på lista på førerdøra var nok blitt dunket inn i et eller annet av en av de forrige eierne, så her var det også gått av lakk. La dermed i lakk her også.

IMG_9205.jpg

Mens lakken fikk tørke, tok jeg fatt på interiøret. Som dere kan se av bildene, var det også her litt å gjøre for å få bilen respektabel.

IMG_9208.jpg

IMG_9209.jpg

IMG_9210.jpg

IMG_9211.jpg

IMG_9213.jpg

Det første jeg gjorde, var å støvsuge hele interiøret godt. Så startet jeg på reservehjulbrønnen. Her var det litt smuss som måtte bort.

Før

IMG_9214.jpg

IMG_9216.jpg

Etter

IMG_9218.jpg

IMG_9220.jpg

Så ble stabstaget baki polert for hånd med SV Metal Polish.

50/50

IMG_9222.jpg

Så måtte det så klart beskyttes. Det fikk SV Autobahn jobben med :)

IMG_9223.jpg

Tok en liten smugtitt i verktøykittet til bilen. Her var det lit diverse. Og siden det har blitt så inn å polere slik ekstrautstyr, får vel ikke jeg være noe dårligere :)

Før

IMG_9224.jpg

Etter Metal Polish og Autobahn. Den "bolten" nederst til venstre hadde en del olje i gjengene som ikke var å få ut. Så det fikk bare være.

IMG_9225.jpg

Videre til skinn. Her ble det rens og beskyttelse med SV sitt Leather Kit. Utsatte steder fikk også elefantfett.

IMG_9227.jpg

IMG_9228.jpg

IMG_9230.jpg

IMG_9342.jpg

Ikke alt for ille skinnet. Trekket i bagasjerommet og stoffmattene var egentlig det eneste som trengte en ordentlig rens. Dermed ble disse tatt med Foma MIMO og CG Green Clean 1:16.

IMG_9343.jpg

IMG_9344.jpg

IMG_9345.jpg

IMG_9347.jpg

IMG_9350.jpg

Etter mattene var blitt renset, var det på tide å rette oppmerksomheten mot lakken igjen. For de som har dårlig hukommelse, noen bilder for å vise lakktilstanden ;)

IMG_9231.jpg

IMG_9232.jpg

IMG_9233.jpg

IMG_9234.jpg

IMG_9235.jpg

Demonterte først nyrer og sidegriller for å komme til litt lettere på disse stedene.

IMG_9196.jpg

Maskerte så hele bilen etter alle kunstens regler, før jeg sjekket dybden på lakken rundt om med PTG. Lakken lå fra 95-150 my, så måtte være litt obs noen steder. Fant også ut at panseret var omlakkert, da dette hadde rundt 220 my. Panseret var også i aluminium kunne jeg konstatere, etter at PTGen skiftet fra FE til NFE når jeg målte det.

IMG_9236.jpg

IMG_9237.jpg

IMG_9238.jpg

Startet så med combotesting. Første combo ble S17+ på orange pad med roterende Makita.

IMG_9239.jpg

IMG_9241.jpg

IMG_9240.jpg

Som dere ser tok det en del, men ikke nok. Gikk så videre til S03 Gold på gul Scholl.

IMG_9242.jpg

IMG_9244.jpg

Dette så lovende ut. Tok greit, å la ikke igjen så alt for mye kjørespor. Måtte allikevel over 2 runder de aller fleste stedene for at jeg kunne si meg fornøyd. Gikk allikevel etter hvert over til S03 Gold på aggressiv Scholl ull, da dette tok mer og var enklere å kjøre. Denne comboen la dog igjen en del mer kjørespor som det skulle vise seg å bli en utfordring å fjerne etter hvert...

Uansett ble S03 Gold på ull kjørt på følgende måte:

1 pass lite press 800 RPM for å spre -> opp på 12-1500 RPM med mye press 4-5 pass -> rett av.

Så korrigeringsbilder som vi alle liker :)

Før

IMG_9245.jpg

Etter

IMG_9246.jpg

50/50

IMG_9247.jpg

IMG_9248.jpg

IMG_9249.jpg

Noen dypere rds måtte bare få ligge igjen. Det er jo tross alt en bruksbil ;)

IMG_9250.jpg

IMG_9251.jpg

Tapet og klar til kamp...

IMG_9252.jpg

IMG_9253.jpg

50/50

IMG_9254.jpg

IMG_9255.jpg

IMG_9256.jpg

IMG_9257.jpg

IMG_9258.jpg

IMG_9259.jpg

IMG_9260.jpg

IMG_9261.jpg

IMG_9262.jpg

IMG_9263.jpg

Så ferdig korrigert

IMG_9264.jpg

Mer 50/50

IMG_9265.jpg

IMG_9268.jpg

IMG_9270.jpg

IMG_9271.jpg

Før

IMG_9273.jpg

Etter(litt kjørespor???)

IMG_9274.jpg

Frihånds 50/50

IMG_9275.jpg

Ordentlig 50/50 ;)

IMG_9276.jpg

IMG_9277.jpg

IMG_9278.jpg

Før

IMG_9280.jpg

Etter

IMG_9281.jpg

Begynner å ligne noe nå ;)

IMG_9282.jpg

IMG_9283.jpg

Før

IMG_9284.jpg

Etter en runde

IMG_9286.jpg

Etter to runder

IMG_9287.jpg

Tanklokk før

IMG_9288.jpg

Tanklokk etter

IMG_9290.jpg

Enda en frihånds 50/50

IMG_9291.jpg

Eier ville også at jeg skulle fjerne M3 emblemene på bagasjelokket. De hadde begynt å flasse litt, og han ville se hvordan det ble uten emblemene. Startet med å lirke et plastikk barberblad på baksiden, og lirket det litt og litt til jeg fikk dem av. Etterpå brukte jeg 3M sitrusspray for å fjerne det som var igjen av limrester.

IMG_9292.jpg

IMG_9293.jpg

IMG_9294.jpg

IMG_9295.jpg

Som dere ser var det hakk i lakken bak merkene. Siden dette var så langt ut i jobben ville ikke flekklakken få nok tid til at jeg kunne slipe det ned etterpå, men det ville uansett se bedre ut om det var lakk der. Polerte dermed som vanlig, slipte med diamantbor, renset med silikonfjerner og la i lakk.

IMG_9302.jpg

IMG_9303.jpg

IMG_9304.jpg

IMG_9305.jpg

Var så blitt litt lei lakken, og bestemte meg for å gjøre noe med eksosen. Siden det er M3 er det jo doble potter på denne, og den bakre lyddemperen som dekker nesten hele bredden under bakfangeren er egentlig ganske blank. Med det var ikke tilfelle lenger. Dermed måtte jeg gjøre noe med det ;)

Før

IMG_9296.jpg

IMG_9297.jpg

Etter diverse metall polisher både for hånd, med drill og med trykkluft dremmel ble det slik :)

IMG_9298.jpg

IMG_9299.jpg

IMG_9300.jpg

Så fikk eksosen Autobahn som beskyttelse.

IMG_9301.jpg

Så gikk turen til lykter. Disse var så klart også slitte, og fortjente litt TLC.

Før

IMG_9312.jpg

Etter

IMG_9315.jpg

50/50

IMG_9314.jpg

Etter

IMG_9316.jpg

Nå var det ikke så veldig mye som manglet på bilen, så da stod sliping av steinsprutene for tur.

Før

IMG_9317.jpg

Etter sliping

IMG_9318.jpg

Tapet opp 50/50 av panser

IMG_9319.jpg

Før

IMG_9320.jpg

50/50

IMG_9331.jpg

IMG_9332.jpg

IMG_9333.jpg

Støver ikke med ull vel? :P

IMG_9335.jpg

Ser ok ut :)

IMG_9336.jpg

Normalt sett skulle tiden jeg hadde være god nok tid, men dessverre røyk den ene bilen etter den andre her, så brodern måtte ha verkstedet helst den 18. Mai. Klarte å drøye det en dag til, men det gjorde uansett at det ble litt lite bilder mot slutten, i tillegg til at jeg ikke fikk gjort det så grundig som jeg ville på steg 2. Som dere så ble det mye kjørespor etter den grove comboen med S03 Gold og ull, så jeg klarte ikke å fjerne absolutt alle kjøresporene med DA kjøringen jeg hadde planlagt. Testet en god del forskjellige comboer, men endte til slutt opp på S30 på Grønn uber med DA. Dette tok nesten alt som var av kjørespor, og la igjen en hologramfri lakk. Egentlig ville jeg ha kjørt ca samme combo med roterende først, for så å kjørt CFP med DA til slutt. Men det hadde jeg altså ikke tid til. Snakket med eier om dette ved overlevering, og han var uansett knallfornøyd med jobben. Men jeg sa at jeg heller kunne ta en runde med roterende til høsten om han skulle ha et nytt friskt lag med voks før vinteren satte inn.

Uansett, før leveranse fikk nyrer og sideriller SV Opaque før de ble satt på plass igjen.

IMG_9340.jpg

Skilt fikk SV Mystery.

IMG_9341.jpg

Og motorrom fikk div gummifornyere, stabstag ble polert på samme måte som det bak, og plast fikk plastfornyer :)

IMG_9352.jpg

Selvfølgelig fikk også resten av bilen LSP. Lakk fikk SV Mystery, hjulbuer CG Bare Bones, dørkarmer CRC Multilube, ruter nanolotus rens og forsegling og diverse gummi og plast fikk sine respektive fornyere.

Så var det faktisk klart for ferdigbilder ;)

IMG_9353.jpg

IMG_9354.jpg

IMG_9355.jpg

IMG_9357.jpg

IMG_9358.jpg

Stygg sak jeg ikke fikk gjort noe med...

IMG_9359.jpg

IMG_9361.jpg

IMG_9362.jpg

IMG_9363.jpg

IMG_9365.jpg

IMG_9366.jpg

IMG_9372.jpg

IMG_9373.jpg

IMG_9375.jpg

IMG_9376.jpg

IMG_9377.jpg

IMG_9378.jpg

IMG_9379.jpg

IMG_9380.jpg

IMG_9381.jpg

IMG_9383.jpg

IMG_9385.jpg

IMG_9386.jpg

IMG_9389.jpg

IMG_9390.jpg

IMG_9391.jpg

IMG_9392.jpg

IMG_9394.jpg

IMG_9395.jpg

IMG_9396.jpg

IMG_9397.jpg

IMG_9398.jpg

IMG_9399.jpg

IMG_9401.jpg

IMG_9402.jpg

Det ble selvfølgelig ikke denne gangen heller sol på etterbildene. Men man får nøye seg med det som er. Blankt ble det da ;)

Takk for meg igjen, og sorry for at tråden lot vente på seg.

43

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cred for utsøkt arbeid på en slit-og-sleng bil :fun:

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den fikk seg et solid løft, noe den fortjente ;) Regner med at eier tar godt vare på den framover :)

Cred!

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott grundig jobb :thumbup:

Hva slags sort?

+cred :)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nydelig bil, og nydelig resultat! cred :)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wow! Kjempe resultat! Lyst å forklare nærmere fremgangsmetoden på eksos? Ble drøyt blank!

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

et greit løft på en rå bil dette, Hans Marius :thumbup:

cred

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ble drit pent! Utrolig godt jobbet. Gleder meg til jeg skal ta min E46, dog ikke M3, hehe.

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den ble veldig blank :)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott grundig jobb :thumbup:

Hva slags sort?

+cred :)

Ser ut som carbon sort. Meget flott jobb, på en kjekk kjøremaskin, med helt riktig girkasse.

Endret av Tommy
0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sykt blankt resultat på en detail som var innom det meste. Helt soleklar cred for en nydelig utført jobb :thumbs:

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Soleklar cred for en kjempeflott S&S med et bra resultat. Likte spesielt det du gjorde på eksosanlegget! :thumbs: Kjenner meg litt igjen med det å få lyst til å gjøre noe annet når man har korrigert timer i X antall riper. :rolleyes: Stussa bare litt over at du brukte S30 på grønn uber til å fjerne grove hologrammer etter ull? Var ikke lakken såpass hard at du kunne tatt siste steg med roterende også, f.eks. S30+ på oransj?

Ellers, hvordan liker du SV Mystery? Har alltid hatt lyst på den selv, av en eller annen grunn.

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget godt utført og en god S&S! :) Cred selvfølgelig :thumbup:

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott resultat. Cred! :thumbup:

Dette er nok drømmebilen for mange, ikke minst den yngre garde vil jeg tro :)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tommy

lakk kode 416 er carbon sort og den er ser ut som min 5er som er standar siden den er svart som går over i blått

finnes også 416 carbon sort som ser mer blå en svart ut, men begge heter 416..

Meget godt utført og en god S&S! :) Cred selvfølgelig :thumbup:

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

drømmebil ! cred i massevis :D

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cred for en utrolig godt utført arbeid! Ble utrolig blank :thumbup:

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Motorrommet og eksosanlegget ser ekstremt bra ut, bra og nøye utført resten av jobben også. :)

Cred for bra utført jobb og tråd.

Brukte du ikke clay på bilen?

Håper du får mulighet til og dokumentere hologram fjerningen til høsten også.

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cred for utsøkt arbeid på en slit-og-sleng bil :fun:

Takk takk! Greit å få skikk på bruksbilen også gitt ;)

Den fikk seg et solid løft, noe den fortjente ;) Regner med at eier tar godt vare på den framover :)

Cred!

Takk for det :) Eier kommer nok til å ta godt vare på den fremover ja, Han hadde nesten akkurat kjøpt denne før jeg fikk den, så ripene som var på den var det nok forrige eier som har stått for :)

Flott grundig jobb :thumbup:

Hva slags sort?

+cred :)

Takk :) Er som folk under her sier, carbon sort, lakk kode 416. Pen farge!

nydelig bil, og nydelig resultat! cred :)

Tusen takk for det :)

Wow! Kjempe resultat! Lyst å forklare nærmere fremgangsmetoden på eksos? Ble drøyt blank!

Takk for det ;)

Startet med å matte ned hele eksosen med 0 grade stålull sammen med brilliant metall polish for hånd. Så ble alle overflater det var mulig å komme til med drill og liten orange lake county pad med samme metall polish. Der jeg ikke kom til med pad, brukte jeg mothers power conne med samme metall polish og dremmel. Til slutt gikk jeg over med mf og SV metall polish for finishen, før det som sagt ble SV Autobahn som LSP. Så ut som det funka ganske greit ;)

et greit løft på en rå bil dette, Hans Marius :thumbup:

cred

Takk for det ;)

Dette ble drit pent! Utrolig godt jobbet. Gleder meg til jeg skal ta min E46, dog ikke M3, hehe.

Takk takk :) Bare å kjøre på. Trenger ikke være M3 for at det skal bli blankt ;)

Den ble veldig blank :)

Takk takk ;)

Ser ut som carbon sort. Meget flott jobb, på en kjekk kjøremaskin, med helt riktig girkasse.

Stemmer det!! Og takk for det. Absolutt riktig girkasse. Går fælt gjør den også ;)

Sykt blankt resultat på en detail som var innom det meste. Helt soleklar cred for en nydelig utført jobb :thumbs:

Takk for det Øyvind :)

Soleklar cred for en kjempeflott S&S med et bra resultat. Likte spesielt det du gjorde på eksosanlegget! :thumbs: Kjenner meg litt igjen med det å få lyst til å gjøre noe annet når man har korrigert timer i X antall riper. :rolleyes: Stussa bare litt over at du brukte S30 på grønn uber til å fjerne grove hologrammer etter ull? Var ikke lakken såpass hard at du kunne tatt siste steg med roterende også, f.eks. S30+ på oransj?

Ellers, hvordan liker du SV Mystery? Har alltid hatt lyst på den selv, av en eller annen grunn.

Takk for kommentar :)

Når det kommer til lakken, så var det ikke mulig å avslutte holofritt med roterende med den tiden jeg hadde på meg. Dermed gikk jeg får DA for å i alle fall være sikker på at hologrammene var borte. Som sagt er det litt kjørespor igjen noen steder, med det meste fikk jeg has på. Om eier finner det for godt å gi den en runde med voks før vinteren kommer, kommer jeg som sagt til å ta det som er igjen da.

Mystery er fin den ;) Har ikke hatt mulighet til å teste verken holdbarhet eller beadingegenskaper enda desverre, da jeg ikke har sett igjen noen av bilene jeg har lagt den på enda (synes ikke golfen min fortjener den heller :P). Synes kanskje den er litt værre å legge enn f.eks Insignis, men det kan være noe med at det er litt mer carnuba i den?

Meget godt utført og en god S&S! :) Cred selvfølgelig :thumbup:

Takker ;)

Flott resultat. Cred! :thumbup:

Dette er nok drømmebilen for mange, ikke minst den yngre garde vil jeg tro :)

Thanks ;) Er nok helt klart en drømmebil! Hadde ikke sagt nei takk til den jeg heller vil jeg tro :)

Tommy

lakk kode 416 er carbon sort og den er ser ut som min 5er som er standar siden den er svart som går over i blått

finnes også 416 carbon sort som ser mer blå en svart ut, men begge heter 416..

Meget godt utført og en god S&S! :) Cred selvfølgelig :thumbup:

Som sagt, 416 ja ;) Denne så nok svart ut for det meste, men ved riktig lys ble den mer blå! Og takk for det :)

drømmebil ! cred i massevis :D

Takk takk!

Cred for en utrolig godt utført arbeid! Ble utrolig blank :thumbup:

Takker! Ble greit blank ja :)

Motorrommet og eksosanlegget ser ekstremt bra ut, bra og nøye utført resten av jobben også. :)

Cred for bra utført jobb og tråd.

Brukte du ikke clay på bilen?

Håper du får mulighet til og dokumentere hologram fjerningen til høsten også.

Takk for hyggelige kommentarer :)

PB og IronX tok det som var av asfalt og nupper, så droppet like greit det. Bilen hadde også blit "polert" med en håndpolish for ikke så veldig lenge siden heller, (ref litt beading før jeg startet å vaske), så var ikke så mye som var i lakken fra før.

Om jeg får den tilbake, skal jeg nok dokumentere ;)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!


Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.


Logg inn nå

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    Ingen innloggede medlemmer aktive